خـاطــرات بانــوی بـــرفی

روزانه نوشت....

همیشه ماه رمضون رو دوست داشتم امسال یه طوری هست مثه بقیه ماه های سال

 خوب روز اولی که روزه گرفتم حالم بد شد بعد چون سردردو سرگیجه ناجور هم داشتم ترسیدم ادامه بدم همش میگفتم اگه من بیهوش بشم بیفتم بچه م چیکار کنه این یکی از ترس هامه😐 وقتی هم اینطوری میشم سریع به شوهر زنگ میزنم حرف میزنیم که اگه پس افتادم بفهمه البته بهش نمیگم حالم خوب نیست😀

نازک نارنجی نیستم سال های قبلم سردرد و گشنگی بود ولی نه به زار امسال😐
اینه که دیگه چون نمیشه شوهر که خونه باشه همش بیرونیم 

همون شب شوهر اصفهان کارداشت با هم رفتیم داخل ماشین تکیه داده بودم حالم بد بود یه شکلات خوردم کم کم بهتر شدم شوهر کارش رو انجام داد رفتیم یه گوشفیل و دوغ خوردیم خیلی چسبید جاتون خالی بعدم اومدیم خونه ساعت دوازده شام خوردیم 
دوستم که گفته بودم فرستادن واسه آشتی پسر گفته نمیخوامش بعد مامان دوستم هی زور شده که آشتی بدن پسر قبول کرده😵
آخه چرا!؟؟؟
پسری که چشمش دنبال مال و ثروت پدر دختر به چه دردی میخوره؟
بابای دوستم یه دو طبقه بهترین نقطه شهر داره و یه طبقه رو داده به پسرش اونوقت در اومده به دوستم گفته چرا بابات واسه تو خونه نمیخره!؟
بعد بابای خودش سه طبقه داره بهشون نداده
چی بگم ایشالا که خوش باشه ولی به نظر من خودشون رو سبک کردن کسی که جلو همه ی فامیل بگه نمیخوامش دیگه ارزش زندگی کردن نداره😐
بعد اون زن همسایه بود که با پسر مجرد داخل ساختمون  دوست شد و درخواست طلاق داد حالا شوهرش برگشته پسر مجرد نشسته زیر پاش که باید طلاق بگیری اگه نه به شوهرت میگم😐
از کی مردا انقد وقیح و بی غیرت شدن!؟
من یه مدتی که مجرد بودم کتاب زیاد میخوندم مخصوصا رمان شاید دو تا کتاب رو یه روز تموم میکردم و مامانم همیشه میگفت از بیکاریه کسی که کار داشته باشه وقتش رو تقسیم میکنه 

بعد که دیگه ازدواج کردم چیزی نخوندم به علت بازی قوم شوهر با اعصاب و روان و اینکه همش در حال تفریح بودیم😂
دلیل دوم اینکه هیچ مطلبی تو ذهنم نمیمونه آخه چرا؟
شاید فقط کتاب رو که ببینم بفهمم😳
خنگ نیستم به دکترم گفتم گفت حافظه ی کوتاه مدتت ضعیفه جدول حل کن 
با جدول هم حل نشد!!!
حالا یکی از فامیل ها میگه اگه کم خونی داشته باشی و هورمونات بهم بریزه حافظه ت ضعیف میشه!
دیگه هر کسی یه تز دکتری میده گفتم بیخیال اگه سال دیگه همین کتاب ها تو ذهنم بود مشکلی نیست همینجا واستون اعلام میکنم😀
حالا این چند روز سه تا کتاب خریدم 
زندگی من که داستان روسی بود و خوب بود
عطر سنبل عطر کاج که خیلی دوستش داشتم وزندگی نامه یک ایرانی مقیم آمریکا بود و جالب بود
عقاید یک دلقک که زیاد جذبم نکرد
به دلیل کمبود  بودجه به خواهر سپردم ملت عشق رو بگیره باقیه کتاب هاش رو هم بده بخونم😀
دوباره واسه اصفهان اطلاعیه زدن قطع آب از حالا غصه ام گرفته چه خاکی به سرم بریزم حتی فکرشم دیوونه م میکنه به شوهر گفتم اینطوری باشه جمع میکنی میبریم یه شهر دیگه😕
مثلا قزوین یا تبریز😀
شوهرم میگه باشه اصلا میریم خارج😄
یه چیز تعجب آور اینکه مادرشوهر امروز یه کیسه برنج به شوهر داده گفته بخورید😳
این مهربونی ها از مادرشوهر واسه ما بعید به نظر میاد!؟
حوصله م که میگیره یا دلگیر میشم میام وبلاگاتون اما دقیقا همون روزم از هیچکدومتون خبری نیست نه اینجا نه تلگرام😂


