خـاطــرات بانــوی بـــرفی

وابستگی

سلام 

خیلی وقته ننوشتم 

کلی حرف داشتم اما حس نوشتن نبود 

نمیدونم خوبی هست یابدی 

هیچ رفت و امدی نبود فقط در حد سلام احوالپرسی  

همسایه ی خوبی بود و اگه کاری میخواستم کمکم میکرد 

امروز شماره خودش رو بهم داد ولی من دوست داشتم همین روبروم بود 

خیلی خانواده ی خوبی بودن 

خوب و مطمئن 

در نبود شوهر خیلی حس امنیت داشتم 

خلاصه شدیدا ناراحتم از رفتن همسایه ی روبرو 

در حدی که گریه کردم

چهار سال به بودنشون عادت کرده بودم sad

دلم دریا میخواد نمیدونم درست میشه که بریم یا نه 

دلم یه پول قلمبه میخواد که واسه خونه خرج کنم 

مسافرت برم 

هر چی لباس میخوام بخرم و نگران تموم شدنش نباشم

دوبار خرید کردم و شدیدا پشیمون شدم این شده که دیگه دوس ندارم خرید کنم وقتی تهش خوشحالی نیست

نه اینکه بگم پول نداریم اما همیشه باید دو دوتا چهار تا کردfrown

بعضی روزا خوبم بعضی روزها نه 

با این وضعی که پیش میره 

الانم خوب نیستم هر چی میاد مینویسم ..........................

 

 

همه ی وبلاگ ها رو میخونم اما نمیتونم واستون کامنت بزارم 

حسش رو ندارم

من خیلی وابسته ام 

به همه چی 

خیلی سخته

 

 

بــَراے ِ ڪـَسـانـے ڪـﮧ از مـَن مُتنـَفـِر انـد وقــتی نــدارَم
زیـرا مـَن گـِرفتـارِ دوســت داشــتـَن ڪسـے هستـَم
ڪـﮧ مـَرا دوســــت دارَد
Designed By Banooye Barfi ...