خـاطــرات بانــوی بـــرفی

هوای بارونی...

+چه خوب که خدا اینطوری داره واسمون بارون میفرسته حداقل دلمون به این خوش باشه😍
این چند روز هوا همه ش بارونی بود و عالی البته سرد شده و ما پکیج روشن کردیم خوش به حال اونایی که برف دیدن😍😉
+چند روزی هست که سرگیجه دارم و نمیدونم دلیلش چیه منم دوباره مصرف آهن و ویتامین رو شروع کردم تا ببینم چی میشه
تو این چند روز یه روز ناهار رفتم خونه ی عمو و شبش با خواهر برگشتیم خونه خیلی خوب بود و خوش گذشت 
+فردا هم مراسم ختم یکی از فامیل های شوهر هستش وباید بعدازظهر برم 
اون کاری که گفتم مدارک فرستادیم وگفتن به احتمال زیاد شوهر میره سر اون کار البته باید به دو هفته نبودنش عادت کنیم که این خیلی سخته😐
+دوستم که گفته بودم شوهرش داخل یه شرکتی کار میکرده و با یه دختری دوست میشه ورفت وآمد میکنن و دیگه راحت به بهونه ی اینکه زنش باهاش فاب شده باهمدیگه بودن بعد یه روز زنش میفهمه و بهش میگه تو به خانواده ها نگو من قول میدم که بیخیالش بشم خلاصه که چند وقت میگذره و این میبینه نمیتونه دست زن رو میگیره میاد به دوستم میگه از این به بعد با هووت باهم زندگی میکنین دعواشون میشه زنگ میزنه به مامان بابای دوستم میرن اونجا بهشون میگه دخترتون رو ببرید خونه تون😵 بعد به دوستم میگه مغازه رو بهت میدم توافقی جدا بشیم ولی بابای دوستم شکایت کرده و گفته به این راحتی کوتاه نمیاد 
به همین راحتی هشت سال جوونی به باد فنا رفت
بگم که این آقا خیلی بد دل بود و همیشه به دوستم میگفت چادر سر کنه بعد که چادر برداشت با مانتوهای بلند میومد بعد که دیگه اون دختر اومده تو زندگیش بیخیال اینا شد و دوستم خیلی راحت لباس میپوشید و دقیقا از روزی که گیرش به دوستم کم و کمتر شده و نمیزاشته بچه دار بشن ارتباطش شروع شده بوده😐

به این مردا باید شک کرد چند مورد همینطوری داشتیم که از بچه دار شدن طفره رفتن بعد دلیلش این شده که دنبال یه زن دیگه بودن


آره واقعا ...
بیچاره اونا که درگیر خیانت دایمی میشن کسی که پشیمون باشه یک بار بیشتر انجام نمیده
بخاطر خیانت ...
مردی که دنبال خیانت باشه حتی اگه بهترینم باشی بازم هست 
ولی باید مراقب بود بعضی وقت ها سادگی کار دست آدم میده
بانو جان کجایی ؟ چه خبر آ ؟
هستم عزیزم فقط بی حوصله ام میام مینویسم
وای دلم آشوب شد :/
چرا عزیزم!؟
وای بیچاره دوستت....
عجب مردایی پیدا میشن....واثعا هممون باید مراقب زندگیمون باشیم هممون....
دوستمم دیوانه س نمیدونم به چه قیمتی میخوادزندگیشو حفظ کنه 
ولی باید حواسمون به زندگی باشه😐
ازین مردای متعصب باید ترسیددد
خداروشکر هوا هنوز خوبه. بارندگی نیست ولی خنکای خوبی داره
آخه تعصبش بیش از اندازه بود واقعا هم ترس دارن
هوا عالیه شما که کیف میکنی تو مسیر😍
رمزتو بذار
گذاشتم عزیزم
راست ميگي،‌اتفاقا اونسري كه گفتي به مردهايي كه ميگن بچه نميخوايم بايد شك كرد كلي تو فكر رفتم، تا حالا به اين جنبه از موضوع فكر نكرده بودم اما به نظر منم حرفت درسته مگه اينكه زن و شوهر قبل ازدواج توافق كرده باشند كه مثلا چندسال اول بچه نيارن.
متنفرم از مردان خيانتكار. هيچ جرمي بالاتر و كثيفتر از اين نيست. حتي مرد معتادش شرف داره به مرد خائن
طفلي اين دوستت، دلم سوخت واسش
منم اول از این حرف تعجب کردم اما اطرافم چندموردشو دیدم غیر از اونایی که توافق کرده بودن باقی مشکل داشتن
حیف مرد که به همچین آدمایر نسبت بدن
بیچاره تک دخترم ست و خیلی حساس
سلام خانومی خوبی
گل دختر نازت خوبه
کااااش واقعا هوا همیشه همین جور باشه من عاشق هوای ابری و بارونیم
سلام عزیزم
خوبه گلم  شما خوبین؟
هوا عالی کاش زود گرم نشه
کاش هوا همینجوری فعلا بمونه تابستون دیر تر بیاد
با این کم آبی گرما عذابه
طفلی دوستت 😢
خیلی هوای خوبیه واسه ما که چندساله برف و بارون ندیدیم😐
والا اگه آب واسه شهرهای دیگه نفرستن آب کم نمیاد
آره خیلی سخته عزیزم
دلم میخواد دوستتُ بغل کنم .. طفلکی ... براش از خدا حال خوب میخوام.