سلام عزیزم
پنج هفته ی رویایی داشتی پس خخخخخ
دزد اومده نمیرن برای انگشت نگاری ??? شاید میگن رفته دیگه بی خیال ولی خوب من بودم تا تهش می رفتم دنبال دزده
دیشب رویام خراب شد😀
بار اول که نیست عزیزم بهشون میگم همینطوری  کوتاه اومدین که پرو شدن
حالا با فیلم شکایت کردن
کامنت من برای پست بالا نیومده ؟
رسید عزیزم شرمنده
سلام بانو جان
پست بالا کامنت دونی نداشتی
بیشتر مراقب دخترت باشه تازگیا آلودگی و ویروس زیاد شده واقعا سخت شده همه چی
حالا دکتر وظیفه ی اصلیش مریضه بعد فوتبال >.<

خیلیا خاموش میخونن و یهویی زر اضافی میان بیخیالشون شو

خب چرا به آگاهی خبر ندادن مادرت اینا ؟ ؟ :-O
سلام عزیزم
همینطوری بستم 
با اینکه جایی نرفتیم بازم درگیر شدیم
نه بابا چنان اخمی هم کرد😐
دیوونه ان به خدا
نیومده بعد فیلم رو خودشون بردن
سلام گلم خوبی.
بهتری؟
خدابدنده.. مواظب باشین دیگه. .ایشالا زود سرحال شین.. میگم چن روزه نیستیا. پ نگو مریض شدین. :-(
سلام عزیزم
اصلا نمیدونم از کجا اومد چون ما همه ش خونه بودیم
حالا بهتر شدم
چقدر این ویروس و دل درد اینا بده
خوب کردی آمپول نزدی منم میترسم😉
اگه جفتتون پایه هستید مهاجرت کن. من عاشق اینم که ازین مملکت برم
خیلی بد من تا حالا به این شدت معده درد نشده بودم که قرص بخورم😐
گفتم بهم میخندین اصلش این بود که از آمپول میترسم
دارم شرایط رو میسنجم خیلی دلم میخواد
بهتری عزیزم؟
بهترم عزیزم
ممنون😘
سلام بانو جان خوبي؟؟ خودت و دخملي الان خوبين شكر خدا؟ خوب شد دكتر رفتيا. من وقتي مريض ميشم اصلا دوس ندارم برم بيمارستان و دكتر، حالم بدتر ميشه.
كامنتاي پست آخر بسته بود مجبور شدم اينجا كامنت بذارم.
اي دزد از خدا بي خبر!!! واي چقد دزدي زياد شده. چن وقت پيش تو آپارتمان ما همه كفشا رو دزد برد و دوربينم ثبتش كرد ولي هيچ كاري نكردن.
سلام عزیزم
الان خیلی بهتر شدم ولی اونشب به شوهر وصیت هم میکردم😀
من خیلی کم دکتر میرم چون میترسم بیشتر سعی میکنم استراحت کنم 
خوشحال شدم کامنت گذاشتی😍
دوربین مامان اینا هم ثبت کرده ولی هیچ کاری نمیکنن
ملت نمیدونن از بدبختی چیکار کنن 😐😟
چون کسی که اینکاره نباشه در حد نیازش برمیداره

پس کامنت من کوووو؟؟؟😔😔😔
همین کامنت اومد عزیزم
اوووه.اووووه.از کی نیومدم وبلاگت.روم به دیوااار
تو که اصلا نیستی حتی وب خودت 
کجا غیب میشی😀
عزیزم رمز بمنم میدی
😊😉
حفظ کردن شماره تلفن هم فعالیت خوبیه واسه مغز
خوش اومدی عزیزم
راستش شماره تلفن های  قدیمی تو ذهنم هست ولی جدیدا رو اصلا😐😟
اولین فرصت میام میخونمت

