خـاطــرات بانــوی بـــرفی

روزانه نویسی

پریروز رفتیم مرغ خریدیم هر چی به حامد گفتم دوتا بخر سه تا خرید گفت تو که انقد وقت میزاری یه بار کار کن

دیگه غذا خریدیم اومدیم خوردیم 

بعد سه ساعت من مرغ ها رو شستم و همه جا رو ضدعفونی کردم اومدم دخملی رو خوابوندم بعد رفتم دوش گرفتم که ضدعفونی بشم😀

از حمام اومدم انتظار داشتم حامد یه چای دم کرده باشه ولی خواب بود😐

صداش زدم گفتم بلند شو مرغ ها رو بسته بندی کن بذار فریزر 

منم واسه خودم چای دم کردم 

دخملی بیدار شد عصرونه بهش دادم و بردیمش شهربازی

سر راه خرما خریدیم اومدیم کله جوش درست کردم با کشک پاستوریزه که اصلا خوشمزه نشد

به دخملی هم از غذای ظهر دادم

دیروز ما تا ساعت یازده خوابیدیم حامد رفت بیرون 

شبم رفتیم خونه پدرشوهر به جاری هم گفتیم اومد

امروز حامد پلاستیک خرید زدیم پشت پنجره ها خونه خیلی گرم شد ولی من هنوزم نمیتونم با تاپ شلوارک بچرخم 

امسال زمستون رو باید با لباس پشمی بگذرونم منم عادت ندارم😐

*رفته بودیم میوه بخریم یکی از این زوج های عشقولی پیر هم دوتایی خرید میکردن

وقتی خواست حساب کنه پول سبزی خوردن رو نداد گفت باشه تخفیف😀

گردو هم خرید واسه مرغ شکم پر

یعنی عاشقشونم که اینطوری با هم خرید میکردن 

خلاصه که کلی انرژی بهم دادن 😍

الان برم کیسه آبگرم بذارم خیلی پهلوم درد میکنه😕😕

 

امیدوارم این روزها حسابی مواظب خوددت و خانواده باشی دوست من
به یادتم
 ممنونم عزیز دلم 
منم همینطور❤
منم عاشق زن و شوهرهایی هستم که تو سن پیری انقدر پایه هم هستند...
کاش ما هم مثل اونا بشیم.
من که حتی تو تابستون هم نمیتونم با تاپ و شلوارک باشم،‌عادت ندارم و اذیت میشم
یعنی ما تم به اون روزها میرسیم😔
چه خوب که میتونی من جایی برم خیلی اذیت میشم
حالا باز تاپ نباشه طوری نیست ولی با شلوار عمرا بتونم بخوابم😂
از کی دوباره می نویسی که من خبر ندارم؟ 😮 تو قسمت وبلاگ هایی که دنبال میکنم بالا نمیای.


خوبی؟
دخترکت خوبه؟
گاهی وقت ها اینجا مینویسم الان داخل کانال مینویسم عزیزم 
وب ها رو میخونم اما واسه کامنت تنبلیم میاد😂
فدای تو عزیزم خوبیم😍
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
بــَراے ِ ڪـَسـانـے ڪـﮧ از مـَن مُتنـَفـِر انـد وقــتی نــدارَم
زیـرا مـَن گـِرفتـارِ دوســت داشــتـَن ڪسـے هستـَم
ڪـﮧ مـَرا دوســــت دارَد
Designed By Banooye Barfi ...