خـاطــرات بانــوی بـــرفی

1482

امروز خاله از تهران زنگ زد و گفت که نوه داییشون که بیست سالش بوده ایست قلبی کرده و دیروز خاکسپاریش بوده😳😢
عجب دنیایی!
بیچاره مادرش ناراحتی اعصاب داشت الان حالش بد شده بیمارستانه
پدر بزرگش رفته کربلا مراسم ختم رو گذاشتن واسه جمعه که برسه
انقد دلم واسه دایی مامان میسوزه آخه چه گناهی کرده پیرمرد بیچاره چند سال پیش پسرشو اتیش زدن😔
بعد دخترش یدفعه اعصابش بهم ریخت 
دو سال پیش داماد جوونش فوت شد
اینم از نوه ی جوونش😢
خدایا خودت صبرشون بده...


وای خدا رحمتش کنه و اینکه صبر بده به خانوادش
ممنون😢
واااااای چقد مصیبت!!! خدا صبرشون بده.
تو فامیلای ماهم چند تا جوون فوت کردن. آدم خیلی ناراحت میشه.
راستی گفتی طبیعی زایمان کردی... واقعا آفرین ب شهامتت... من اگه ی ذره جراتشو داشتم حتما طبیعی انتخابم بود چون بنظرم این موقع است ک بهشت میره زیر پای مادر ولی جراتشو نداشتم.درد طبیعی هزار برابر سزارینه... من وقتی تحقیق میکردم از دکتر مرسیدم ولی عوضش بعد عمل مشکلی نیست و زود خوب میشه
خدا صبرشون بده 😔
نه عزیزم چقدر تو بارداری اشک ریختم گفتم از طبیعی میترسم بیچاره شوهری پول آماده گذاشت گفت با دکتر هماهنگ کن واسه سزارین نامرد آخر سر زد زیرش حتی خصوصی هم نیومد من که ازش نمیگذرم چهار ده ساعت تحمل کردم آخرشم نشد سزارین اورژانسی کنن از وکیوم کمک گرفتن ولی بعدش افتضاح بود حتی مسکن جواب نمیداد
خدا صبرشون بده
خیلی سخته🙏
بــَراے ِ ڪـَسـانـے ڪـﮧ از مـَن مُتنـَفـِر انـد وقــتی نــدارَم
زیـرا مـَن گـِرفتـارِ دوســت داشــتـَن ڪسـے هستـَم
ڪـﮧ مـَرا دوســــت دارَد
Designed By Banooye Barfi ...