سلام عزیز خوبی.
گلدون گرفتم دستت درد نکنه رفتم دیجی کالا دیدم اما رفتیم بیرون پسندیدم گرفتم. میسی از راهنماییت. چقد خوبه دوستایی مثه تو...
سلام عزیزم
فدات
مبارکت باشه عزیزم
آخه دیجی هم بعضی گل هاش خوشگل بود اما قیمتاش بالاس
آيا ممكنه به منم رمز بدي عزيزم؟🙈
فرستادم عزیزم
واااايييي نگم برات از بازار نقش جهان كه چقققد توش آرومم...
منم تازگيا خوندم و تمومش كردم... كتاب اجتماعي سياسي بود،ترجمه اش روون بود سبك.
خیلی خوبه دوس دارم برم فقط قدم بزنم و نگاه کنم 
کتاب خوبی بود دوسش داشتم
سلام عزيزم، اينجور كه متوجه شدم اصفهاني هستي! ميدونستي من جديدا عاشق شهرتون و مخصوصا جلفا و نقش جهان شدم؟ و غذاي خوش مزتون بريوني؟؟🙈❤️
خوشبختم از آشناييت عزيزم. اميدوارم دوستاي خوبي براي هم باشيم.
زندگي من از آنتوان چخوف درسته؟؟؟
سلام عزیزم 
یکی از شهرهای نزدیک  اصفهان هستیم 
واقعا من از بعضی جاهای اصفهان خوشم نمیاد البته هر چی بره سمت بالا عالی میشه و دوس دارم
جلفا و نقش جهان خیلی خوبه یه حس آرامش
بریونی هم چون سنگینه بیشتر هوسی میخورم اما دوس دارم
منم همینطور عزیزم
بله از آنتوان هستش
من کم کم میخونمت
سلام گلم ببخش ادرستو گم کرده بودم. ن من مشهدی نیسم...چ خوب ک زود زود میای. یاد قدیما افتادم ک وبلاگیا زیاد بودن. مرسی ازت.

اشکالی نداره عزیزم مهم اینه که آدرس گذاشته بودی😍
میخونم دیگه یه سریا کلاس میزارن دیر میان😄
فدات😘

سلام گلم ممنون از حضورت..
برای حافظه کندر یه روز در میون بخور و یه قرصی هست داروخانه ها و عطاری ها دارن بدون عوارضه به بچه هام میدن منتها یک چهارمشو..
اسمشم جینکو هست
سلام عزیزم😍
خوشحال شدم اومدی
ممنون از راهنماییت رفتم عطاری یا داروخانه حتما میپرسم ببینم دارن یانه

