خـاطــرات بانــوی بـــرفی

اندر احوالات

+دیروز رفتم خونه ی مامان واسمون گوشت خریده بودن درست کردم شبم اونجا بودیم ظهر شوهری اومد سریع ناهار خوردیم ساعت  چهار نوبت دکتر پوست داشتیم واسه دخملی، با برادر شوهر رفتیم آخه اونا نوبت گرفته بودن واسمون ... کنار ابروی دخملی یه دونه زده بود یه دکتر رفته بودیم گفت کیسته، بزرگتر که شد تخلیه ش میکنن این دکترم همون رو گفت ولی گفت فعلا چون کوچیکه سخته باهامون همکاری نمیکنه نمیدونم این از  کجا دراومد اعصابم خیلی خرد شد 😡از یه طرفم برادرشوهر امروز کلی موج منفی بهم فرستاد نمیدونم چرا😳😳تا اومدیم دیر شد دخملی ساعت پنج ونیم خوابید منم خوابم برد جا پریدم دیدم ساعت هفت شده از اونطرفم یه موج منفی واسه اینکه همیشه بدم میومد این ساعت از روز خواب باشم فکر میکنم روزم کلا بیهوده گذشته😐😕بیدار که شدم دخملی رو بیدار کردم چون  بهش گفته بودیم میبریمت شهربازی ولی اصلا حوصله نداشتم رفتیم شوهری باهاش بازی کرد دیگه کم کم اخلاقم برگشت سر جاش رفتیم خونه مادرشوهر تنها بود چون پدرشوهر وبرادر شوهر رفته بودن واسه کارای دانشگاه بعدم جاری کیک پخته بود آورد با چایی خوردیم امشب خونشون خوش گذشت وآروم بود ولی جای برادرشوهر واقعا خالی بود از رفتنش خوشحال نیستم فردا که برگرده میریم میبینیمش😊

+گوشام درد میکنه مدتی که دخملی شیر میخورد گوشواره هام رو دراورده بودم چون دست مینداخت میکشید الان که گوشم کردم خیلی ناجوره نمیتونم بخوابم

031326864682
دکتر یوسفیان
طرف های زینبیه هستش... زنگ بزن نوبت بگیر ادرس دقیقم میده .... واسه چندتا مشکل رفتن خیلی ازش جواب گرفتن .... حالا ی نوبت ببر دخترتو ببین نظرش چیه ....
ممنون عزیزم که شماره گذاشتی
اگه دکتر گفته حل میشه زیاد حساسیت نشون نده روحیه ی دخترت هم تاثیر نزاره
پیگیرش باش که درمان کنی ولی زیاد حساس نشو
ایشالا زود خوب بشه
دکتر گفت فعلا دستش نذارید ولی یه طب سنتی هم میبرم ببینم چی میگه
اره حتما عزیزم
پنجشنبه ۳۰ شهریور ۹۶ , ۱۵:۲۳ سپیده مامان درسا
عزیزم ان شالله هیچی نیست و با دارو حل بشه
پرسیدم عزیزم گفت دارو نداره حالا دنبال طب سنتی خوب هستم ببینم چی میگن
سلام عزیزم
از وب پرنسس اومدم پیشت
از آشناییت خوشحالم
واسه دخترت حتما یه نوبت ببر طب سنتی .... نمی دونم کدوم شهر هستی ... اگه اصفهانی بگو بهت معرفی کنم
سلام عزیزم
خوشحال شدم از آشناییت
خود اصفهان نه ولی نزدیکشم بهم آدرس بده اگه واسه کسی هم نتیجه داده بگو
نازی ...طفلی بچم....
یه دکتر دیگه ببر ببین نظر اون چیه...
فدات عزیزم😘
حالا قراره طیب سنتی هم ببرم ببینم چی میگه 
إ چرا اخه چقدر جدیدا از این کیست ها زیاد شده 😑
اخییییییش بهت خوش گذشت خونشون خداروشکر 😉
اخی چه عروس مهربونی هستی دلت واقعا تنگ شده
اره اتفاقا دکتر هم گفت زیاد شده ولی بچه کوچولو گناه داره
اره همیشه خوبه بعضی وقتا حرفاشون سردم میکنه 
اره واقعا چون خونه بدون اون هیچه خدا کنه همیشه خوب بمونه ورنگ عوض نکنه
حتما ببر تخلیه ش کن به نفع خودشه
دختر من روی دستش بود وقتی نه ماهش بود
به گوشت ویتامین آ د بزن عادت میکنی
عزیزم دنبال یه دکتر هستم که ببینم با بیهوشی سطحی اینکار رو انجام میده یانه که بچه متوجه نشه😐
اره خونشون کلا خوش میگذره ولی بعضی وقتا یه رفتارایی آدمو سرد میکنه
باشه عزیزم گوشم هم درد داره هم میسوزه
اولای روزت خوب نبود اما خوب تموم شد.
با دارو حل نمیشه کیسته؟
من از بچگی گوشواره نداشتم،بندازم گوشم درد میگیره بیخیالش شدم کلا.
الانم گوشت عادت نداره یه مدت بندازی عادت میکنه.
آره اولاش همه انرژی منفی بود😟
نه اصلا دارو نداره فقط باید تخلیه بشه😔
نه من همیشه گوشم بود خیلی هم خراب میشد یا گم میکردم اما سریع میخریدن گوشم میکردن واسه همین الان خیلی اذیتم میکنه چون دوساله هیچ گوشواره ای گوشم نبوده
بــَراے ِ ڪـَسـانـے ڪـﮧ از مـَن مُتنـَفـِر انـد وقــتی نــدارَم
زیـرا مـَن گـِرفتـارِ دوســت داشــتـَن ڪسـے هستـَم
ڪـﮧ مـَرا دوســــت دارَد
Designed By Banooye Barfi ...