خـاطــرات بانــوی بـــرفی

1470

سلام😃😃😃

سال نو مبارک امیدوارم سال خوبی واسه همه باشه و تعطیلات خوبی رو بگذرونین❤❤❤

امسال واسه من مثه هر سال نبود نه اینکه مشکل خاصی باشه فقط شوهری مثه هر سال تعطیل نبود و درگیر کارش بود سه روز اول که نبود و من خونه ی مامان اینا بودم😞قرار بود یه مسافرت سه روزه بریم یزد ولی نشد دیگه البته من زیاد ناراحت نشدم چون به نظر من هر چی دخملی بزرگتر بشه بعد بریم مسافرت بهتره کمتر اذیت میشم😁😁عمو و خاله از تهران اومدن و من به احتمال زیاد فردا میرم دوس ندارم بشینم خونه که یکی بیاد😠

پسر عمه الان چهار یا پنج ساله که قطع نخاع شده و نمیتونه راه بره ودلش فقط به سر زدن فامیل خوش و کلا نا امید از زندگی😞

خواهر همین پسر عمه سرطان رحم گرفته و من با دیدنش شوکه شدم اصلا انگار یکی دیگه شده بود هر دوتاشون جوونن با هزار امید وآرزو...

سه روز قبل سال نو پدر بزرگ شوهری زمین خورد ولگنش شکست و مادر شوهر خونشونه و پیرمرد بیچاره هر شب تبش میره بالا از بس بدنشو عفونت گرفته😞خدا هر طور میدونه خوبش کنه روز اول که دیدمش حالم گرفته شد  داغون شده بود 😔


سه شنبه ۸ فروردين ۹۶ , ۱۳:۰۱ سپیده مامان درسا
سلام خانومی عیدت مبارک
الهی که همیشه سالم و سلامت باشین
ان شالله خدا همه ی مریض ها رو شفا بده و خودش پشت و پناهمون باشه
سلام عزیزم ممنون...
الهی آمین🙏🙏🙏
سلام عزیزم...
خوبی خانومی؟ عیب نداره ایشالله بعدا مسافرت میرین به قول خودت هر چی دختر نازت بزرگتر بشه تو راحت تری واسه مسافرت رفتن...
آقای خونه هم زودتر از من رفت سر کار...من از 5 . . .
الهی خدا دختر و پسرعمه رو شفا بده...
و همچنین پدربزرگ عزیز رو
سلام عزیزم....
آره واقعا بزرگتر بشه راحت تره😃
وای چی میشد اصلا کار نمیکردن چه خوب میشد همیشه کنار مون باشن😉
خدا دل همه ی بیمارا رو شاد کنه🙏
بــَراے ِ ڪـَسـانـے ڪـﮧ از مـَن مُتنـَفـِر انـد وقــتی نــدارَم
زیـرا مـَن گـِرفتـارِ دوســت داشــتـَن ڪسـے هستـَم
ڪـﮧ مـَرا دوســــت دارَد
Designed By Banooye Barfi ...