خـاطــرات بانــوی بـــرفی

خودمون

پریروز شوهری گفت من امشب خونه نیستم خوب من الان یک سال بیشتر هست که شبا داخل اپارتمان با دخملی باهم میخوابیم واقعا ترسی هم نداره اما پریشب انقد از زلزله ترسیده بودم که ترجیح دادم برم خونه ی مامان اینا درسته که همه چی دست خداست ولی دیگه ترس بهم چیره شده بود دیگه وقتی رفتم  عمو اینا هم از تهران اومده بودن شبش با بابا رفتیم خونشون که در اصل خونه ی مامان بزرگمه ولی وقتی بزرگترا خودشون نباشن دیگه خونشون صفایی نداره 😔

دیشب هم شوهری رفته بود ارایشگاه بعد اومد دنبالمون گفت مامانمم زنگ زده گفته بیایید شولی درست کردم بخورید خوب دو روز بود که اومده بودن و شوهری نبود که بریم بهشون سر بزنیم وای وقتی رسیدیم مادر شوهر چنان چسبید منو بغل و بوس کرد که خودم شوکه شدم فکر کنم خیلی دلش تنگ شده بود😀دیگه شولی خوردیم شامم که من نخوردم ساعت یازده اومدیم امروزم برادرشوهر اومده شب میریم خونشون دلم واسش تنگ شده فقط حیف که یکشنبه برمیگرده

اینم سوغاتی های من و شوهری که مادرشوهر اورده بود این بلوز شلوار و عروسک رو هم واسه دخملی اورده بود بعدم هی معذرت خواهی کرد که چیز خوبی نداشتن منم گفتم من اصلا توقع ندارم خوب واقعا اون طرفا هم جنسای جالبی نیست  اما خوب بالاخره زحمت کشیده بود😉

این نیم بوت رو هم میخواستیم واسه دخملی بگیریم که سایزش رو تموم کرده بود اما خیلی شیک بود😕

سلام عزیزم
خوبی؟
مادرشوهر من ـتاحالا جایی رفته واسم سوغاتی بیاره😂😂😂
فقط یه بار اومده بود تهران اون موقع من شمال بودم واسم یه شال گرفته بود...هم واسه من هم جاری...۵تومنی از تو مترو😂😂😂 و دگر هییییییچ😝
آخی نیم بوته چه ناز بوده بگرد شاید جاهای دیگه سایزشو داشته باشن
میگم کدوم شهر زندگی میکنی؟
سلام عزیزم...
ممنون
مادر شوهر تو که دیگه کولاک کرده با خریدش😀
خیلی ناز بود من عاشق سادگیش شدم کاش پیدا بشه
میام وبت میگم عزیزم
خصوصی رسید عزیزم
❤❤❤
دقیقا منم اگه خوشم نیاد به روی طرف نمیام. اما مادر شوهرم انقدر گفته بود واقعا ناراحت شده بودم از این حرفش. چون میدیدم خودش با دو سه نفر روبوسی میکنه و به من که میرسه میگه خوشم نمیاد.تو باشی ناراحت نمیشی ؟ حتی یه پست هم در این باره نوشتم :-))
اخه خیلی زشته اگه دوس نداره دیگه باید واسه همه همونطوری باشه
چرا عزیزم منم اگه بودم ناراحت میشدم
یه جور توهین به شخصیت ادم میشه
سلام الی جونم
سوعاتی های خشگلت مبارک..

کدوم شهر بودین الی؟
سلام عزیزم...
ممنون 😍😘
میام وبت میگم عزیزم
سلام عزیزم
مبارکتون باشه ... من نتونستم عکسا رو ببینم کلیک میکنم باز نمیشه ..
شولی چیه؟
سلام عزیزم😍
ممنون...نمیدونم چرا باز نشده😳
یه نوع آش یزدی هستش عزیزم
شنبه ۲۷ آبان ۹۶ , ۱۲:۰۳ بانوی تیر ماهی
سلام بانو جان :-*

