خـاطــرات بانــوی بـــرفی

برف و شادی...

+امشب انقد هوا سرد شده با اینکه پکیج درجه ی آخر هستش خونه مثه همیشه گرم نیست امروزم نمیگم برف حسابی با اینکه زمین سفید پوش شده اما همین که حداقل خدا دونه های برف رو بهمون نشون داد خودش خیلیه 😍
یعنی هیچی به اندازه برف خوشحالم نمیکنه خودش میدونه چقدر گریه کردم و التماسش کردم😉
از وقتی شروع شد با دخملی پشت پنجره نشسته بودیم و نگاه میکردیم وقتی تموم شد زده زیر گریه چرا نیست😀
 کاش خدا حداقل ماهی دوبار از این شادی های خوب نصیبمون میکرد😍😉
+شوهری که به خاطر کار رفته بود کرج از دیشب گیر افتاده امروز پلیس راه بهشون گفته دور بزنین برید اتوبان ساوه وگرنه شب اینجا زنده نمیمونین هیچی دیگه الانم اومده اول اتوبان داخل ماشین تا راه باز بشه😐
خوبه یه برف اومد هنوز نتونستن راه رو باز کنن 😟
+شب قبل رفتن با شوهری نشسته بودیم و مثلا فیلم میدیدیم رفت رو یه شبکه ها داشت فیلمGigsaw رو نشون میداد و ترسناک بود خوب همون وقتی هم که زد یه آدم خودکشی کرده بود و بعد پزشکی قانونی یه سطل بود نمیدونم چی از روی سرش کشید و نصف سرش نبود من که شوکه شدم گفت از اونطرف بخواب و نگاه نکن بعدم صداش رو کم کرد و خودش دید و منم چندتا ایت الکرسی خوندم تا خوابم برد خیلی بد بود حالا این دوشبی که نیست لامپ روشن میزارم و میخوابم😑
یه ترس دیگه ی من از وسایل برقیه یه بار بچه که بودم اتو به برق بود و هی جرقه میزد و ترس و وحشتش با من مونده...
دیروز دخملی رو بردم حموم پکیج هوا گرفت منم میترسیدم درستش کنم ررفتم همسایه رو صدا زدم اومد بهش یاد دادم واسم درست کرد شما از اینکارا نمیترسین والا اینا واسه مرد من که عمرا از ترس بتونم این کارا رو انجام بدم
+امشب داخل خبرها گفت رودخانه ی سن به خاطر بارون زیاد طغیان کرده کاش یه کاری میکردن میفرستادن ایران ،ما رو نجات میدادن😀

پی نوشت:

چطوری مدی.ریت بح.ران میکنن مردم رو بردن داخل امامزاده چند تا مدرسه آماده هست که اگه راه باز نشد 

راه کی باز میشه!؟

تا چند وقت دیگه خود برفا آب میشن راه باز میشه بعد پا میشن میرن بازدید که چی ببینی نمیتونین راه رو باز کنین!!!

شوهری همچنان همونجا هست چرا چون نمیتونن چند کیلومتر راه باز کنن

قرار بود ما هم همراهش بریم که به حرفمون گوش نداد

سلام عزیزدلم
هستم بانو جانم...خیلی مراقب باشین...
همسر خوبه ؟
دختر نازت چطوره ؟
هوا حسابی سرد شده گلم
سلام عزیزم
پست که نمیزاری فکر کردم دوباره گذاشتی رفتی
فدات عزیزم😘😘😘
سلاااام.وای چه انرژی مثبت و قشنگی تو وبلاگت.فقط به پستت رو خوندم.اما از قالب وبلاگ گرفته تا عنوان و اسمت و .... همه چی برام آشنا و قشنگ بود.
به نظرم باید قبل اتفاق افتادن هر مشکلی براشراح حل در نظر گرفت.مثلا آب گرفتگی خیابونا.راهبندون موقع برف شدید.یادم یه بار خودمون تو کرمان گیر افتادیم.
سلام عزیزم
ممنون از لطفت😍😘
کاش  یه کم به فکر بودن اما حتی دقیقه نود  و وقت اضافه هم نمیتونن کاری کنن
اخی عزیزم چقد بد ک شوهرت تو جاده مونده
منم همسر ک فیلم وحشتناک نگاه میکنه چشامو میبندم و همچنین از وسیله برقی میترسم

