خـاطــرات بانــوی بـــرفی

1500

دخملی امروز بعد عصر ساعت پنج خوابید تا افطار هر چی هم ‌صداش کردم بیدار نشد😳 تا حامد اومد بیدارش کرد گفت خاله فرشته واست جایزه داده😮  بعد افطار رفتیم شهر کتاب که واسه دخملی یه بسته مداد رنگی واسه کتاباش بخریم یه دیوان حافظ دیدم با جلد چرم که روش چهار تیکه کاشی که با دست نقاشی شده بود کار  کرده بودن خیلی خوشگل بود انقد دلم میخواست بخرمش ولی قیمتش بالا بود موقعیتم مناسب نبود آخرشم یه بسته مداد رنگی و دوتا روان نویس واسه حامد خریدیم😐😏 

الان به زور دخملی رو خوابوندم خودمم که تا سحر بیدارم این برنامه ی خواب دخملی تو ماه رمضون عالیه😃😀

دوشنبه ۲۲ خرداد ۹۶ , ۱۵:۱۸ سپیده مامان درسا
تو ماه رمضون در کل سیستم خواب همه عوض میشه
چه بهتر عزیزم اگه نه آدم طاقت نمیاره 
سلام عزیز دلم. مرسی ک جویای من شدی.
پسرم مریض شده انگل آمیب داره. ی هفته ست درگیر اونم. از امروز ک بردیم دکتر دارو داده تا بیست و یک روز باید مرتب دارو بخوره تا خوب شه.
سلام عزیزم...
حالتو درک میکنم  عزیز دلم انشالله که زود خوب میشه 
از طرف من ببوسش و مراقب خودتون باشید😘
پس تو حسابی کیف میکنی و به همه کارات یرسی فدات شم
آره عزیزم خیلی خوبه😀
بــَراے ِ ڪـَسـانـے ڪـﮧ از مـَن مُتنـَفـِر انـد وقــتی نــدارَم
زیـرا مـَن گـِرفتـارِ دوســت داشــتـَن ڪسـے هستـَم
ڪـﮧ مـَرا دوســــت دارَد
Designed By Banooye Barfi ...