خـاطــرات بانــوی بـــرفی

حال خوب...

امروز خیلی عالی بود
بارون که حسابی اومد شوهر هم که بود با هم رفتیم بیرون و زیر بارون با هم راه رفتیم خیلی مزه داد
بعدم رفتیم دو سه تا مبل فروشی قیمت بگیرم که اگه شد واسه عید مبل ها رو عوض کنم 
اینا چقدر رو قیمت ها زدن؟
که حاضر بودن تا یه تومنم تخفیف بدن؟
کمترین مبل راحتی بدون کیفیت شش ونیم درمیاد
دوستان اگه جایی رو میشناسید یا پیجش رو دارین واسم بزارین😊
بعد اومدیم کشک و گردو و خرما خریدیم واسه ناهار کله جوش خوردیم
امروز بهم مزه داد ولی من خونه خودم اصلا درست نمیکنم اکثرا میریم خونه پدرشوهر با کشک محلی میخوریم
+چند روز پیش رفتیم خونه پدرشوهر دخملی گفت واسش نقاشی بکشه 
پدرشوهر این رو کشید😄
به دخملی یه نقاشی همزمان که خودم میکشیدم یاد دادم بکشه که این شد
گذاشتم داخل پوشه به عنوان اولین نقاشی که یادگاری بمونه😍
کتاب رنگ آمیزی هم واسش خریدم که رنگ بزنه اول زیاد خوشش نیومد ولی الان خودش میاره رنگ میزنه و جالبه که خیلی هم دقت میکنه که نزنه بیرون ولی خوب بچه س دیگه یه کم میره بیرون😉
چند روز پیش بعد از دوسال و نیم هوس اسنک کردم یعنی آخرین بار که خوردم اسنک زده شدم از بس بد بود وسس زده بودن😀
ولی این یکی خیلی خوشمزه بود انقد چسبید که دوباره سفارش دادم 
شوهری سمت یزد که رفته بود گلابی محلی داشتن البته خیلی کوچولو بود
این بار بهش گفتم بگیر دیگه نداشتن فقط مال اون منطقه هست چون محلی میکارن
تا شوهر برسونه پوستش لک افتاده بود ولی خوشمزه و شیرین بود
+واینکه این بار مامان سبزی کوکو واسم درست کرد اورد ولی درشت بود من دوست ندارم کوکو هم که پختم این رنگی شد
چرا کوکوهای من سبز نمیشه!؟
+امشب با دخملی بازی میکردیم گفت مامان واسم فلفل درست کن 
من اینا رو واسش درست کردم دوساعتی واسه خودش بازی کرد و سرگرم بود
بعدم گیر داد به لوبیا و نخود فرنگی که دیگه خمیر نداشت😊
راستی خیلی دنبال لوبیا ترد گشتم واسه ترشی درست کردم خیلی خوشمزه شد 
فقط کم بود😐
لوبیا اگه سفت باشه خوشمزه نیست 
 سر وتهش رو هم نزدم چون گفتن حالت لیز پیدا میکنه

دل نوشت:
من همیشه نمازم رو میخوندم ولی از وقتی دخملی به دنیا اومد نه😐
افسردگی بعدش کاری کرد که ازش دور شدم ولی هر موقع خیلی دلگیر بشم بازم نماز میخونم چون بهم آرامش میده 
خواهشا ننویس مگه فقط با نماز میشه یاد خدا بود!!!
واسه من سر سجاده بهم آرامش میده 
اونم به خاطر دل خودم که میخوام باهاش آروم  حرف بزنم
نکته:
اصلا آدم سفت و سختی نیستم خیلی معمولی و...


کجایی دختر خوب؟ نیستی 😕
😍😍😍😘😘😘
بانو جان تو هم که بدتر از من وقت تایید کامنتها رو نداری
امیدوارم اوضاع بر وفق مراد باشه
امان از گشادی :)))
و اونایی که رو مخم هستن
ممنونم عزیزم

سلام خانوم گل
پستت خیلی خوب بود. هم خوشمزه هم هنرمندانه
فلفل ها که درست کردی خیلی طبیعی بود آفرین
خدا دخترتو برات حفظ کنه
مبل جدید پیشاپیش مبارک
سلام عزیزم
مرسی ونوس جان 😍
پس یه کاسبی راه بندازم😄
ممنونم عزیزم همچنین دختر خوشگلت رو
نشد که بخریم😟
دیشب پستت خوندم. کلی هم برات نوشتم بعد کامنتم ثبت نشد و کلن پرید :|

