خـاطــرات بانــوی بـــرفی

1489

صبح ساعت یازده بیدار شدم  سر گیجه داشتم  رفتم لیوان تو سینک رو بشورم داشتم آبکشی میکردم  یدفعه چشمام سیاهی رفت دستمو که لیوان داخلش بود رو سینک فشار دادم یهو لیوان شکست و دستمو پاره کرد و خون همینطور میریخت حامدم رفته بود بیرون زنگش زدم گفتم دستمو بریدم زود بیا ده مین بعد رسید گفت چرا انقد رنگت پریده دستمو نگاه کرد گفت زود آماده شو بریم وسایل پانسمان بگیریم آماده شدم رفتیم کنار کلینیک ایستاد گفت اول دکتر ببینه گفتم نه من از بخیه میترسم گفت الان وقت این حرفا نیست😔 رفتیم دکتر گفت بخیه میخواد حالا من داشتم سکته میکردم دکتر اومد بیحسی بزنه چون بد جا بود خیلی درد گرفت منم جیغ میزدم آخرشم شش تا بخیه رو یکی در میون زد از بس درد گرفت و جیغ زدم دکتر میگفت من موندم تو چطوری زایمان کردی😀😀الهی بمیرم دخملی هم از جیغ من ترسیده بود بغض داشت دکتر به حامد گفت ببرش بیرون گفتم نه من میترسم یه خانمه بغلش کرد بردش بیرون  

حالا از اتاق اومدیم بیرون ملت خیره شدن به من ببینن چه خبره👀👀
از قیافه حامد حال کردم چطوری نگران شده بود اومدیم خونه برام آبمیوه و صبحونه حاضر کرد گفت تو بشین خودم کاراتو میکنم 😄
حالا خونه خدا رو شکر تمیز بود فقط دو تا قابلمه ی غذا رو باید خالی میکرد و میشست خالی کرده میگه الی من اینجا نمیتونم تو سینک قابلمه بشورم😳😳😳میگم چرا میگه کوچیکه😲وای خدا قابلمه ها رو برداشته رفته پایین تو پارکینگ نشسته شسته😀آخه دو تا قابلمه ی کوچولو چقدر فضا واسه شستن میخواد!؟
من یه سوال دارم ما داریم ماهی صد وهفتاد واسه بیمه میدیم بعد واسه سه تا بخیه هم هشتاد و پنج تومن پول میدیم پس بیمه چیکار میکنه؟؟؟؟؟؟؟

امروز روزه نگرفتم ولی فردا حتما میگیرم بدم میاد از لوس بودن بابا شونزده ساعت واسه همه سخته فقط که من نیستم

جمعه ۱۲ خرداد ۹۶ , ۱۸:۰۱ سپیده مامان درسا
ای خواهر بخور قرصا رو حتما
ما خانوما همه به این قرص آهن و مولنی ویتامین نیاز داریم
من خودمم باید بخورم ولی گاهی وقتها نمیخورم و این خیلی بده
دقیقا منم اگه بیخیال بشم دیگه سراغش نمیرم الان یه بسته فرفولیک که فقط دوتاشو خوردم داخل داروها مونده 
سپیده جون حتما بخور مخصوصا تو این ماه من که واسم تجربه شد😘
وای چه بد به خیر گذشته
خیلی مواظب خودت باش کاراتم بذار بعد افطار خب انجام بده ،عزیزم فقط بیمه تکمیلی هست خیالت باهاش راحته
آره عزیزم بعد افطار انجام میدم سحر پاشدم یه کم آب خوردم که اگه خواستم روزه بگیرم مونده بود
نه بابا واسه زایمان بیمه تکمیلی پولمونو نداد قطعش کردیم
چهارشنبه ۱۰ خرداد ۹۶ , ۱۵:۲۹ سپیده مامان درسا
ای وای دختر چی کار کردی با خودت
خیلی بیشتر مواطب خودت باش
تقصیر خودم شد قرصای آهن رو استفاده نکردم مولتی ویتامین قطع کردم دوباره سرگیجه م برگشته
ممنون سپیده جون تو هم مواظب خودت باش
بــَراے ِ ڪـَسـانـے ڪـﮧ از مـَن مُتنـَفـِر انـد وقــتی نــدارَم
زیـرا مـَن گـِرفتـارِ دوســت داشــتـَن ڪسـے هستـَم
ڪـﮧ مـَرا دوســــت دارَد
Designed By Banooye Barfi ...