خـاطــرات بانــوی بـــرفی

خوش میگذره...

امروز از صبح که بیدار شدم هوا سرد وبارونی بود اما هیچ خبری از بارون نیست ولی عوضش با این سردی یه چای دارچین خیلی مزه میده بعد مدت ها حس چای خوردنم برگشته😊

یکشنبه خواهری زنگ زد و گفت عمو اینا شام میان شما هم بیایید که دور هم باشیم دیگه میدونستم که شوهری نیست گفتم نمیاییم از اون طرف شوهر گیر که برید خونه تنها نباشین دیگه بابام سمت ما بود سریع زنگش زدم و اومد دنبالمون و ناهار خوردیم بعد خواهری گفت تو مرغ درست کن منم کشک بادمجون، آماده کردیم و بعد قرار شد کیک بپزیم فقط اخرش خواهرک زیرش رو زیاد کرده بود سوخته بود😕دیگه شام خوردیم وقرار بود آخر شب آقا تشریف بیارن و ما رو ببرن اما نیومد و فردا هم دیدم خبری نیست بهش گفتم اگه مامانت اینا میان بگو بیان دنبالمون اومدن و پدرشوهر گفت بیایید خونمون شام بخورید بعد میبرمتون باهاشون رفتیم نمیدونم چی شده بود که مادرشوهر اونشب خیلی دوست داشت ما اونجا بخوابیم ولی خوب شوهری که میدونه راحت نیستم زنگ زد و ما به بهونه ی فیش بیمه اومدیم خونه مادرشوهرم غذا کشیده بود داخل ظرف از بس برادرشوهر عجله داشت رو سقف ماشین جاموند سر کوچه که پیچیدیم افتاد زمین وشکست😀

دیروز هم برادرشوهر ساعت پنج بلیط داشت دیگه از صبح رفتیم خونشون و اونجا بودیم بعد برادرشوهر یه دونه کاپشن خیلی ناز پوشیده بود خوشم اومد بهش گفتم پول میریزم از بجنورد  واسه شوهری بخره 😉انقدر که اینجا کمبود لباس هست😀دیگه ساعت دو بود که میخواستن برن اصفهان تا خونه خواهرشوهر هم برن بعد برن فرودگاه منم دلم میخواست برم ولی خوب شوهری دل دل کرد و دیگه نرفتیم هر دومون هم پشیمون شدیم😐

دیشبم رفتیم اونجا که مادرشوهر خیلی گریه کرده بود و تا دوازده که برادرشوهر برسه بجنورد خونشون بودیم و بعد برگشتیم

جو فعلا ارومه و همه چی خوبه اما میدونم پایدار نیست چون خواهر شوهر فعلا سر سنگینه و خط نمیده

 اینا رو نوشتم که بگم خوش گذشت من همیشه نهایت تلاشمو میکنم که خوش بگذره ولی خوب نمیشه و همین باعث میشه که زیاد احساس راحتی نکنم اما هیچوقت بی احترامی نمیکنم

صبح یه زلزله ی خفیف اینجا اومده ولی من بازم متوجه نشدم😳


پی نوشت:

اگه کسی چیزی میدونه که منو یه کم تپل کنه بهم بگه فقط مطمئن چاقم کنه


شهرما هم یدفعه ای خیلی سرد شد
منم قبلا چایی دوست نداشتم الان معتادش شدم😂
ول کن دختر دنبال چاقی نرو هزار تا درد و بلا میریزه تو جون آدم
آره اینجا هم سرده و پکیج زیاد
الان خیلی میچسبه مخصوصا اگه دورهمی باشه😉
یه کم پر بشم خوبه مثه قبل الان هشت کیلو کم دارم😐
سلام
همیشه خوش باشید و دورهمی‌هاتون به راه.
فک می‌کردم خود اصفهانی.
بادمجون سرخ شده تو روغن زیاد خیلی چاق‌کننده‌اس
سلام عزیزم...
همینطور شما
نه عزیزم خود اصفهان نیستم
عاشق بادمجونم😋😋😋
الی تو عکسی که دیدمت به نظرم عالی بودی و اصلا چاق نبودی...
صورتتم پر و قشنگ بود...
اره خوبه ولی قبلا پرتر بودم الان هر کسی میبینه میگه خیلی لاغر شدی
قد من ۱۶۸هست باید بین ۶۰تا ۶۳باشم ولی ۵۲ کیلو هستم
مرسی از لطفت😍😘😘😘
برو عطاری خورشید کوچه پشت مطبخ
یا خیابون جی عطاری ابا
من این دو تا را خیلی قبول دارم
همه از این ور بوم افتادن تو از اون ور
از این باقلوا هست اصفهان با آب هویج میفروشند بخور حالش را ببر چاق میشی
مرسی عزیزم که آدرس گذاشتی😘
من دوس دارم یه کم پرتر بشم قبلا خوب بودم اما بعد ازدواج خیلی لاغرتر شدم
وای باقلوا ولی شیرینیش میزنه زیر دل😋