چه پست جالب و پرعکسی :)
نقاشی پدرشوهرت چه خوبه! مخصوصن الاغ با سوارش.
دخترت دقیقن چندوقتشه؟ قبلنم ازت پرسیدم ولی یادم نمیاد.
آفرین چه نقاشی خوبی کشیده. فسقل منم عشق نقاشی. منم اولین نقاشی با معنی ش نگه داشتم :)
آخخخخ ترشی لوبیا. من عاشقشم. دلم خواااست :))))
ممنون عزیزم از این که وقت میزاری
پست عکس دار عالیه من دوس دارم خوبه که خوشت اومده
الاغش خیلی باحاله😍
الان سه سال و هشت ماهش هست عزیزم
خوبه که یادگاری بمونه 
خدا حفظش کنه
جاتون خالی عزیزم :))
فکر دل ما رو هم بکن بانو جان، مایی که نمیتونیم با وجود بچه تا سر کوچه هم بریم
منم کوکو سبزیهام سبز نمیشن، اما یکبار که با سیزی تازه درست کردم دیدم خیلی خیلی بهتر شد.
اسنک که دلمو حسابی برد! هرطور هست باید برم بخورم!
آفرین که ترشی درست میکنی، منم الان که خونه دار شدم بدم نمیاد گاهی از اینکارا امتحان کنم چون برگردم سر کار عمرا بشه اما خب تنبلیم میاد. نیلا هم که نمیذاره برم خرید برای وسایلش، شوهرم هم که شبا دیروقت میاد و نمیشه ازش بخوام بره خرید...
ماشالله به نقاشی دخترک، حتم یه جا نگهدار برای یادگاری که بزرگ شد ببینه.
نماز مایه آرامشه قبول دارم اما راستش من نمازمو انقدر تند و با عجله میخونم که شرمنده خدا میشم، حس میکنم برای رفع تکلیف میخونم، کاش بتونم درست تر انجامش بدم چون نمازی که با آرامش و خلوص نیت خونده بشه بعث آرامش میشه واقعا
آخی عزیزم 
یعنی بچه داری رو رو که میگی یاد خودم میفتم چقد به خودم سخت میگرفتم همچنان ادامه داره...
اما درکت میکنم عزیزم
با سبزی تازه خیلی خوشمزه تر هم میشه😋
اگه نزدیکم بودی مهمونت میکردم😍
من اگه جو این کارها رو بگیرم تا تهش میرم ولی خوب اکثرا حالشو ندارم و تنبلیم میاد
من سعی میکنم از هر چیزی که بشه اولیش رو نگه دارم😍
من خیلی وقته که درست  نمیخونم اما بازم بهم آرامش میده
سلااااام عزيزم. خوبي؟؟ دخترنازت خوبهههه؟
ماشالا چه پدرشوهر هنرمندي☺️نقاشيشون خيلي باحال بود🙈
عه منم ترشي لوبيا ديدم ريز شده و گوجه ميزنن. اينم خوشمزه بايد باشه😍نوش جون.
واييييييي چطور تونستي اين همه وقت اسنك نخوري!!! من كه خيلييييي دوس دارم😎🤤
ديدي چقد لوازم خونه بيخودي گررن شده؟ بي كيفيتا انقد گرونن واي به حال خوب خوبا.
سلام عزیزم 
ممنونم
منم از نقاشیش خوشم اومد😊
جاتون خالی خوشمزه بود
باید اون مدلی هم درست کنم
اخه آخرین باری که گرفتم اسنک زده شدم😄
داریم به کجا میریم😳😳😳
سلام بانو جانم...
چه پست خوشمزه ای بودا😃😃
کوکوهای منم این رنگی میشه و من اینجوری بیشتر دوست دارم...
سلام عزیزم😍
ممنون الی جونم
جات خالی
منم همیشه همین رنگیه یه بار واسمون نذری آوردن سبز و خوشمزه بود😋
چه سبزی کوکوت با مزسسسس اینفه اینجوری درست میکنم منممممم
منم ترشی لوبیا سبز گذاشتم اما سرو تهشو زدم لیز نشده
یه کم درشت بود من دوس نداشتم ولی داخل تابه رژیمی باحال میشه
درست کن نوش جونت عزیزم
من خواستم بزنم نت نوشته بود لیز میشه
این بار میزنم
به به چه پست خوشمزه و خوش رنگی
الهی نقاشی فسقلت عالیه ... خداحفظش کنه
کدبانو هستیا ... من تنبلم به ترشی درست کردن ولی خوردنشو دوس دارم خخخخ
کوکو سبزی رو زردچوبه نزن ... تخم مرغ هم کمتر ... رنگش سبز میشه ... تخم مرغ داخلش که سرخ میشه سبز بودنشو خنثی میکنه البته سبزی تازه هم بهتره ...
چشمات خوشگل میبینه
من انقد ذوق میکنم واسش😍
ممنون فری جون
منم تنبل بودم این بار اول ترشی انداختم یه دفعه ای حس خونه داری بهم داد😄
زردچوبه رو میزدم ولی تخم مرغ رو کمتر 
مرسی عزیزم
چه اسنک خوش رنگ و رویی باورت میشه تاحالا نخوردم هیچ وقت میل نداشتم بخورم
کوکو سبزی من سبزه همیشه ولی دلیلشو نمیدونم واقعا!
منم یادم باشه اولین نقاشی پسرمو براش نگهدارم
منم همین رو بیرون دیدم دلم خواست 
واقعا خوشمزه و خوش رنگ بود
منم زیاد نمیخورم بار سوم چهارم بود
جات خالی
این بار ببین چیکار میکنی به ما هم بگو😀
خیلی خوبه واسشون خاطره میشه
سلام الی جون 😍
ببوس دخملیتو ،اون فلفلا که با خمیر درست کردی خیلی حرفه ایه خدایی 😂
من نقاشیم تا حدودی خوبه بچم به خودم بره خوب میکشه الف بلد نیس حتی یه گل بکشه 😜
کوکوسبزیای منم تیره میشه نه سبز 😐
خوش باشی دوستم 😘
سلام عزیزم
ببین  کی اینجاس خوش اومدی😍
دیگه بچه داری همه چی به آدم یاد میده دو روز دیگه باید واسش بکاریم😄
من خیلی معمولی میکشم ولی خوب نقاشی دوس دارم 
ایشالا استعداد بچه به خودت میره
من سبز دوس دارم ولی خوب این رنگی میشه
همینطور عزیزم
پنجشنبه ۲۰ دی ۹۷ , ۲۰:۰۰ سپیده مامان درسا
وااااای چه پست خوبی
کاااش بشه همیشه عکس بذاری ، از همه چی ، مثل همین عکسایی که گذاشتی عالی بودن و به دل نشستن ...