سلام عزیزخوبی. من تازه وبتونو پیداکردم و دارم میخونم. برا بیشترشدن حافظتون دارچین بخورین.
پپیشمنم بیاین
سلام عزیزم😍
ممنون عزیزم
سر زدم اولین فرصت میام میخونمت😊
سلام بانوجان
من رمز پست آخرتو ندارم عزيزم
فرستادم عزیزم
بانو رمز برات اومد؟
اگه دوس داشتی رمزتو بهم بده 😊
چند روز پیش رمز اومد واسم 
ممنون عزیزم همش ر خوندم😊
فرستادم عزیزم
در صورت امکان منم رمز
فرستادم عزیزم
من رمزتو میزنم باز نمیکنه 😭😵😭😭
انقدر ابن روزا همه رمزاشوو عوض کردن قاطی کرم
فرستادم عزیزم
منم رمز 😑
😊😊😊
منم الزایمر گرفتم..حافظه کوتاهم عین ماهی شده...سریع از ذهنم میپره...یه زمانی همه چیزو به من میسپردن که یادشون بندازم و یادشون نره...حالا چی...
تازه من خیلی خیلی جدول حل میکنم..کلا بازی فکری تنها سرگرمی منه
منم دقیقا همینطورم مثال یه چیزی رو امروز میزارم داخل کمد چند روز بعد اصلا یادم نیست
من جدول رو کنار گذاشتم هنوزم چندتاش داخل کمدم هست
عزيزم شايد باورت نشه اما حافظه من هم درست مثل خودت بينهايت ضعيف شده جوري كه يوقتها واقعا نگران خودم ميشم... همش ميترسم كم كم چيزي از گذشته و اسامي و... يادم نياد، مثلا مثل تو بعد دو سه سال اگه فيلمي هم ديده باشم از محتواش هيچ يادم نمياد،‌كتاب كه ديگه بدتر. خودم عصبي ميشم
كتابهايي كه معرفي كردي رو يجا مينويسم ك ايشالا بگيرمشون هر چند دوباره تنبل شدم تو كتاب خوندن.
همين كه نيت روزه داشتي كافيه بانوجان، وقتي براي سلامتيت مضره خدا هم راضي نيست.
به نظرم اون دختره قيد زندگيشو ميزد و بزور نميرفت با اين پسر قدرنشناس زندگي كنه بهتر بود، البته كه ما در جايگاه اون نيستيم اما ارزشش خيلي پايين اومد طقلك
عزیزم منم واقعا نگران شدم
نگران آلزایمر زود رس
چرا؟
چون خواهرم حتی شماره های چنودیال پیش هم داخل ذهنش هست 
یه مدت شماره ها رو حفظ میکردم بهتر بود اونم باز بعضی هاش یادمه😐
من عطر سنبل عطر کاج رو بیشتر دوس داشتم بامزه هم بود
عقاید یک دلقک رو نیمه خوندم و با نظر مهتاب گذاشتم یک بار سر فرصت و سکوت بخونم 
انفاقا منم کتاب هات رو یادداشت کردم که کم کم بگیرم
روزه هم امسال که  نشد ایشالا سال دیگه
نظر منم همینه دوستم و مادرش خودشون رو سبک کردن چون پسر هدفش معلوم نیست ولی فکر کنم میخواد پول بکشه 
اتفاقا چند روز پیش از همسر پرسیدم گوشفیل با دوغ چیه که همه میگن خوشمزس؟؟فرداش خ ش پرسید -کلی خندیدم
برا جالبه فکر نمیکردم شیرینی و شششششوری باشه
اما امتحان میکنم حتما
منم قبلا میخوندم زیاد-اما الان بتونم از پس کارای شخصیم بر بیام جهاد کردم خخخخ
من که خیلی دوس دارم البته دوغش باید شور مزه باشه با دوغ ترش خیلی افتضاحه😣
حتما امتحان کن خیلی مزه میده
خوب تو کارمندی عزیزم با ما فرق داری ما صبح تا عصر تو خونه ایم
من هیچوقت خوردن گوشفیل و دوغ درک نکردم :)))) شور و شیرین :|

