خـاطــرات بانــوی بـــرفی

1434

هر چی فکر میکنم نمیدونم دلیل اینکه رشته ی کامپیوتر رو انتخاب کردم چی بود  چه خوب شد که دانشگاه نرفتم یعنی کنکور دادم دولتی که هیچ علمی کاربردی واسه ترم یک رفتم کاراشو انجام بدم حامد اومد واسه خواستگاری گفت یه شرط تورو خدا قبولش کن گفتم تا چی باشه گفت الان دانشگاه نرو!!!گفتم چرا؟گفت تو پات به دانشگاه برسه دیگه به من نگاهم نمیکنی چه برسه به ازدواج بعد که زنم شدی هر چی خواستی درس بخون!بعد چند بار بحث بالاخره من اون سال دانشگاه نرفتم واین شد که زن حامد شدم تا چند ماه بعد دو دل بودم ولی الان از زندگیم راضیم الانم قصد دارم رشته ای به جز کامپیوتر رو ادامه بدم ازکامپیوتر  متنفرم حامد گفته هر وقت دوس داری طبق قولی که داد ولی من هدفم از سال آینده س که دخملی بزرگتر شده باشه وخانم یا آقایی که برات مهمه با کی تبادل لینک داشته باشی هر کسی واسه خودش شخصیت داره معیار تحصیلات نیست میزان شعور وشخصیته،تو دلت نمیسوزه واسه کارگری که از صبح تاشب داره زحمت میکشه رفتگری که نیمه شب کوچه رو تمیز میکنه من براشون احترام قائلم چه تحصیلات داشته باشم چه نداشته باشم واسه شما هم اجباری نیست که حتما به وب من سربزنی یا وب دیگرانی که نمیدونن شما تحصیلات واست مهمه براتون متاسفم

پنجشنبه ۲۱ بهمن ۹۵ , ۰۴:۰۰ زَهـ ــــــ ـرآ ـهـَ ـسـ ـتـَـ ـمـ
خب من نفهمیدم چرا یهو دلخوریتو آخر نوشته هات اینجوری نوشتی
اما به نظرم در مورد شروع درس خوندن اونم تا دانشگاه ایران حداقل باید علاقه داشته باشی تا بتونی به آخرش برسی اینو کسی میگه که 5 سال بدون علاقهه کامپیوتر میخونه!
دو سال کامپیوتر خوندم الان میخوام دیپلم انسانی بعد دانشگاه،آخرش جواب ناشناسی بود که گفته بود تحصیلاتتون چقدره واسه لینک میخوام
يكشنبه ۱۷ بهمن ۹۵ , ۱۴:۰۹ سپیده مامان درسا
با حرفات موافقم خانومی
به نظرم ادب و احترام خیلی مهم تره تا تحصیلات آدم شخصیت نداشته باشه چه فرقی میکنه چقدر درس خونده باشه
میزان شعور و شخصیت و خوب اومدی ایول
منم برای رفتگری که کلی زحمت میکشه فوق العاده احترام قائلم
والا به خدا آدم تو درک وشعور بعضیا میمونه یعنی آدم باید باتحصیلات خودشو گم کنه
بــَراے ِ ڪـَسـانـے ڪـﮧ از مـَن مُتنـَفـِر انـد وقــتی نــدارَم
زیـرا مـَن گـِرفتـارِ دوســت داشــتـَن ڪسـے هستـَم
ڪـﮧ مـَرا دوســــت دارَد
Designed By Banooye Barfi ...