خـاطــرات بانــوی بـــرفی

1499

خوب حامد از دیروز تصمیم به ترک سیگار گرفت و از دیروز نکشیده و چقدر من از این حرکتش خوشحالم 😃خوب قبلا بدنسازی میرفت ترک سیگار کرده بود سر یه اتفاق خاص دوباره شروع شد ولی این سری به خاطر دخملی دیگه سراغش نمیره👏
قلیونم که دو سه سال یکبار میکشید آخرین بارم با من تو راه شمال کشیدیم من که اصلا بی جنبه پک پنجم مثه مستا شده بودم به زور سوار ماشین شدم😳😀

عزیزم چه اتفاق خوبی...
ایشالله دیگه هیچوقت سمتش نره
توکل به خدا🙏🙏🙏
خداروشکر انشالله پایدار بمونه ترکش ،اصلا قلیون نکش مخصوصا شما که در معرض دود سیگارم بودی ،حتی تفریحی سلامتی ارزشش از خوشی لحظه ای فراتره
انشالله🙏🙏🙏
آره دو بار تفریحی بود حالا دیگه چهار ساله که نمیکشم چون حالم خیلی بد میشه عزیزم
بــَراے ِ ڪـَسـانـے ڪـﮧ از مـَن مُتنـَفـِر انـد وقــتی نــدارَم
زیـرا مـَن گـِرفتـارِ دوســت داشــتـَن ڪسـے هستـَم
ڪـﮧ مـَرا دوســــت دارَد
Designed By Banooye Barfi ...