آره خیلی بد بود😐
اصلا چطوری این فیلما رو میبینن😵
تو هم مثه خودمی😊
اصلا یه نفر هم تو جاده نبود که بخواد کاری بکنه،اون همه برف و یخبندان بود یه ماشین نمیومد ماسه بریزه تا اونا نرم بشن،باچه مکافاتی اومدیم ما.
شوهرجانت رسید؟
منم از قسمت پکیج میترسم حتی شوهرجان که دست میزنه و میخواد دماشو تنظیم کنه،میترسم.کلا ناف من وتو رو باترس بریدن😁
بیشتر به فکر آرامش خودشون هستن😐
شوهر با ریسک بالا اومده بود جاده قدیم گفتش اگه گیر کردم زنگ میزنم امداد ولی خدا روشکر برگشت اما دوستش مونده بود
وای چه خوب یکی مثه خودم هست شوهری هم میدونه من وحشت دارم
خوبه من وتو پسرم بودیم از این کارا نمیکردیم😀
سلام عزیزم
دختر چقدر شجاعی تنها می مونی
مدیریت بحران که دیگه هیچی ... طفلی مردم زلزله زده کرمانشاه😢
همسرت برگشتن ؟ خوبه که شما ها نرفتین وگرنه دخملی اذیت میشد حسابی
باورت میشه همه از این شجاعت من در تعجبن البته چون آپارتمان هست و هشت تا واحد خیالم راحته
هیچ کس به فکر مردم نیست😞
آره عزیزم ریسکی اومده جاده قدیم قم خدارو شکر گیر نیفتاد و اومد
وای دیوونه میشدیم تو سرما نمیشد تکون بخوری
راستی اومدم کانالت ;-)
باشه عزیزم😘😘😘
مدیریت بهران خودوشو با ادارات و سازمانها تعطیل میکنه-گندشون بزنن
اخی منم فیلم میبینم توهم میزنم -توهمه خانومااا همه گیره خخخخ
اره منم ازینکارا میکنم همسر نباشه
کلا دوس ندارم به کسی وابسته باشم برعکس قیافم که هر کی ببینه فکر میکنه لوسمو وابسته
سعی میکنم همچی یاد بگیرم:/
آره دیگه چه قشنگ بحران ،مدیریت شد😀
آخه اینا چه فیلمی میسازن
تو واقعا نمونه ای من رفتم همسایه رو صدا زدم😀
عکست رو بزار ما هم ببینیم
وای دیدی چه حالی داد؟ خیلی کیف کردم. ایشاللللللله زیاد بیاد.
بازم خیلی شجاعی که تنها می‌مونی
به شما خیلی بیشتر از ما حال داد
ایشالا که بازم بیاد
همه از این شجاعت من در تعجب هستن
خوب خدا روشکر شما نرفتین با بچه سخته تو این شرایط 😱
همسرت اومد ؟؟؟
برف هم که دیگه نعمته همه ذوق زده شدیم البته طرفای ما قد تهران نباریده ولی خوب سرماش به ما رسیده ،ایشالا اونجا هم دوباره میاد
اگه نه رسما دیوونه میشدم
آره دیشب اومد اونم از جاده قدیم تهران قم
آره البته اونی که من میخواستم واسمون نیومد ااما خوب همینی هم که اومد غنیمته
دوشنبه ۹ بهمن ۹۶ , ۲۳:۲۲ سپیده مامان درسا
برف و بارون فقط همون از پشت پنجره دیدنش خوبه و یا کمی بری زیر برف و بارون قدم بزنی این گیر کردن و به مشکل خوردنش خیلی رو اعصابه
خدا خودش پشت و پناه همه باشه
مواظب خودتون باشین
ببوس گل دخملی رو از طرف من
برف وبارون  رو خیلی دوست دارم به شرطی که وقتی اینطوری کولاک میشه ستاد مدیریت بحران هم به فکر باشه
انشالله
فدات عزیزم،درسا روببوس
یه برف اومد کل مملکت فلج شد 😕😯
وای چه فیلم ترسناکی بوده 😦😨😰
منم یکم از وسایل برقی میترسم،البته نه در حد تو،ولی خب میترسم
واقعا فلج شد اگه زمستون اینطوری بود چیکار میکردن
فیلمش خیلی بد بود هنوز اون تیکه تو ذهنمه
منو فقط باید ببینی چطوری میخوام به برق بزنم
عه گیر کردن تو برف وای خیلی سخته نبود امكانات و سرما
من که جرات فیلم ترسناک دیدن ندارم گاهی هم اگه جایی از فیلم ترسناک باشه چشمامو میبندم منظره طبیعت میارم جلو چشمم😁
به قول رشيد پور با اینکه از سه روز قبل هشدار دادن برف سنگین در راه هس اما باز مسولان غافلگیر شدن و تازه بعد برف و گیر کردن مردم مدیریت بحران راه انداختن 😏
حالا ماشینش مجهز بود ولی خسته کننده س
منم نمیبینم بیشتر سرم تو گوشیه اینجور وقتا
قبلش که کاری نکردن بعدش هم مردم بیچاره رو تو سرما نگه داشتن
دوشنبه ۹ بهمن ۹۶ , ۱۳:۱۵ بانوی تیر ماهی
سلام بانو جان :-*
خب خدا به حرفتون گوش داده و یه برف حسابی سنگین رو فرستاده واسم ^ـ^
واقعا مدیریت بحران مسئولین صفره صفر ... تو ماجرای کرمانشاه همه چی معلومه دیگه :-/

من که فیلم ترسناک رو اصلن شبا نگا نمیکنم چون اصن نمیشه خوابید :-/

خب همیشه آدم از یه سری چیزا میترسه و دست خود آدم نیس :-/

ایشالا زودتر همسرت برگرده پیشتون ♥
سلام عزیزم
آره فکر کنم انقد که گریه کردم دلش سوخت
هیچ کاری واسه مردم نمیکنن
من اصلا فیلم ترسناک نمیبینم جراتشو ندارم
من از بیشتر چیزا میترسم ترس از وسایل برقی و ارتفاع تو اولویت هستش😀
ممنون عزیزم
ممنون
www.roustanews.com
بــَراے ِ ڪـَسـانـے ڪـﮧ از مـَن مُتنـَفـِر انـد وقــتی نــدارَم
زیـرا مـَن گـِرفتـارِ دوســت داشــتـَن ڪسـے هستـَم
ڪـﮧ مـَرا دوســــت دارَد
Designed By Banooye Barfi ...