خـاطــرات بانــوی بـــرفی

تولــــــــــــــــــد

+امرروز تولد شوهر بود به کادو که نرسیدم چون هر جا واسه خرید رفتیم باهم بودیم ولی امسال خود کفا شدم😀واسه تولدش کیک درست کردم همراه ته چین مرغ😍

+درسته زندگی از طرف من عاشقانه شروع نشد ولی الان خیلی دوستش دارم واسه خودش واسه همونی که هست هر چند با انتخابش از آرزوهام فاصله گرفتم😃
+کیک خیس و ته چین مرغ

رمزو زدم باز نمی‌کنه پست بالایی دوباره برام بفرست تایید نمی کنم 😉
فرستادم عزیزم
سلام
به به کدبانوی خوش سلیقه
عاقا من ازین هنرا ندارم می‌خوام املت بپزم تولد الف خخخخخخ
تولد همسرت هم مبارک باشه
سلام آیلین جون ارایشگری خودش هنره دیگه... منم حوصله ندارم فقط روزای تولد ومناسبت ها اگه حال داشته باشم درست میکنم
ممنون از تبریکت😘
مطلب خصوصی شخصیه؟ من رمز ندارم
فرستادم عزیزم
سلام عزیز دلم خوبی؟تولد همسر مبارک ایشالا همیشه کنار هم شاد باشین...

به به ته چین..چه خانم کد بانویی
سلام عزیزم...ممنون بابت تبریک😘همینطور شما
جات خالی عزیزم...نظر لطفته 
سلام عزیزم خوبی؟
هم اسمتو عوض کردی هم لینک؟ همه رو تغییر بدم؟
تولد همسرت مبارک باشه
چ کدبانویی به به:)
آره عزیزم یه روز گوشی دست یه اشنا بود صفحه سرچ رو وب بود گفتم شاید ادرس برداره چک کنه
ممنون بابت تبریک😘
نظر لطفته عزیزم😍
تولدشون مبارک.
اوووه چه کروی.
چه ته چین قشنگی
دستت درد نکنه
دهنم آب افتاد
ممنون بابت تبریک عزیزم😘
چشمات قشنگ میبینه😍
کاش نزدیک بودی واست درست میکردم😘
سلام کدبانو جون....
تولد همسر مبارک...
ایشالا کنارهم صدسال خوشبخت زندگی کنیین.....
سلام عزیزم...
ممنون بابت تبریک
همینطور شما در کنار هانی کوچولو
وای وای چه خانم هنرمندی. تولد شوهرخانت هم مبارک.
من یه بار ته چین مرغ درست کردم شوئر گفت اینکه غذای اصلی نیست. باید کنار یه چیز دیگه خورده بشه :|
ممنون عزیزم بابت تبریکت...تو خودت هنرمندی عزیزم
اخه ظاهرش به غذا نمیخوره مثه کیکه ولی خوب مردا اکثرا یا برنج خورن یا غذای نونی میخوان
بــَراے ِ ڪـَسـانـے ڪـﮧ از مـَن مُتنـَفـِر انـد وقــتی نــدارَم
زیـرا مـَن گـِرفتـارِ دوســت داشــتـَن ڪسـے هستـَم
ڪـﮧ مـَرا دوســــت دارَد
Designed By Banooye Barfi ...