خـاطــرات بانــوی بـــرفی

قــــاب

 اینم یه قاب عکس از ما سه تا
+منم دوس دارم همتون رو ببینم اما هر کسی هر طور راحته شوهر منم انقد بهش گفتم
 تا بالاخره دیشب مجوزش رو صادر کرد😀



يكشنبه ۲۶ شهریور ۹۶ , ۱۹:۴۱ سپیده مامان درسا
عزیزم ممنون بابت رمز
خیلی زیبا هستی عزیزم
خدا حفظتون کنه
الهی تا ابد خوشبخت زندگی کنین کنار هم
خواهش عزیزم😘
ممنون از لطفت
همچنین شما خانومی
سلام عزیزم ممنون بابت رمز
ماشاالله چقد نازی شما گلم.منکه یه همچین جهره ایی از شما رو تصور میکردم
انشاالله سالم وخوشبخت باشید.
سلام عزیزم...خواهش میکنم
ممنون از لطفت...همینطور شما عزیزم
ممنون بابت رمز
از چشم بد دور باشین و خوشبخت ⁦❤️⁩
ماشالا به گل دخترت 😘
کلا ذهنیت های منو ریختی دور خودمم دیگه یادم نمیاد چی تو ذهنم ازت داشتم خخخخ
خواهش میکنم عزیزم😘
فدات عزیزم همینطور شما😘😘😘
جواب پست بعد دو بده
سلام عزیزم..
وایی چقدر خوشحال شدم که عکس گذاشتی و رمزشو به منم دادی..
ماشاالله به خانواده ی خوبتون..
خودتم ماشاالله خیلی ناز و خوشگلی...
خدا برای هم حفظتون کنه.
سلام عزیزم...
فدات عزیرم دیگه نامردی میشد تو بهم رمز دادی من نذارم
نظر لطفته عزیزم😘😍
همچنین شما
روان شناس ها معتقدن زن ها از سرعت میترسن،وعلت اینکه ازسوسک مسترسن همینه چون حرکات سوسک خیلی سریع انجام میشه.
از سوسک و زنبور به شدت میترسمممم،موجودات زشته بیریخت
وای نیلو من که دییشب نخوابیدم صبحم پاشدم اومدم خونه ی مامان 
من خیلی ترسوام باورت میشه من تا چند سال پیش از پری که داخل بالشت میومد میترسیدم
چه خانم بیوتیفولی هستی شما. اصلا فک نمیکردم انقد بیوتیفول باشی. هزار ماشالله به دختری با اون قیافه ناز و معصومش. ایشالله که سال های سال با هم به خوبی و خوشی زندگی کنید.
ممنون از لطفت عزیزم😍😘
شما هم همیشه کنار هم خوش باشید❤
مرسی مهربونم که برام رمز گذاشتی
ماشاااااالله ماااااااشالله به خانواده سه نفره خوشگلتون انشاالله همیشه کنار هم شادوخوشبخت باشین 😘😍😘
خواهش میکنم😍
ممنون از لطفت❤
همینطور شما عزیزم😘
سلام عزیزم
خوشگل خوش تیپ کی بودی تو😍
سلام عزیزم
فدای تو مامان خانومی...نظر لطفته😍😘

مرسی که بهم اعتماد کردی الی جون......
ممنونم ازت.‌...
واینکه خیلی خشگلی....
و از همسرت هم زیباتری .....
و اینکه اون کوچولو از دوتاییتونم خشگلتر و بانمک تره....
چه خوب که دیدمت...
خواهش میکنم عزیزم😘
نظر لطفته گلم منم دوس دارم شماها رو ببینم ولی هر کس یه جور راحته
چه باحال ما رو طبقه بندی کردی😀
عزیزم خدا برای هم حفظتون کنه ماشالا ناز و خوشگلی خیلی خوشحال شدم دیدمت..
فدای تو عزیزم لطف داری😘😘😘
ماشاءالله خدا همتونو برای هم حفظ کنه و نگه داره
ممنون بابت رمز:)
فدات عزیزم...ممنون😘😘😘
خواهش میکنم
واااااای اصلا فکرشم نمیکردم ببینمت.
ماشاالله به سه تاتون.
بسی خوشگلی😘
ممنون بابت رمز
نمیدونم شوهر چطور راضی شد هر چی بهش میگفتم میگفت نه تا دیشب که گفت بذار
فدات عزیزم نظر لطفته😘😘😘
خواهش میکنم
بــَراے ِ ڪـَسـانـے ڪـﮧ از مـَن مُتنـَفـِر انـد وقــتی نــدارَم
زیـرا مـَن گـِرفتـارِ دوســت داشــتـَن ڪسـے هستـَم
ڪـﮧ مـَرا دوســــت دارَد
Designed By Banooye Barfi ...