خـاطــرات بانــوی بـــرفی

1506

زندگی همیشه اونی نیست که ما میخواهیم بالاخره ناراحتی هم داره زندگی بدون مشکل نمیشه اصلا از اونایی که سعی دارن بگن ما هیچ بحثی تو زندگی نداریم خوشم نمیاد منم زندگیمو دوس دارم شوهرمو دوس دارم ولی یه جاهایی کم میارم امشبم از اون شباس از اون شبایی که خیلی تنهام دلم شکسته  اونم دلمو شکونده هیچ منتی هم نمیکشه قرارم نیست بکشه ولی من احمق فردا با یه برخورد خوب همه چی از یادم میره مثله همیشه 

یعنی این هموونیه که عاشقم شد 

همونی که اولا طاقت یه قطره اشک نداشت ولی حالا که به پهنای صورتم اشک میریزم کنارم با آرامش خوابیده شایدم پیش خودش فکر کرده حرفاش هیچوقت سنگین نیست

فقط نوشتم تا بمونه...

زندگی همیشه شیرین نیست...

فرهاد همیشه عاشق نیست.........!!!

بعععععله زندگی همیشه شیرین نیست ،اینجوری نیست که دوست نداشته بشه به نظرم گریه و اشک براش عادی شده یا زیاد اینکارو کردی که عادی شده ،جای گریه و خود خوری و غصه برای همون مدت که بهم ریختی فقط سکوت کن نه قهر و به کاری که علاقه داری برس اونجوری باعث میشه همسرتم بهتر این مواقع ببینتت ،به نظرم این بحث دعوا ها که دو روز بعش تمومه اصلا ارزش غصه نداره ،البته اینا نظرمنه شاید جای شما باشم مثل خودت رفتار کنم
آره من اولا خیلی گریه میکردم  من فقط یه معذرت خواهی میخوام که نمیگه سعی داره با رفتار خوب نشون بده منم دوس ندارم  البته منم زیادی حساس وزود رنجم از کوچیکترین حرف دلخور میشم
دوشنبه ۲۹ خرداد ۹۶ , ۱۱:۴۷ دچـــــ ــــــار
این جملتون باحال بود :

اصلا از اونایی که سعی دارن بگن ما هیچ بحثی تو زندگی نداریم خوشم نمیاد

قابل توجه بعضیا:)))


بــَراے ِ ڪـَسـانـے ڪـﮧ از مـَن مُتنـَفـِر انـد وقــتی نــدارَم
زیـرا مـَن گـِرفتـارِ دوســت داشــتـَن ڪسـے هستـَم
ڪـﮧ مـَرا دوســــت دارَد
Designed By Banooye Barfi ...