همه ی خوشمزه ها نوش جونتون .

قربون گل دخملی با نقاشی بامزه ش ...

نماز هم دوباره بخون عزیز دلم ، بخاطر همون آرامشی که گفتی میگم ، چون منم مثل خودت خیلی از خوندن نماز آرامش میگیرم ، چند روز بخونی میشی مثل قبل دوباره ... قربون دل پاک و مهربونت واسه منم دعا کن ...

مرسی عزیزم
خو هم پست عکس دار دوس دارم از ازن با بعد سعی میکنم بزارم
جاتون خالی😊
فدات سپیده جون😍
واقعا بهم آرامش میده
حتما عزیزم
من پارسال از یه کارگاه مبل سازی مبل سفازش داوم خیلی خوب بود ولی حیف تهرانه اگر به خربد از راه دور اعتماد داری برات بفرستم عکساشو. قیمتش قطعا از مبل فروشیا کمتر درمیاد.
عزیزم اگه مبل راحتی داره و قیمت ها مناسبه واسم بزار بی زحمت 😍
اشکالی نداره راه دور تهران میتونم بیام ببینم
شوهر هم امروز از تهران قیمت گرفت خیلی مناسب تره
ممنون عزیزم
به به پست عکس دار و ملموس ⁦^_^⁩
شما چندساله ازدواج کردی و متولد چندی؟ بدونم محض اطلاع 😅
همه چیز گرون شده ولی گویا پل شهرستان نمایشگاه بوده،نمیدونم هنوزم هست یا نه ولی خواهر مائده ( عروسمون ) در شرف ازدواجه و خرید جهیزیه،کل سرویس چوبشو از نمایشگاه خریده 21 میلیون
تخت،ویترین،مبل،ناهارخوری و ...
ببین اگه هنوزم هست برو یه سر بزن
نقاشی پدر شوهر قشنگه،خوشم اومد،من هیچ استعدادی ندارم همش یه خونه و درخت گل میکشم! 😐
چه بامزه س کوکوهات،مربع شکل و طراحی شده ⁦^_^⁩
منم با نماز و قرآن خوندن آرامش میگیرم
منم خیلی از پست عکس دار خوشم میاد😍
من اسفند ۶۹ هستم 
اسفند ۸۹عقد و شهریور ۹۲ هم عروسی کردیم عزیزم
مبل راحتی رو اینجا  خیلی بالا میزنن احتمالا یابرم نمایشگاه یا شوهر میاد تهران میریم میبینیم
الان پرسیدم تهران با اینجا  حدودا دو میلیون تفاوت قیمت داشت😳😐
منم واسه جهیزیه از نمایشگاه خریدم
منم معمولی میکشم ولی بابام و پدرشوهر قشنگ طراحی میکنن😄
داخل ماهیتابه رژیمی درست کردم طرح دار شد 
به منم خیلی آرامش میده😍
به به چه عکسای قشنگی
ترشی لوبیا رو ما هم درست میکنیم خیلی خوشمزه اس ولی ما لوبیا رو نصفش میکنیم
کوکوی سبزی هم دیدم هوس کردم فردا درست میکنم
مرسی عزیزم😍
منم خوشم اومد ترد و خوشمزه بود 
من از اینترنت گرفتم نوشته بود خرد نشه 😐
آخی عزیزم
نوش جون😘
بــَراے ِ ڪـَسـانـے ڪـﮧ از مـَن مُتنـَفـِر انـد وقــتی نــدارَم
زیـرا مـَن گـِرفتـارِ دوســت داشــتـَن ڪسـے هستـَم
ڪـﮧ مـَرا دوســــت دارَد
Designed By Banooye Barfi ...