منم قبل از به دنیا اومدن فسقل کتاب خون بودم ولی الان اصلن وقت نمیشه! الانم ملت عشق شروع کردم به خوندن، دو هفته میشه ولی ده صفحه خوندم! خیلی کند شدم تو خوندن. بعدم کتاب دوست دارم تو آرامش و سکوت بخونم، وقتی که هیچ کاری ندارم! ولی الان دیگه خودت میدونی انقددددر کار هست که تایم کم میارم. ولی سعی میکنم دوباره مث قبل بخونم چون خوندن دوست دارم :)
خیلی خوشمزه س من دوس دارم چون شیرینی رو تنها نمیتونم بخورم😊
با بچه خیلی سخته منم وقتایی که خوابه میخونم البته اگه کاری نداشته باشم چون سکوت هست 
کتاب خوندن خیلی خوبه
سلام عزیزم
منم دوران مجردی با نهایت سرعت رمان می خوندم 😂 کتاب از دستم نمیفتاد ... باید تمامش میکردم تا شب بخوابم
الان؟ یه صفحه میخوام بخونم هزارتا فکر میاد تو ذهنم هی میرم اول صفحه و شاید چندماه طول بکشه اخرشم هیچی درست نمی فهمم😕
سلام فری جون😍
خوب اومدی باید تمومش میکردیم تا خوابمون میبرد
واقعا همینطوره شاید واسه همین هست که نمیتونم بعضی کتاب ها رو ادامه بدم 😐
سلام خانومی :-*
خب وقتی ضعف داری مجبور نیستی به روزه گرفتن باید توان روزه گرفتن رو هم داشته باشی دیگه :-)
چقدر بد دختر خودشون رو بی ارزش کردن واقعا شوهر داشتن به چه قیمتی ؟ دختر خودشون رو خراب کردن :-(
آدمهای وقیح زیاد شدن تو جامعه
بیا تبریز مطمئنم که بهت خوش میگذره ♥
نه عزیزم امسال نگرفتم دیگه 
منم حرفم همینه آخه به چه قیمتی مخصوصا که گفته چرا خونه بهت نمیدن
متاسفانه😔
من واسه زندگی گفتم ولی شوهر میگه تو نمیتونی سخته 
اما واسه مسافرت دوس دارم یه بار گذری اومدم شهرهاش که خیلی خوشگل بود توی دره و پردرخت😍
اصلا هر چی بریم سمت قزوین و تبریز و اینا خوبه 
عاشق اون طرفا هستم
بنظرم نباید منت پسره رو میکشیدن و به زور آشتیشون میدادن! کارشون اشتباه بوده چون پسره گفته نمیخوامش،دیگه آشتی و پا درمیونی مادر دختره چی بوده 😵😵
زن همسایه م که هیچی،خاک تو سرش 😡 حیا دیگه وجود نداره متاسفانه
آب ما که امروز به حالت قبل برگشته و باز فشار آب خیلی کم شده در حدی که آب گرم نداریم و فقط اندازه شیر سماور آب سرد میاد!
منم تو کار مادر مادرش موندم آخه چرا باید یه زندگی رو به زور درستش کنی😐
واقعا خاک به سرش
ما فعلا خوبیم حالا نمیدونم چون مخزن و پمپ هست یا واقعا فشارش خوبه

