خـاطــرات بانــوی بـــرفی

1411

دخملی به دارو ها حساسیت داشت دیشب رفتیم دکتر دارو واسش نوشته رفتیم گرفتیم دیدیم امروز هی حالت تهوع واسهال و استفراغ(گلاب به روتون) بیشتر میشه داروهاشو برداشتم رفتیم دکتر نشون  دادم دکتر میگه من اصلا همچین دارویی ندادم دو تا آنتی بیوتیک با دوز بالا گفت نسخه رو ببر داروخونه بگو دکتر گفته اشتباه دادین بار اولتونم نیست  (زیتامیکس رو زترو مکس داده بودن یه داروی خیلی قوی)شوهری رفت زده بودن زیرش گفتم بده خودم برم،رفتم  توضیح دادم گفت نه گفتم آره گفت زنگ میزنم دکتر گفتم بزن من به حرفم شک ندارم  زنگید دکتر گفته بود نسخه رو بیار برده بود دکتر ضایعش کرده بود حالا به من میگفت رفته ایرانیشو واستون بگیره!!!اومد شربتو داد سی تومنم بهمون پس داد!!!

نمیدونم اگه من پافشاری نمیکردم یا اون دوز دارو رو میدادم کی پاسخگو بود!؟

این داروخونه یه جای خیلی بزرگ وشیکه که فقط ادعاش میشه ما هم چند تا رفتیم بسته بود مجبوری گرفتیم

بــَراے ِ ڪـَسـانـے ڪـﮧ از مـَن مُتنـَفـِر انـد وقــتی نــدارَم
زیـرا مـَن گـِرفتـارِ دوســت داشــتـَن ڪسـے هستـَم
ڪـﮧ مـَرا دوســــت دارَد
Designed By Banooye Barfi ...