خـاطــرات بانــوی بـــرفی

عادت میکنی...

الان انقدر هوا سرده مبل ها رو زدم کنار و بلوز شلوار پشمی پوشیدم با جوراب  تکیه دادم به رادیاتور پذیرایی😀

دخملی کنارم نشسته و نقاشی میکشه

منم یه دمنوش به لیمو گذاشتم بخورم شاید بدنم گرم بشه

اولین سالی هست  که نمیشه با تاپ شلوار داخل خونه بچرخم

یعنی انقدر سردم هست که سه روزِ لب به میوه نزدم

امروز دلم آش و لبو میخواست ولی ترسیدم تنها برم بیرون

این دو روز که نت نبود 

وب گردی کردم 

دیوار و دیجی کالا سر زدم 

بازیproperty brothers انجام دادم

دیشب به خاطر برف شبکه ها قطع شد برای اولین بار زدم نسیم که دخملی سرگرم بشه 

خوش نشین ها رو نشون میداد 

امشبم دوباره میخواد با هم ببینیم 

بعدم مسواک و لالا

البته دخملی من شب ها تا دیر وقت بیدارم 😐

دیگه برم که به لیمو بخورم 😋😋😋

 

 

ی خرده گرمی جات مصرف کن.

شیره انگور و ارده
کنجد
عسل و ارده
گردو
خرما (میتونی خرما و کنجد و پودر نارگیل و گردو رو با هم قاطی کنی خیلی خوب میشه)
دم نوش بهار نارنج
سمنو
کاچی
حلوا
دارچین
هل

طبعت سرد شده که انقد حس سرما داری.
❤❤❤
سلام بانو جونم
صبحت بخیر...خیلی هم عالی .... چی بهتر از دمنوش یا چای داغ توو یه خونه گرم و نرم...الهی همیشه دلتون گرم باشه...خدا دخملی نازتو واست حفط کنه...
وای منم دلم لبو خواست...
اصلا توو هوای سرد خیلی میچسبه...
گاهی میگم چرا ما دوستای وبلاگی از هم دوریم ...
چی میشد هممون توو یه محدوده بودیم و گاهی دورهمی میگرفتیم و کلی میخندیدیم
 سلام عزیزم
جای شما خالی خیلی بهم مزه داد
همینطور شما عزیزم 
من تو دنیای واقعیم دوستی ندارم ولی شماها واسم خیلی با ارزش هستین😍
کاش...
سلام بانو جان
خداروشکر نت وصل شد حداقل وب از حال هم با خبر باشیم
سلام عزیزم
من از یکشنبه میومدم وبلاگ
ولی بلاگفا واسم باز نمیشه
همسرم گرماییه
پاشا هم گرماییه
منم از بعد زایمان گرمایی شدم
من شوهرم گرماییه 
ولی من همیشه سرمایی بودم  کم خونی هم باعثش هست 
چون همیشه پاهام در حالت بی حسی از سرما به سر میبره😂
همسرت کجاست گلم؟
خونه ی ما هم کفه
حیاط کوچیکه و بادگیر نیست
همیشه خونه گرمه و بخاری ها رو شمعک
مگه موع خواب بزاریم روی کم شعله رو وگرنه خداروشکر استخون خونه گرمه و از همه طرف خونه اس اطرافمون
سر کار عزیزم 
یه سال دیگه هم انقد سرد شد که خونه گرم نمیشد امسال خیلی زود سرد شد 
انشالله همیشه همینطوری خونه تون گرم باشه😄
مثه من سردت نشه
بــَراے ِ ڪـَسـانـے ڪـﮧ از مـَن مُتنـَفـِر انـد وقــتی نــدارَم
زیـرا مـَن گـِرفتـارِ دوســت داشــتـَن ڪسـے هستـَم
ڪـﮧ مـَرا دوســــت دارَد
Designed By Banooye Barfi ...