البته که کربلا وسایل نقره و دکوریش عالیه. لباسهاشم خوبه ها البته بستگی داره سلیقه ی طرف هم خوب باشه.
آخـی خب طفلکی دلش تنگ شده بوده دیگه :-))
مادر شوهر من از رویوسی خوشش نمیاد. البته اونایی که خودش دوس داشته باشه رو بوس میکنه ها بعد من هر وقت باهاش روبوسی کنم میگه ما از روبوسی خوشم نمیاد منم چند وقتیه دیگه بوسش نمیکنم :-))))))))))

نیم بوت هم خوشگل بوده اما خب از این خوشگلترش هم پیدا میشه ;-)
سلام عزیزم
آره خاله م قندون دکوری واسمون اورده خیلی خوشگل بودن ولی لباسا زیاد جالب نیستن
اتفاقا منم از روبوسی خوشم نمیاد ولی هیچوقت نمیگم که کسی ناراحت بشه
اره خیلی ناز بود ساده بود ولی شیک
شنبه ۲۷ آبان ۹۶ , ۰۸:۲۳ سپیده مامان درسا
عزیزم مبارکتون باشه ، همین قدر که بیاد بودن خودش ارزش داره ...
ببوس دخملی نازتو از طرف من
آره عزیزم من اصلا توقع همین رو هم نداشتم 
فدای تو😘
به قول خودت اگه خدا بخواد هرجایی باشیم اون اتفاق برامون خواهد افتاد.من هروقت بترسم یا استرس بگیرم آیت الکرسی میخونم،برای خودمون وخانواده هامون،منو خیلی آروم میکنه.

به به،مبارکه سوغاتیا.قشنگن.به سلامتی استفادشون کنی.
ای جانم چه کفشه قشنگی.ان شاالله مثل همین رو پیدا میکنی ومیخری براش.

بابت خصوصی،عههه چه جالب.پس منم تهرانی هستم خخ
آره زندگی ما دست خدائه اما بعضی روزا سخت میگذره امیدوارم خدا هیچکس رو اینطوری امتحان نکنه
آیت الکرسی خیلی خوبه منم وقتی میترسم میخونم
اره خوب بودن به نسبت قبلیا
اره خیلی ساده وشیک بود
هنوزم تهرانی خستی یه درصدم فکر نمیکردم اونجایی که گفتی😳
رفته بودن کربلا؟
باز از هیچی بهتره یکی هم اینکه من اصلا از سوغاتی چرت و پرت خوشم نمیاد آدم نمی تونه استفاده کنه ،مادر شوهر دو سال پیش برام یه شال زپرتی از قم آورد تا حالا اصلا سر نکردم داشت می‌رفت عروسی آوردم گفتم اینو سر کن جالبه که خودش هم گفت نه این به درد نخوره :)))))دیگه با وجدان آسوده تو خونه تکونی می اندازمش دور
اره دوساله میرن بهشون مزه داده برنامه میچیدن واسه سال دیگه
اره منم خیلی چیز استفاده نشده ازشون دارم که داخل چمدون هست حوصله ندارم بیارم پایین فقط جا گرفتن
مادرشوهر منم از قم واسم دوبار روسری اورده من که اصلا از سلیقه ش خوشم نمیاد
شولی چیست؟
مبارک باشه اونجا هیچی نداره جز چادر و..
نیم بوت خیلی خوشگله اما خب انشااالله یه خوشگل دیگه پیدا کنی ،البته هوا که معلوم نیست چشه یه هفته سرده چند هفته گرم
یه نوع آش یزدیه عزیزم زیادم جالب نیست
اره اونجا جنساش خیلی بیخود هستن
اره نیم بوت خیلی شیک بود حیف که نداشت 
😟

زندگیتون همیشه شاد!!
ممنون...
همینطور شما
بــَراے ِ ڪـَسـانـے ڪـﮧ از مـَن مُتنـَفـِر انـد وقــتی نــدارَم
زیـرا مـَن گـِرفتـارِ دوســت داشــتـَن ڪسـے هستـَم
ڪـﮧ مـَرا دوســــت دارَد
Designed By Banooye Barfi ...