خـاطــرات بانــوی بـــرفی

1504

امروز رفتیم خونه ی مامان نیم ساعته که اومدیم خونه دخملی خوابیده وما دوتا در کنار هم داریم از غذاهای ممنوعه میخوریم 😋و مثلا  داریم باهم فیلم میبینیم البته اگه حامد کمتر کانال عوض کنه همش یا آی فیلم میگرده یا مستند وخارجی میبینه😣😣بعدم مثه بچه ها خوابش میبره😳😐خدا نکنه یه خبری بشه دیگه از صبح تا شب اخبار😳تازه تا دهن باز میکنی هی بگه هیس ببینم چه خبره😬نه حالا مملکت رواداره میکنه باید از همه چی خبر داشته باشه😀ما هیچوقت سر فیلم دیدن باهم کنار نمیاییم منم بهتر دیدم بیام نت😄

این از سکانس عاشقونه واما عصر خونه مامان در صلح وصفا بودیم که مادر شوهر جان تماس گرفتن گفتن برادر شوهر نذری داره شما هم بیایید 

حامد:نیستیم

مادر شوهر:کجایید؟😳

حامد:خونه ی مادر زنم

مادر شوهر:چرا؟😬😬😬😡

که حامد گفت ما شب افطار خونه ی همسایه مادر زنم دعوتیم شما هم میخواستید زودتر بگید گفت میخواستم بگم گفتم بچه میاد آب برنج میذاریم اذیت میکنه پس بچه های آتیش پاره ی خواهر شوهر چیکار میکنن 😳😳😳حتما کمکشون برنج آبکش میکردن!!!

 والا فکر کرده من خونه میشینم تا هر وقت امر فرمودن در خدمت باشیم اصلا نمیدونم چه سریه هر سری میرم خونه ی مامانم باید باخبر بشه😠

بعد از این تماس آتشفشان عصبانیت درونمان فوران کرد و هی من گفتم حامد هیچی نگفت قربون شوهر مهربونم بشم که میذاره خالی بشم💗💗

وای نمیدونم این مادر شوهر و خواهر شوهر چرا از بودن ما زورشون میگیره 

تا میاییم گذشته رو فراموش کنیم یه آتیش دیگه روشن میکنن حالا آتیش کمه ...

دوسه شب دیگه میریم سر میزنیم من واقعا نمیتونم با کسی بد بشم چون بعدش خودخوری میکنم چه عروس مهربونی😊😉

واینگونه شد که عصر به مدت یک ساعت مادر شوهر صفا و صمیمیت ما رو به هم ریخت😕

عجباااا....چه پروئه مادر شوهر.....
یکی نیست بگه به توچه؟.....
همون بهتر که کم میری و دیر میری....والا....
همون کمم آزارشو میرسونه عزیزم😳
جدیدا بیشتر سر میزنم چون خیلی پنهون کاری میکنن واز خداشه ما نریم😁😁
خب با خبر بشن خونه مادرتی چی میشه مگه ؟
فکر میکنه من ازش میترسم یواشکی میرم بعضی وقتا هم یه کاری دارن میخوان مانباشیم زنگ میزنه به شوهرم که بو ببره اگه ما خواستیم بریم کاری نکنن فقط ما اون جاری با دامادش باشن طوری نیست
یکم درشت تر کن فونتش رو
شنبه ۲۷ خرداد ۹۶ , ۰۵:۴۳ دچـــــ ــــــار
رخساره رو ببینید :))
سریالا رو دنبال نکردم زیادم پیگیر نیستم تنها دوس ندارم 
بعد که میفهمه فکر میکنه ازش ترسیدم که جواب تلفنشو ندادیم 
بــَراے ِ ڪـَسـانـے ڪـﮧ از مـَن مُتنـَفـِر انـد وقــتی نــدارَم
زیـرا مـَن گـِرفتـارِ دوســت داشــتـَن ڪسـے هستـَم
ڪـﮧ مـَرا دوســــت دارَد
Designed By Banooye Barfi ...