میدان نقش جهان ... آخر بازار میشه ... از کوچه پشت مطبخ که وارد بشی همون اول بازار میشه ... عطاری الله اکبر ... از هرکی بپرسی بهت آدرس میده ... دومدل کپسول باید 10صبح و ده شب با یک لیوان شیر بخوری ... فقط از 7ودش میتونی بگیری ...
مرسی عزیزم😘😘😘
اینجاهم بالاخره چند قطره بارون تشریف فرما شدن.
بیا من از گوشتام بهت بدم،هم تو متعادل بشی هم من خخخ
سیب زمینی سرخ کرده تپل میکنه.
سیب زمینی آب مز هم صورت رو تپل میکنه
من یه جا خوندم عرق یونجه چاق میکنه.
سال به سال داره بدتر میشه اصفهان که دیگه هیچی حتی بارونم نمیاد😔
من که فکر نمیکنم تو اضافه داشته باشی😳
سیب سرخ کرده خیلی دوس دارم اما حالشو ندارم
عرق یونجه نخوردم تا حالا
از عطاری قیمتش اینجا 25تومن ،قبل از غذا با آب یا شیر یا آبمیوه میخوری یه قاشق
مرسی عزیزم😘😘😘
چون شهر دانشجویی و یخورده سوسولن واسه همون..
آهان پس بیشتر جوونا هستن شهر ما هم واسه تیپ و قیافه شونه
من در زمینه لاغر شدن تجربه دارم😄
دختر عمه ام بعد از زایمانش 39 کیلو بود رفت پیش همون عطاری که تو یکی از پستام نوشتم 12 کیلو اضافه کرده میگه الان یکساله دارو نمیخوره وزنشم کم نشده.... خیلی خوب شده لپم آورده خخخخ ..... به همون خانم خودشیفته هم دومدل کپسول داد یکی برای چاقی صورت یکی برای بدن ... ولی دیگه ندیدمش بپرسم وزن زیاد کرده یا نه ...
همه دارن لاغر میکنن 😕
کدوم پست من هر چیزی باشه میگیرم یکیش رو خودم استفاده میکنم یکیش رو میدم شوهرم دو تامون احتیاج داریم😄
وای اون خانم افاده ای ایشالا انقد چاق بشه که دیگه کلاس نزاره😀
فری جون هر چی هست و مطمئنه بهم بگین🙏
دلم مرغ و کشک بادمجون خواست😋
کدوم برادرشوهرت ظرف گذاشته بود رو ماشین همون مجرده؟😆
میگم میدونی که من لاغرم!اما خوشبختانه دیگه اون لاغری نیستم که همه بگن وای تو چرا انقدر لاغری!😏
از وقتی دختر عموم یه پودر گیاهی بهم معرفی کرده و میخورم تازه من منظم نمیخورم واسه اقدام بارداری هرکی میبینه منومیگه چقدر تو پُر شدی چه خووووب شدی 😍
پودر گیاهی چهل گیاه (همون قاووت یا قوتو کرمان)ولی با اسم چهل گیاه من تضمین میکنم که یک ماه تو پُر خوش فرم میشی چون چند نفر هستیم که میخوریم و تاثیرشم دیدیم،گیاهی هم هست هیچ ضرری نداره
کاش نزدیک بودم واسه همتون درست میکردم من عاشق مهمونم اما هیچوقت ندارم😐
من گذاشتم اونی که زن داره سرعت گرفت افتاد شکست😀
منم لاغریم زشت نیست ولی دوس دارم پر بشم مثه قبل
از کجا چهل گیاه رو باید بگیرم عزیزم؟؟؟
چطوری بخورم؟
چهارشنبه ۱ آذر ۹۶ , ۱۱:۵۴ بانوی تیر ماهی
قوم شوهر که کرم دارن کلن :-)) اگه یه زمانی سکوت باشه مطمئن باش که کاسه ای زیر نیم کاسه اس :-))

ایشالا که همیشه دلت شاد و لبت خندون باشه :-*

شبها موقع خواب موز بخور ;-) الان همه دنبال لاغری ان تو چرا میخوای چاق شی ؟
اره فعلا خواهر شوهر خط نمیده بهشون😀
همینطور شما عزیزم😘
اتفاقا میخورم اخه من قدم بلند دوست دارم یه کم پرتر بشم اگه نه لاغریم زشت نیست
منم اصلا چایی خور نیستم ولی مجبوری چای سبز و گیاهی میخورم....

ببین به بجنورد میگن پاریس کوچولو ....الکی نیستش که !!!
نه من چای با خرما و کاکائو دوس دارم ولی چند وقتی بود بهم مزه نمیداد.
چه جالب به شهر ما هم میگن پاریس کوچولو پس برادرشوهر اونجا هم غریب نیست مثه شهرمون هست😍
بجنورد محیطش چطوریه که این لقب رو دادن
زیاد به انرژی های منفی دست و پا ندین 😉
من که آب میخورم قشششششنگ چاق میشم عوضش از گشنگی می میرم لاغر نمیشم ایشششش 😒یه پست بزار درباره ی لاغری هم بگن 😂😂😂
وای جدی میگی عزیزم!؟
من از دبیرستان هر چی میخورم چاق نمیشم هیچ مشکلی هم نداشتم حتی بعد زایمانم تپل نشدم
به نظر من که نرمالی فقط اضافه بخوری چاق میشی
سه شنبه ۳۰ آبان ۹۶ , ۲۲:۰۷ سپیده مامان درسا
عزیز دلم الهی همیشه بهتون خوش بگذره ، ببوس گل دخملی رو از طرف من .
مواظب خودتون باشین
ممنون سپیده جون.همینطور به شما
درساجون رو ببوسش😘😘😘
بــَراے ِ ڪـَسـانـے ڪـﮧ از مـَن مُتنـَفـِر انـد وقــتی نــدارَم
زیـرا مـَن گـِرفتـارِ دوســت داشــتـَن ڪسـے هستـَم
ڪـﮧ مـَرا دوســــت دارَد
Designed By Banooye Barfi ...