خـاطــرات بانــوی بـــرفی

شوهری ...

+پریشب شوهر تلویزیون روشن کرده بود  که فیلم ببینه بعد هی وسط فیلم چرت میزد هر چی صداش میکردم که خاموش کن تا بخوابیم میگفت باشه خلاصه که ساعت دو ونیم شد که خودم خاموش کردم و دیگه صداش نکردم و داشت چشمام گرم میشد بلند شده رفت سر یخچال  دیگه سه و بیست دقیقه بود که بهش گفتم اگه دیگه صدا کردی من میدونم وتو😀
دوباره صبح ساعت  هفت و نیم پاشده بره دستشویی من از صدای راه رفتنش بیدار شدم و گفت تو بخواب من کار دارم اومد دوباره تلویزیون روشن کرد بدون صدا و گرفت خوابید 😳
ساعت نه بلند شده بود بره بیرون کلیداش رو اپن  بود  یعنی بدون صدا برداشت و دخملی رو بیدار کرد و پشت اپن قایم شد که نبینتش ولی دخملی دید که آشپزخونه س شروع کرد صدا کردن تا اومد دیگه یکم نگاهش کردم دست بچه رو گرفت گفت بریم تو اتاق تا مامان بخوابه گفتم اول ببرش دستشویی رفتن دخملی اومد بهش گفت توت فرنگی میخوام شست آوردن نشستن کنار من بخورن یه نگاه کردم دخملی رو برد تو اتاق اومد وسایل صبحونه رو درست کرد و به دخملی صبحونه داد و من دیگه بعدش خوابیدم تا ده ونیم 
وبعد بچه رو آماده کرده بود و داشتن میرفتن که من بیدار شدم 😀
این رفتارا به نظر خودش عادیه و منو از خواب بیدار نمیکنه
امروز حوصله م گرفته الان قدر دورهمی ها رو میفهمم واقعا روحیه آدم رو عوض میکرد حیف که دیگه مامان بزرگ نیست و خودمون  هم انقدر تقسیم شدیم که نمیشه البته یه آدمایی هم به جمعمون اضافه شدن که نمیشه😐
+یه تصمیمی دارم و دوس  دارم هر چه زودتر عملی بشه خدا کنه شرایطش ردیف بشه واقعا از خونه نشینی خسته شدم هیچ کار خاصی نیست
+ با بی آبی چیکار کنم خیلی درگیرش شدم 
امسال کم بود داشتم دیوونه میشدم وای به وقتی که نباشه
خیلی رعایت میکنم اما میدونم تاثیری نداره
اولین کارم اینه که اگه بود برم موهامو کوتاه کنم و واسه غذا از ظرفای یه بار مصرف کاغذی استفاده کن
فعلا فکرش این دو تا نقشه رو تو ذهنم آورده😉

+دخملی رو تواتاقش خوابوندم بعد واحد روبرویی نشسته بادوم و گردو میشکنه رو سقف واحد پایینی اونا دیگه چی میکشن به سرم زد برم گردو شکن بهش بدم فرهنگم خوب چیزیه که ندارن!!!!!