میدونی درد کجاست؟ اونجا که زن به زن، به همجنس خودش رحم نمیکنه!
عزیزم امیدوارم واسه خودت کمرنگ شده باشه مهم اینه که شوهرت اشتباهشو فهمید و بازم تو رو خواست
آخه چرا به همجنس خودمون مگه احساسمون یکی نیست!؟
کجای این برف بهار خوب بود؟ همه میوه‌ها رو سرما زد کشاورزا بیچاره شدن. تابستونم میوه کم و گرون می‌شه 😢
ایشالله هر چی خیره براتون پیش بیاد.
وای برا دوستت ناراحت شدم 😭
واسه من قشنگ بود اما واسه کشاورزای بیچاره که نه همش  ضرر بود😐
ممنون عزیزم
منم خیلی ناراحتش شدم هشت سال از عمر شوخی نیست که اینطوری بشه
خدا نسل همچین زن و مردهایی رو منقرض کنه که باعث از هم پاشیده شدن یه زندگی میشن :-(
الان دیگه واسشون عادی شده بازی کردن با احساسات بقیه
خدا لعنتشون کنه
امیدوارم تا آخر خرداد بارندگی ها همینجور خوب باشه.
عجببببب!!!
وچه جالب،دیگه براش مهم نبوده زنش چی میپوشه و چی جوری میپوشه،حواسم باشه شوهرجان که بیخیال شد شک کنم بهش😁
پروفسور اردکانی گفته بارش ها تا اواسط خرداد ادامه داره و تابستون امسال چند درجه خنک تر میشه😍😊
آره دیگه سرش به یکی دیگه گرم بوده البته بعضی مردها دیگه واسشون عادی میشه
واقعا خداروشکر خیلی لذت بخشه باررررررون تو بهار
انشاالله خیر باشه کارش درست شه
واقعا!!!! به همین راحتی پشت کرد به هشت سال زندگی !اون دختر چطور راضی شد رو خونه زندگی کسی دیگه زندگی جدید بسازه !به نظرم اون باید برای چندسال بعدش یه فکری کنه چون زندگیش داومی نخواهد داشت با همچین مردی
خدایا خودت نجات بده این همه بد ذاتي رو
خیلی خوبه خدا کنه به کشاورزها خسارت نزنه گناه دارن
ممنون عزیزم
به نظر منم کسی که از هشت سال زندگیش گذشت خیلی راحت میتونه بازم زندگیشو زیر پا بزاره😐
ما برف هم داشتیم ،فکرشو بکن نمی دونم چه بلایی سر محصولات اومده الان 🤔
ای بگم خدا چیکارت نکنه مرد ،شرف ندارن بعضیا 😒
آخی عزیزم انشالله که مشکلی پیش نیومده 
ضرر سخته😉
بی غیرت و...
بــَراے ِ ڪـَسـانـے ڪـﮧ از مـَن مُتنـَفـِر انـد وقــتی نــدارَم
زیـرا مـَن گـِرفتـارِ دوســت داشــتـَن ڪسـے هستـَم
ڪـﮧ مـَرا دوســــت دارَد
Designed By Banooye Barfi ...