اصل روزه همینه اگه روزه بگیری سلامت جسمت از بین بره و بی حال باشی واجب نیست
یکی از فامیلای دور ما هم پدر زن هوای دامادو داشت ولی بلانسبت هار شد بدهیاشو می داد ،خونه داده بود ،خرید خونشو انجام می دادن ولی هر روز با دختره دعوا می کرد اونا هم پرتش کردن بیرون و گفتن برو به سلامت به نظرم حقش بوده چون فکر می کرد این کارارو می کنن دخترشون ارزش نداره و می‌خوان به هر قیمتی اینا زندگی کنن ،خوبی چو از حد بگذرد نادان خیال بد کند
آففففففففرین خانم کتابخون 👏
جدول خوبه ادامه بده طولانی مدت اثرشو میذاره ،خدایی نکرده تو زمان پیری آلزایمر نمی گیری 😉
من حال و هواش رو دوس دارم ولی خوب امسال نه  چون  قطعا بچه هم اذیت میشد اخلاقم صفر میشد
واقعا هم هار میشن اینم که دیگه مامانه زور شده خوب شما که امکانات بهش میدین بزارید تو خونه خودتون بمونه کار فامیلتون خوبه والا هر کسی ارزش خودش رو  داره 
کتاب خونی عالیه
جدول  و سال یا بیشتر حل کردم بعد که بچه دار شدیم بیخیال شدم به ش هر میگم از الان آلزایمر دارم😀
سه شنبه ۱ خرداد ۹۷ , ۱۳:۳۲ سپیده مامان درسا
سلام خانومی قبول باشه نماز و روزه هاتون
منم یه زمانی کتاب زیاد میخوندم (رمان ) دلم تنگ شد یهو واسه اون موقع ها
سلام عزیزم ممنون
فکر کنم هممون یه دورانی بیشتر رمان خون بودیم تا کتاب خون😀
ولی خیلی خوب بود
شاید همون کم خونی داری،کم خونی باعث افت فشار هم میشه.مامان من کم خونی داره همیشه یه سری بیشتر بود فشارش رفته بود رو هشت،دکتر گفته بود از کم خونیه.
یه روز باید بیام گوشفیل و دوغتون رو بخورم آرزو به دل نمیرم😁
چه داماد پررویی!امیدوارم زندگیشون درست بشه.
اوه اوه کار خانومه سخت شد پسره بره بگه بهتره😈
عقاید یه دلقک رو ۱۰ سال پیش خوندم یادم نمیاد چی جوری بود.باید دوباره بخونمش.
خوبه که شروع کردی به خوندن.
من دقیقا از وقتی شیر دهی رو قطع کردم این مشکل ها پیش اومد شوهر میگه دیگه صفر شدی😀
خیلی دوس دارم البته با دوغ شور مزه نه ترش
بیا خودم میبرمت بریون و گز هم بهت میدم
رو که نیست!
نیلو خوب منم همینو میگم یادم نمیاد 
خوبه دوس دارم کتاب خوندن رو
حالا من تو روزه داری خیلی صبور بودم کم پیش میومد مثل تو بشم شاید از کم خونیه واقعا !
کتاب خوندن عالیه ضرب و تقسیم ریاضی هم خوبه جدولم خوبه البته نه برای یه روز حداقل چند ماه باید مداوم این کارو کنی تا ذهنت فعال شه
خوب یک عالمه آب جمع کن تو هرظرفی که داری ،ولی کاش مشکل آب حل شه
منم امسال اینطوری بود خوب هرسال سردرد داشتم ولی نه مثه امسال قابل تحمل بود بعضی روزها هم اصلا متوجه نمیشدم  امسال بهم ریخته کلا
دوسال شایدم بیشتر جدول حل کردم ولی خوب از چند نفر پرسیدم میگن طبیعیه که وقتی چند وقت از خوندن یه کتاب بگذره یادت نیاد😐
ظرف پر آب کردیم ولی خوب لوله کشی یه چیز دیگه س حالا خدا رو شکر مشکلی نداره وصله😊
داشتم با شادمانی پستت رو می‌خوندم که آخراش دیدم عقاید یه دلقک جذبت نکرده. دچار افسردگی مزمن شدم و الان راه صحرا پیش می‌گیرم و جامه می‌درانم. چون بهترین کتاب زندگی منه. چطور خوشت نیومد؟ چطور؟ آخه چطور؟
چه بد 
میدونی مهتاب من دوس دارم کتاب رو تو سکوت و آرامش بخونم این کتاب رو دقیقا وقتی دخملی بیدار بود شروع کردم شاید واسه همین جذب نکرده آخه باید بعضی شخصیت ها رو درک کنی من الان لیو و ماری و شخصیت اصلی رو متوجه شدم ولی چون سر وصدا بود بقیه شخصیت ها رو درست متوجه نشدم 
البته هنوز نصفه هم نشده شاید دوباره تو سکوت و از نو شروع کردم
کتاب خوندن با صدا لذت نداره
به نظر من اگر قرار باشه ادم با روزه داری از کار و زندگی بیفته و آسیب جسمی ببینه روزه نه تنها برش واجب نیست بلکه حرام هم هست.
از فتواهای حجت الاسلام و المسلمین فریبا بانو :))))))))

والا ادم تو روز سیر بخوره و بنوشه ولی سعی کنه کمتر گناه کنه خیلی ثوابش بیشتره!!

چقدر خوبه که انقدر اهل کتابی.. من هر کتابی رو تا نصف بیشتر نمیتونم بخونم :/

من هستم.
من هستم :)
به نظر منم همینه حتی روز دوم که رفتم چند نفر زیر سرم بودن خوب مسلما. خدا هم از این آدم ها توقع نداره
من کتاب خوندن رو دوس دارم دوس دارم مثه قبل باشم
مرسی عزیزم😘😘😘
بــَراے ِ ڪـَسـانـے ڪـﮧ از مـَن مُتنـَفـِر انـد وقــتی نــدارَم
زیـرا مـَن گـِرفتـارِ دوســت داشــتـَن ڪسـے هستـَم
ڪـﮧ مـَرا دوســــت دارَد
Designed By Banooye Barfi ...