خـاطــرات بانــوی بـــرفی

معمــولی

سه شنبه مادرشوهر اینا بالاخره رفتن و ما هم دو شب قبلش واسه خداحافظی رفتیم چون شوهری گفت من نیستم و دیگه نمیتونیم بریم 😉چهارشنبه بعداز ظهر رفتم خونه ی مامان و تا شب اونجا بو م ولی واسه روضه هاش نموندم خانمی هم که میومد گفت صداش رو ضبط کردن واز سال دیگه نمیخونه نمیدونم این کارا واسه چیه و چه نفعی واسشون داره😳

تا حرف این مداح ها شد بگم که پارسال دوست خواهر شوهر یه مداحی رو با کلی التماس واسه سفره ش دعوت کرد که بیاد بعد خواهر شوهر میگفت واسه همون دو سه ساعت چیزی حدود هشتصد تومن گرفته بود😳😳😳عزاداری واسه امام حسینه یا پول😴
پنجشنبه هم هم نذری عمه بود که مارو دعوت نکرد اون یکی عمه هم مهمونی داشتن که ما نرفتیم اما هر دو تاشون غذا واسمون داده بودن 😊
شب خودمون رفتیم بیرون و واسه دخملی اسباب بازی خریدیم و بردیمش شهر بازی که کلی بهش خوش گذشت شوهری گفت بریم یه سر به خونشون بزنیم و برگردیم که همشون اونجا بودن و دیگه میگم که چی شد وچیکار کردن هر چی ازشون بنویسم بازم یه کار دیگه هست

یه مستاجر چندوقت پیش اومد شوهرش معتاد بعد زنه شماره ش رو به همه ی مردای ساختمون داده گفته اگه شوهرم اومد اذیتم کنه بهتون بگم بعد یه شب که اومده بود ودعواشون شده زنگ زده به این پسر مجرد ساختمون پسر  هم زنگ زده به پلیس اومدن مرده رو  بردنش😕 الانم دو تایی باهم هستن پریروز ساعت چهار صبح پاورچین پاورچین پسره از پله ها میرفته که صدای اسانسور نیاد بعد همسایه ی طبقه ی دوم دیدتشتازه یه دخترم داره اخه واسه چی تو که هنوز مشکلت حل نشده اینکارا رو میکنی😵

خدارو شکر شوهری شماره ش رو نگرفته گفته دنبال دردسر نیستم به منم مربوط نمیشه مسائل زن وشوهری😊

امروز هر کس سوالی درباره ی ما داره بپرسه تا جایی که واسم مقدور باشه جواب میدم اگه نه فقط تایید میکنم😊

رمز پلیز
❤❤❤
ای وای زن همسایه 😖😖😖😖😖
سوالی به ذهنم نمیاد الان بعدا که تو پستای بعدی ایجاد شد میام اینجا می پرسم خخخ
واقعا متاسفم واسه همچین آدمایی😟
مرسی عزیزم که میخونی
اهااااان یه سوال
کی دوباره قصد دارین بچه دار شین ؟
سوالای من همش تو این مورداست 😁😁😁
زایمان اول انقد سخت و بد بود به شوهری هم گفتم اصلا به بچه دوم فکر نمیکنم حتی اگه سزارینی باشه
اشکالی نداره عزیزم😊😘

من يه كامنت ديگه واسه اين پستت گذاشتم تأييد نشده
شايدم خورده شده
با همسرت از سر عشق زندگي ميكني يا عادت
چیزی نیومد عزیزم احتمالا خورده شده😳
نه دوستش دارم عزیزم چون بالاتر از عشقه
يكشنبه ۱۴ آبان ۹۶ , ۱۲:۵۱ بانوی تیر ماهی
سلام
خب منم واقعن ناراحت میشم از این خانومهایی که پول میگیرن یا حتی مداح. یعنی امام حسین نبود اینا میخواستن با چی پول در بیارن اگه بخاطر امام حسین باشه نباید صحبت پول باشه و بگه هر چقدر میخوای بده. اما خب متاسفانه خیلی آ دارن از این راه کسب در آمد میکنن :-(

عجب خانومیه این خانوم واقعا همچین آدمهایی دارن جامعه رو به فساد میکشن :-(

خب سوال که فقط من میخوام بدونم شما سنتی با هم ازدباج کردین یا دوست بودین ؟ چند سالتونه ؟ و اینکه ساکن کجایید ؟ تحصیلاتتون ؟ اومممممممم دیگه سوالی به ذهنم نمیرسه :-))
مداحی اگه واسه امام حسین هست نباید پولی باشه اگه کسی دلش خواست میتونه چیزی بده ولی بیشترشون دنبال پول هستن😐
اره تازه با یه دختر شش هفت ساله حداقل نمیزاره جدا بشه 
پست میزارم عزیزم 
شهرمونم خصوصی واست  فرستادم اگه نیومده بگو تا دوباره بگم
من اصلا مداح خانم قبول نداذم نه که بگم کل مداح مردا رو قبول دارم نههه ولی یکی دو نفر که رفتم پای روضشون و حال دلم خوب بود و فررقشون با این مداح زنا رمین تا آسمونه ،خدا منو ببخشه اصلا مداح زن میبینم که میخونه یا هرچی همش فکر میکنم چقدر داره نقش بازی میکنه به هرحال...
مثلا چی بپرسیم !!!؟ 😁 فعلا چیزی به ذهنم نمیرسه 😁
اره منم قبولشون ندارم چون اکثرا هم واسه درآمدش میرن😐
بعدم داخل مجلس انقد زبون میریزن و هی اب جوش میخورن
هر چی واست سواله😊

روضه مامانت قبول. بد نبود تو که دخترشی نباشی؟
جیگر دختری رو...
وای جامعه خیلی خراب شده. هم زنا هم مردا

چطوری آشنا شدین و ازدواج کردین؟
ممنون عزیزم...نه طوری نیست اخه قبل میرفتم این سه سال رو به بهونه ی بچه نمیرم
خیلی یعنی ادم انقدر بی اراده خوب حداقل ازدواج نکنن 
اشناییمون رو پست میزارم 
شنبه ۱۳ آبان ۹۶ , ۱۹:۳۹ سپیده مامان درسا
خوب بوده شماره رو نگرفتین ، بعضی ها واقعا دنبال دردسرن
اره اخه مشکل زن وشوهری رو وقتی دادگاهی هستن که ما نمیتونیم حل کنیم 
خودش دنبال دردسر هست 😐
بــَراے ِ ڪـَسـانـے ڪـﮧ از مـَن مُتنـَفـِر انـد وقــتی نــدارَم
زیـرا مـَن گـِرفتـارِ دوســت داشــتـَن ڪسـے هستـَم
ڪـﮧ مـَرا دوســــت دارَد
Designed By Banooye Barfi ...