خـاطــرات بانــوی بـــرفی

1488

امروز سوم ماه رمضون بود منم سه تا روزه گرفتم ولی از دیروز سر گیجه گرفتم الانم دارم نمیدونم  حالم بده دراز کشیدم راستش حامد میگه تو بدنت ضعیف شده بچه شیر دادی امسال باید خودتو تقویت کنی اگه بهش بگم میدونم که دیگه نمیذاره بگیرم موندم چیکار کنم😳😳😳

منم همینطورم اگه خودمو بندازم بگم ضعیفم دیگه نمیذاره بگیرم ،ولی خب از افطار تا سحر خوب به خودت برس مقوی جات بخور
آره عزیزم من هیچ سالی مثه امسال نشده بودم ولی واقعا سخته 
سه شنبه ۹ خرداد ۹۶ , ۰۹:۵۳ دچـــــ ــــــار
مادر شیرده مگه میتونه روزه بگیره؟ منم بودم نمیذاشتم :)
نه چند روز قبل ماه رمضون از شیر گرفتم شوهرم میگه بدنت ضعیفه
سه شنبه ۹ خرداد ۹۶ , ۰۲:۵۶ سپیده مامان درسا
منم مثل تو شدم خانومی
مشکل گشنگی و تشنگی ندارم فقط سرگیجه و بیحالی ، منم بدنم ضعیفه و مدام سرم سبک و سنگین میشه ، از این ورم دوست دارم روزه هامو بگیرم ان شالله خدا خودش کمکون کنه همه ی روزه هامون و بگیریم
آره دقیقا عزیزم دیشب دیگه خیلی بود هنوزم یه کم سر گیجه دارم حالا حامد میگه حداقل یه روز در میون بگیر ولی تا جایی که بشه میگیرم
بــَراے ِ ڪـَسـانـے ڪـﮧ از مـَن مُتنـَفـِر انـد وقــتی نــدارَم
زیـرا مـَن گـِرفتـارِ دوســت داشــتـَن ڪسـے هستـَم
ڪـﮧ مـَرا دوســــت دارَد
Designed By Banooye Barfi ...