خـاطــرات بانــوی بـــرفی

1468

سلام به عزیزایی که اینجا رو میخونن ❤💗❤

روز یکشنبه زنگ زدم به یه قالیشویی که چندتا فرشهای آشناها رو خیلی تمیز شسته بود ولی گفت دیگه سفارش نمیگیریم😞منم زنگ زدم بابام اومد وبا بابام فرشو بردیم خونشون و خواهرا هم که خونه ی عمه م بودن (بچه نداره رفته بودن کمکش) بعد ازظهر با دختر اون یکی عمه اومدن و شب عمه کوچیکه تشریف آوردن وای که چقدر خوش میگذره من میرم خونه ی مامانم اینا😃😄فامیله که میاد اونجا با اینکه فاصلشون با من بیست مین هست ولی هر وقت برم میان اونجا دیگه فردا صبحش مامانم فرش رو با بابا تو حیاط خیس کرده بودن وساعت ده با خواهر کوچیکه رفتیم شستن دخملی هم تا شسته بشه سه تا لباس عوض کرد👖🎽👗 حالا خوبه ما فرش میشستیم😁😁😁وای که جمع کردنش مصیبت بود گذاشتیم ظهر بابا با شوهر خاله بلندش کردن وگذاشتن من دو روز اونجا بودم بعد با بابا یه فرش کوچیک از خونشون آوردیم و انداختیم تا فرشم خشک بشه و بعد بابا رفت 

+فرداش من همون کابینت اپن رو تمیز میکردم و واسه دخملی کارتون گذاشتم ویه مداد و دفتر بهش دادم تا نقاشی بکشه حوصلش سر رفت اومد پیش من نشست با دفترش منم حواسم نبود فکر کردم نقاشی میکنه آخراش بود پا شدم چشمتون روز بد نبینه دیدم تا نصف یخچال با مداد طراحی شده😠😠دیگه سریع با کف و دستمال نمدار پاکش کردم امروزم اتاقش تمیز کردم و دیوارشو بخار شو گرفتم تا فردا بچینم 

+امروز تولد 🎂خواهر وسطی بود که چون حامد دیر اومد نرفتیم تلفنی تبریک گفتم و عصر با همکارای مهدشون رفتن بیرون واسه شامم که قیمه نسا درست کردم که واقعا خوشمزس جاتون خالی 😛😜
+چقدر حال وهوای عید خوبه به خاله ام زنگیدم که قراره از تهران بیان گفت امسال دخترش سر کار میره هفته ی دوم میان 😞ولی وقتی میان خیلی خوش میگذره😄

خونه بابا و مامان که همیشه راحت ترین جا بعداز خونه خود آدمه مخصوصا اگه خواهرو برادرات کمک حال باشن ، خوش به حالت ، من تاحالا تواین 4 سال فرشامو نشستم !!! حالا قرار بعدعید بشورم ایشاالله احتمال زیاد هم خودمون میشوریم نمیدم قالیشویی چون فکر میکنم تمیز نمیشورن
آره عزیزم ایشالاهر جا که هستی خوش باشی ولی خوب نزدیک که باشی یه چیز دیگه اس 😊آره واقعا آدم خودش بشوره خیلی تمیزتر و به دل میشینه
خونه ی مامان و بابا که همیشه عالیه.
دستش درد نکنه دخملی واسه عید یخچالو طرح دار کرده بود :-))))
به به غذای قزوینی درست کردی.
واقعا عالیه😃
یعنی موندم چیکار کنم از عصبانیت تازه پا شدم استراحت کنم😔
خیلی خوشمزه اس من که عاشق این غذام😛
شنبه ۲۱ اسفند ۹۵ , ۰۸:۳۰ سپیده مامان درسا
سلام خانومی تازه اومدم بگم کجایی نیستی دیدم آپ کردی
خسته نباشی ، فرش شستن خیلی سخته یه خسته نباشید اساسی به همتون
الهی سال خوبی داشته باشین و بهترین ها واستون اتفاق بیوفته
مرسی عزیزم😘😚😚خونه ی مامان نت بود ولی انقد سرگرم میشم دیگه آپ نکردم 😃
بــَراے ِ ڪـَسـانـے ڪـﮧ از مـَن مُتنـَفـِر انـد وقــتی نــدارَم
زیـرا مـَن گـِرفتـارِ دوســت داشــتـَن ڪسـے هستـَم
ڪـﮧ مـَرا دوســــت دارَد
Designed By Banooye Barfi ...