خـاطــرات بانــوی بـــرفی

1515

من وحامد هر چند وقت یه بار باید به هم یا دآوری کنیم که اگه هر کدوممون زودتر از اون یکی مردیم چیکار کنیم🤔

من:

من که میدونم مامانت دو ماه نشده راه میفته دنبال زن گرفتن واست ولی به خدا حلالت نمیکنم اگه به حرفش گوش بدی خودت هر وقت خواستی زن بگیر ولی مامانت نگفته باشه هر چند که اون موقع تو قبرم از حسادت میترکم و بلند میشم حسابشو میزارم کف دستش🙅😀😀

حامد:

من که میدونم تو ازدواج میکنی ولی اول بچه مو از آب وگل درش بیار بعد باهر کی خواستی ازدواج کن 🙁بعدم میگه چادر سرت کن کسی نگات نکنه دوس ندارم چشم کسی بهت بیفته😍

انشالله خدا سایه شو بالا سر من ودخملیم نگه داره چون من یه ثانیه هم بدون حامدم نمیتونم🙏

يكشنبه ۱۱ تیر ۹۶ , ۰۹:۱۵ سپیده مامان درسا
الهی تا ابد خوشبخت و سلامت زندگی کنین در کنار هم ، و سایتون بالا سر گل دخملی ناز باشه ...
مرسی گلم برات آرزوی بهترینا رو دارم 
همیشه شاد باشی😘
ممنون عزیزم،نمیدونم چرا باز نمیشه ،تو لیست فتانه جوون هستم خوشحال میشم در ارتباط باشیم
باشه عزیزم.ممنون
خیلی با این نظر موافق م خدا به آدم اراده بده کمتر احساساتی بشه واسه آدمای قدرنشناس
به وبم خوش اومدی عزیزم🙂
باهر کسی باید در حد واندازه ی خودش برخورد کرد
آدرس وبت واسم باز نمیشه 
سلام الی بانو جوون...صبح جمعه بخیر....
چه رمز سختیااالاااااا
سلام عزیزم.‌..صبح بخیر
از عمد واسه هکر سخت گذاشتم😁😀
چه بامزه....امتحان کنم یه بار‌......
فکرکنم میچسبه
حتما امتحانش کن خودتون محک بزنید😀
بــَراے ِ ڪـَسـانـے ڪـﮧ از مـَن مُتنـَفـِر انـد وقــتی نــدارَم
زیـرا مـَن گـِرفتـارِ دوســت داشــتـَن ڪسـے هستـَم
ڪـﮧ مـَرا دوســــت دارَد
Designed By Banooye Barfi ...