خـاطــرات بانــوی بـــرفی

1469

من جمعه دوباره رفتم خونه ی مامان اینا تا امروز برگشتم😄 واسه تولدم که یکشنبه بود خونشون بودم و متاسفانه حامد به خاطر کار مزخرف اصلا نبود😞و فعلا هم که کادو نداده😒 یعنی اونقدر این دوسه سال فشار مالی زیاده که توقعی نیست همون گل بسه دیگه😁روز تولدم دوباره چنان سورپرایز شدم که نگو😁

خواهری کارتشو داد به من چون میخواست بره مهد گفت تو ببر اگه امضات قبول کرد درست کن  اگه قبول نکرد منم گفتم تا خواهری میاد حسابمو چک کنم چون عابر بانکم از خونه یادم رفته بود  شماره رو گفتم که گفت صد بیشتر توحساب نیست😨گفتم مگه میشه من یک و هشتصد تو این کارت داشتم گفت دیروز خرید داشتی گفتم نه گفت دیروز پنج بار خرید شده 😣و یه پرینت بهم داد وگفتن  برید پنجم برید بانک خزانه وشکایت کنید تا پیگیر بشن😱😱😱من این پولو واسه خرید یه وسیله کنار گذاشته بودم اما قسمت نیست یعنی من هر وقت واسه اینکار تصمیم میگیرم یه مشکلی پیش میاد😬ونتیجه این شد که کارت ما جعل شده وتغییر رمز بی فایده بود حالا که صد مونده حسابو غیر فعال کردن نمیدونم این  مشکلا آخر سالی چیه واسه ما درست میشه؟؟؟؟؟؟

+امروزم یخچالو تمیز کردم فریزم که تمیز شده بود خوب آشپز خونه کارش تموم شد دیگه خیالم راحته میمونه پذیرایی که سه تایی انجام بدیم😃

+چند روز پیش رفتیم بیرون یه پسر جوون دستش رو قلبش بود نمیتونست راه بره من دیگه تصمیم گرفتم بعد اون اتفاق هیچ کاری نکنم حامدم خواست بره نذاشتم  گفتم بزن اورڙانس تا اومد بزنه خدا رو شکر کمک واسش رسید ولی من واقعا براش گریه کردم خیلی حالش بد بود😥

+فردا ششمین سالگرد عقدمونه ولی من واسه امروز یه کیک ساده پختم😀

سلام به روی ماهت عزیزجان...عیدت مبارک خانومی...ایشالله سال خوب و پر برکتی داشته باشی...
سلام  گلم ...سال نو مبامبارک...ایشالا واسه شما وخانواده هم سال پر خیر وبرکتی باشه عزیزم😚😙😚
عزیزم...تولدت با تاخیر مبارک...
انقد اخر سالی سرم شلوغ شده وقت نمیکنم نت بیام...باورت میشه کارای خونه تکونیم هنوز نصفش مونده...
سالگرد ازدواجتون مبارک الی جان
مرسی عزیزم،درکت میکنم هم کارمند باشی هم خونه داری واقعا خسته نباشی عزیزم😘😘😘
پنجشنبه ۲۶ اسفند ۹۵ , ۲۲:۳۳ سپیده مامان درسا
سلام خانومی واقعا این چه موضوعیه که پیش اومده پیگیر باشین توروخدا حیف پولاتون چه نامردن بعضی ها

تولدت هم مبارک با تاخیر گلم ..........
سالگرد ازدواجتون هم مبارک الهی سالهای سال کنار هم خوشبخت و شاد زندگی کنین
چی بگم عزیزم تازه مثه آب خوردن میگن دو تومن گفتم والا واسه شما چیزی نیست ولی یه گوشه از بدهی ما رو کم میکنه😠
مرسی سپیده ی مهربونم 😘😘😘
ممنون که هستی💗❤💗
بــَراے ِ ڪـَسـانـے ڪـﮧ از مـَن مُتنـَفـِر انـد وقــتی نــدارَم
زیـرا مـَن گـِرفتـارِ دوســت داشــتـَن ڪسـے هستـَم
ڪـﮧ مـَرا دوســــت دارَد
Designed By Banooye Barfi ...