خـاطــرات بانــوی بـــرفی

همه چـــــــــــی

+اومدم خونه ی مامان دیشب رفتم رنگ خریدم که فردا خواهر واسم بذاره این لوازم آرایشی ها چه سودی دارن دیشب یه رنگ و یه کرم شد صد هزار تومن😳تازه آشناس وقیمتاش مناسبه هرکدوم هر قیمتی بخوان میگن به شوهر میگم خوبه من آرایش آنچنانی ندارم وگرنه ماهانه باید پول لوازم آرایش میدادی😉
+مامان پارسال یه قلک خرید واسه دخملی بهش یاد داد پول بندازه دیگه هر وقت میومدیم پول میگرفت خلاصه کاسب شده بود امروز قلکش رو شکستیم هفتصد جمع شده بود وگفتم برم یه گردنبند دیدم بخرم دخملی نمیدونم از کجا شنیده و دیده بود گفت مامانی النگو بخر😳😳من که از النگو خوشم نمیاد اگه شد یه دستبند یا پابند واسش بخرم
+شوهر گفته مهر بریم مشهد خدا کنه شرایط جور بشه بریم دلم پوسید اگه رفتیم میرم جاهای دیدنی،یه خاله دارم یه بار باهاشون اومدم مشهد به غلط کردن افتادم سر وتهشون رو میزدی حرم بودن هیچ کجا نمیرفتن بابا این همه تفریحی چرا میرید فقط میچسبین به حرم😳
+امروز یکی از دختر خاله های نخاله تلگرام ریخت هر چی میرفتم آنلاین بود تو گروه زیر ورو کرد همه رو خوند ببینه چه خبره میخواستم لفت بدم خواهر گفت خیلی تابلو میشه قشنگ میدونم که تل ریخت از کل فامیل باخبر باشه اتفاقا امروز یکی از دختر خاله ها خبر بارداریشو داد بعد یکیشون گفت عضو فلان گروهت کنم گفت نه من گروهی که پسر داشته باشه نمیام😳والا به خدا اگه بیایی گروه نمیمونه همه لفت میدن😀

ان شالله دعوت بشید و برید مشهد.

پست بالا رو خیلی دوست داشتم. خیلی نیاز داشتم به خوندن این متن.
خوش اومدی عزیزم
چه خوب که خوشت اومد😊
در اولین فرصت بهت سر میزنم 
نه ندارم😁
دوبار حامله شدم اما سقط شد،بارداری پوچ داشتم.
انشالله که خدا یه نی نی سالم بهت میده 😊
ازم ناراحت نشی عزیزم

وضع دخترت خوبه ها،وام نمیده آیا؟
این قلک چیز خوبیه،خواهرمنم وقتی حامله شدم برام قلک خریده هرماه پول میریزه توش،حتی با اینکه دیگه حامله نیستم.میگه تا دوباره نینی بیاری کلی جمع میشه براش یه طلای خوب میخری.
فامیلای ما شماره های مخفی دارن که باهاش تلگرام میرن افتخار نمیدن شماره هاشون رو بدن.
اره خیلی ...قابل نداره عزیزم
خیلی خوبه ایشالله قدم نی نی پر خیر وبرکت باشه عزیزم😍
نیلو جون بچه داری؟اگه خواستی جواب بده عزیزم
لیاقت تو رو ندارن عزیزم اینم فقط به خاطر گروه فامیلی اومده فضولی
شنبه ۲۸ مرداد ۹۶ , ۱۱:۵۶ سپیده مامان درسا
ای جانم ایول به گل دختر آینده نگر چه خوب پس انداز کرده
خیلی والا ما قلک داشتیم خودمون رو میکشتیم نهایت پنجاه تومن جمع میشد😀
حالا از این پس انداز قلکی در تعجبم فکرشم نمیکردم
سلام خوبى من نبودم کلی پست گذاشتی
عروسی رفتی؟
چه خوب تا میتونید براش طلا بخرین یا تو حساب بلند مدت که براش سرمایه بمونه
آره عزیزم اتفاقا هر روز بهت سر میزدم ببینم پست میذاری یانه😊
نه عزیزم عروسی یکشنبه اس😉
طلا میخرم بهتره چون شرایط مالی فشار بیاره مجبوریم خرجش کنیم ولی طلای بچه رو به هیچ عنوان حاضر نیستم بفروشم میخوام واسه خودش بمونه😊
بلا خانوم چه زبونیم داره....
واسه دخترم حتما النگووو بخر مامان الی....

آره خدایی چیه یکسره حرم...
ماها که نزدیک امام رضاییم هم فقط یه بار میریم پیشش....
آخه همه حرفامون به یه جلسه تموم میشه!!!

واسه پست بالاییت نتونستم نظر بزارم....
اره به خدا منم تعجب کردم از النگو نمیدونم از کجا دراومد😀
 ولی وقت دل شکستن خوبه که نزدیکته ولی کلا ملت فقط،چسبیدن به حرم یعنی مشهد رو فقط با امام رضا نه جای دیگه
متن ها نظراتش بسته س عزیزم
پنجشنبه ۲۶ مرداد ۹۶ , ۱۶:۵۷ انتخاب هایم مرا به اینجا رساند
چه خوب که به دختری یاد دادی پس انداز کنه
خرید طلا مبارک باشه به سلامتی
آره خیلی خوبه چند بار گیر افتادیم از همون پول پس اندازش استفاده کردیم دخملی هم دیگه عادت کرده هر کسی پول بده سریع میندازه قلک اگه سکه باشه صدقه😀
ممنون عزیزم،سلامت باشی
امیدوارم جور بشه و برید مشهد دلت باز بشه
خدا کنه خیلی احتیاج دارم
بــَراے ِ ڪـَسـانـے ڪـﮧ از مـَن مُتنـَفـِر انـد وقــتی نــدارَم
زیـرا مـَن گـِرفتـارِ دوســت داشــتـَن ڪسـے هستـَم
ڪـﮧ مـَرا دوســــت دارَد
Designed By Banooye Barfi ...