تازه آشپزخونه چسبیده به اتاق بچه یعنی رسما ما رو دیوونه میکنه



منننننم تو کانال پروفایلم m😁
مرسی عزیزم
نمیدونستم کدوم هستین😘
دوشنبه ۲ بهمن ۹۶ , ۱۲:۴۷ بانوی تیر ماهی
یعنی کامنت من نیومده ؟ :-/
نه عزیزم چیزی نیومد😳
شوهر من صبحها كه زودتر از من بيدار ميشه نهايت تلاشش رو ميكنه هيچ سرو صدايي ايجاد نكنه اما هركارم ميكنه بنده خدا من بيدار ميشم. برعكسش هم هست، من هرچقدر آروم از جام بلند شم اون بيدار ميشه.
ميگن امسال ميزان بارندگي در پنجاه سال اخير كمترين مقدار بوده. تهران كه به جرات ميگم دو سه بار بارون در حد نم نم و چنددقيقه اي اومد، ديگه هيچي، زمستون هم كه ديگه تا چندروز ديگه به نيمه ميرسه و ديگه نميشه انتظار زيادي ازش داشت
خدا خودش با اين وضعيت بي‌آبي و خشكسالي بهمون رحم كنه
منم خوابم سبکه شوهر من به خیال خودش بدون سر وصدا کاراش رو انجام میده اما خوب واقعا صدا میده
خیلی بد این چند سال بارندگی خیلی کم بود مخصوصا امسال یادمه من مدرسه میرفتم ماهی سه چهار بار برف میومد وسطاش بارون همه میگفتن خشکسالی حالا چی😳
دیشب بعد وسال یه برف خوشگل دیدم کاش بازم بیاد🙏
شوهرجان من جوری پامیشه که سروصدایی به وجود نمیاد،اماخواب من خیلی سبکه فوری بیدار میشم،خیلی بده.
چه همسایه ای،ماهم داریم که ازصبح آهنگ گوش میده اونم باصدای بلند،روانی نشم خوبه
چه خوب منم خواب سبک هستم اما واقعا صداهایی که میاد بیش از حد معموله😀
نمیدونم هدف اینا چیه والا من آهنگم  بخوام باند گوش بدم فقط داخل ماشین اونم جای خلوت
روزهایی که میخوام برم باشگاه 8 بیدار میشم تا وقتی میخوام از خونه برم بیرون کلی تو اتاق سر و صدا میکنم وسایلمو بر می دارم قیژ در کمدا رو باز می کنم 😂 جان پتو رو می کشه روسرش 😆
فری توام همینطوری
اصلا انتظار نداشتم 
بیچاره جان 😀
سلام عزیزم
اوه اوه مگه دیگه آدم خوابش می بره ،من باشم از حرصم نمی تونم بخوابم
خونه ی مادر بزرگه که نگو هیچی مثل سابق نمیشه نمی تونیم بریم
کم آبی یه بحران جدیه ولی نه بخاطر ما و دوش گرفتنمون بخدا بخاطر بی کفایتی مسئولینِ ولی خوب ما درگیرش میشیم ، منم اون روز به الف می گفتم یه تانکر آب بخریم بزاریم حیاط خلوت خخخخ
سلام عزیزم
نه والا تموم کارهاشون رو متوجه میشدم فقط یه ربع بینش چرت زدم اونم میخواستم صبحونه دخملی رو بده😀
ولی خوب لجم گرفته بود
آره خیلی جدیه و مثه آلودگی هوا هیچ راهکاری ندارن
ما هم امسال قراره یه تانکر با پمپ واسه واحدمون بخریم دیگه جواب نمیده
جمعه ۲۹ دی ۹۶ , ۱۵:۲۰ سپیده مامان درسا
الهی بگردم چه خوابیدن پر ماجرایی داشتی ...
ببوس دخملی نازو از طرف من .بووووووووس
خیلی شلوغ و پرسر و صداس کاراش😀
فدات عزیزم...
درسا رو ببوس😘😘😘
از دست این شوهری ها
همش بد خوابمون میکنن
دیگه این روزا همه گردو شکن دارن چه جوره ک همسایه شما نداره؟؟
البته بگم ک بادام رو نمیشه با گردوشکن شکوند
آره والا تازه به خیال خودشون خیلی بی سر وصدا هستن
تازه یه روز اومده بود میگفت کشک ساب دارین 😳
من همیشه بادوم میبرم خونه ی مامانم چون ویلایی هست ولی اینا یه کم درک ندارن حالا خواستی هم دیگه تو ظهر نکن😡
آره بادوم کوچولوئه
خب خخخخ ادم وقتی می‌خوابه صداها رو بیشتر می‌شنوه. والا منم اینجوریم با این تفاوت که هاپو می‌شم و شوئرو گاز می‌گیرم.
با مصارف خونگی کاری از پیش نمی‌ره چون مشکل اصلی از کم بارشی و حفر چاهای عمیق بی‌قانونه
نه حال نداشتم هاپو بشم خوابم میپرید😀
ولی خوب کاری میکنی
آره والا ولی کم آبی خیلی رو مخه مخصوصا واسه حموم و شست شو
بــَراے ِ ڪـَسـانـے ڪـﮧ از مـَن مُتنـَفـِر انـد وقــتی نــدارَم
زیـرا مـَن گـِرفتـارِ دوســت داشــتـَن ڪسـے هستـَم
ڪـﮧ مـَرا دوســــت دارَد
Designed By Banooye Barfi ...