خـاطــرات بانــوی بـــرفی

رویــا!

+امروز یه کیسه ی پر از دسته چک پیدا کرده بودیم خیلی خوب بود انقد خوشحال بودم😍 که دیگه میتونم هرکاری بخوام انجام بدم اولویت اولم هم لباس خریدن بود که همیشه دوست دارم ولی اول رفتیم واسه شوهری کفش بخریم یکی از این سگ کوچولو خوشگلا میپرید منو گاز بگیره ولی فروشنده نزاشت خیلی رویای شیرینی بود فقط حیف که ساعت یازده صبح بود و با زنگ شوهری جا پریدم باقی خریدامون موند واسه بعد😀

بعضی وقتا انقد خواب هام رویاییه که تا چند وقت با فکرشم خوشم😍😜

+سوتی جدیدی که پریروز تابلو شد:

یادتونه چند وقت پیش گفتم خواهر شوهر دعوتمون کرد گفت حتما شام بیایید بعد رفتیم دیدیم واسه پسرش تولد گرفته ،روزی که آش میپختن شوهرش داشت از گوشیش واسه بچه فیلم میزاشت یهو رفت رو فیلم مربوط به تولد که با دوستاشون گرفته بودن😂😜😝 حالا فکرشو بکنید خواهر شوهر خواب بود مثه چی بلند شد نشست و اخم کرد که زود قطعش کنه ولی خوب ضایع بود البته من میدونستم اینکارو کرده اخه اون همه تزیین رو واسه ما نمیتونست انجام بده خلاصه که آدم دروغگو بالاخره رسوا میشه😆

‌+دوشنبه به مدت سه روز روضه های مامان شروع میشه بهشون گفتم نمیام اما چون صبحه خواهر کوچیکه هم تنهاس اصرار داره که برم متنفرم حالا باید فکر کنم ببینم چی میشه😏

+منوی بالا حتما کتاب های مورد علاقه تون رو معرفی کنید.یادتون نره

شنبه ۱۳ آبان ۹۶ , ۱۱:۴۷ بانوی تیر ماهی
چـرا نمینویسی ؟ بیا بنویس خب
اخه بازم از هنرای خانواده ی شوهر هست دوس ندارم وبم بشه غر غر وبقیه رو خسته کنم
شاید نوشتم😘😘😘
سه شنبه ۹ آبان ۹۶ , ۱۹:۰۰ سپیده مامان درسا
چقدر این خواب دیدن های خوب حال آدمو خوب میکنه حتی بعد از بیدار شدن ...
عزیز دلم مهربونی و احترام زیادی هم بقیه رو بدتر میکنه حالا هر کی میخواد باشه ، یه جاهایی بهشون بفهمون که ناراحت و دلخوری اشکال نداره و مطمئن باش سعی میکنن رفتارشو تغییر بدن
ببوس گل دخملی نازتو از طرف من ...
خیلی خواب خوبی بود😍
مشکلم اینه که نمیتونم یعنی تا یه برخورد خوب ازشون ببینم میگم زشته که بخوام ناراحتشون کنم با اینکه هزار بار تا حالا پیش اومده  نتونستم ولی خوب رفت وامدم رو کمتر کردم
فدای تو😘😘😘
دقیقا عین خواهر شوهر منه...
البته با ما اینکارو نمیکنه...
ولی با خانواده همسرش همینطوره
واسه جشن تولد دخترش به خانواده شوهرش نگفته بود
خواهر شوهر پیش خودش فکر میکنه خیلی پولدار وسطح بالائه در حالی که نوع پوشش و اخلاقش نشونش میده وهمه هم میشناسنش
این به هیچکدوم نمیگه فقط دوستاشون
ایشالله به حقیقت تبدیل بشه. البته پیدا نکنید. مثلا... تو بانک برنده شید.
خدا کنه چقدر خوشحال بشم همیشه تو رویاهام هست😍
منم از این خوابا می بینم خیلی مزه میده
همین که ضایع شدن خوبه ... طفلی شوهرش خخخ
منم کم پیش میاد برم روضه .. ولی خونه مامان رو ادم چاره ای نداره دیگه ...
انقد مزه میده که بعضی وقتا بیدار میشم از ناراحتیش بحثمون میشه😀
بد ضایع شد اخه همیشه پنهون کاری میکنه
منم دوس ندارم خونه مامانم احتمالا فردا برم اونم بیشتر میرم عمه هامو ببینم 
چه خوابی بود 😁😁😁خیره انشاالله تعبیر خوبی داره
ماه هیچ وقت پشت ابر نمیمونه حالا چیز خاصیم نبود ولی پنهون کردنش و چیزه دیوه بروز دادنش کار دستش داد
عزیزم برو روضه هاتون با خلوص نیت نه برای کسی برای حال دل خودت برای ما هم دعا کن
خیلی خوب بود حیف که شوهری  بیدارم کرد به خریدام نرسیدم😀
اره اصلا انگار از این خانواده نیست همیشه دوست داره با پولدارا بپره حالا خودشونم اگه مادرشوهرش نباشه هیچی ندارن
چشم عزیزم رفتم حتما واستون دعا میکنم
يكشنبه ۷ آبان ۹۶ , ۱۲:۱۸ بانوی تیر ماهی
آخـــــــــیییییییییی واقعا اگه همینجوری بود چقدر خوب میشد :-))

التماس دعا عزیزم تو روضه هاتون ما رو هم دعا کنید ♥
عالی میشد حیف که خواب بود😐
ممنون عزیزم اگه رفتم واسه همتون دعا میکنم
چه رویای شیرینی بود.

ماه همیشه پشت ابر نمیمونه دیگه.ضایع شده پس.

وااای روضه،چیه میگیرن آخه😁
نرو تو هم اگه دوس نداری خخ
اره خیلی تازه اولش که بیدار شدم خیلی ناراحت شدم کاش حداقل یهیش حقیقت بود
اره خیلی تابلو هم سه شد😀
چه میدونم والا مامانم سه ساله گیر داده خواهر وسطی که از عمد گفت بندازین صبح که من نباشم خواهر کوچیکه هم اگه نباشه دیگه خیلی تابلوئه😂
نه منم دوس ندارم برم  چون خیلی خاله زنک هم هست
گفتی رویا و کردی کبابم چند وقته خواب نمی بینم برام عجیبه من عادت دارم به خواب دیدن خخخ
وای قیافه ش دیدنی بوده اون لحظه 😂😂😂
اون منوی بالا کار نیلوفره ماشاا... کتابخوان 😉
منم بعضی وقتا خواب نمیبینم یا خوابای پریشون ولی دیروز خیلی خوب بود تازه جالبه اصلا به فکر چیزای دیگه نبودم فقط لباس😀
اره شوکه شد  انگار من نمیشناسمشون
اره نیلو خیلی کتاب میخونه
بــَراے ِ ڪـَسـانـے ڪـﮧ از مـَن مُتنـَفـِر انـد وقــتی نــدارَم
زیـرا مـَن گـِرفتـارِ دوســت داشــتـَن ڪسـے هستـَم
ڪـﮧ مـَرا دوســــت دارَد
Designed By Banooye Barfi ...