خـاطــرات بانــوی بـــرفی

1516

دخمل دیشب ساعت سه بیدار شده😯 بگو بخند هر کارش کردیم نخوابید  تا ساعت هشت صبح 🕗 دوباره یازده بیدار شد بردمش حموم 🚿ناهارشو دادم  یکم باهاش بازی کردم  خوابید ولی چون دیشب خواب اصلیشو نرفته بود عصر که بیدار شد شروع کرد بهونه گیری بردیمش بیرون میخواستیم بستنی بخریم میگه دالو(معجون ترش)نمیخورم😂

فرستادمشون نسکافه و کاپوچینو بخرن دخملی اومده میگه مامانی کاپی چینی خلیدم😊😀

الانم پنج تا عروسک رو با خودش رو پام خوابونده که تکونش بدم بخوابه🙄

سلام الی جون...
دکتر گفت فشار عصبی بوده....کمتر حرص بخورم خوب میشم....
نمیدونم چرا اینطور شده!!
کامنت منم نمیرسه.؟
حتما به خاطر رفتار اطرافیان ناراحت  میشی وحرص میخوری بعد معده تو داغون میکنی
سلام عزیزم...پیغامت رسید..‌.
سلام الی خانم
رمز به منم تعلق میگیره ؟؟
چرا رمزی آخه.........
پستای من
واست رمز میذارم عزیزم
ای جووووووووووونم اون لحظه که گفت کاپی چینی نخوردیش؟
ماشاالله ۳تا ۸.تو هم پابه پاش بیدار بودی؟سخته ها اما شیرین زبونیای بعدیشون شیرین میکنه بچه داری رو مخصوصا از نوع دخترش😁
پستهای رمزدارت رو میشه رمزشونو گرفت یا خصوصیه خصوصیه؟
چرا دیگه انقد فشارش دادم اشکش در اومد ولش کردم😁
آره دیگه مابینش چرت میزدم 
انشالله نی نی خودت عزیزم😘
سلام شب خوش...
دیوونه ای دیگه...
چراغصه؟!!!
دیشب خوابم برد...
آخه بغض میکنه عزیزم
يكشنبه ۱۱ تیر ۹۶ , ۰۹:۱۶ سپیده مامان درسا
ای جانم کاپی چینی
عزیزم
فقط منتظر ما حرف بزنیم😂
فدات بشم
سلام الی جون...مرسی از کامنتای خشگلت.....
خوبی؟دختری رو ببوس از طرف من
سلام عزیزم...فدای تو...
ممنون گلم

شنبه ۱۰ تیر ۹۶ , ۱۶:۱۸ انتخاب هایم مرا به اینجا رساند
سلام عزیزم خدا برات نگه داره دخترک رو
انشالله سلامت باشه همیشه
رمز رو زیر کامنت برات گذاشتم
سلام...
ممنون عزیزم
بهترینا رو یرات آرزو میکنم
سلام عشقم
هانی
 اسمشم مثه خودش خوشگله
ای جان من همیشه آرزوم بود بچه ها رو پام بخوابن نمیخوابیدن، برات آرزوی خوشحالی بیشتر میکنم
آخی عزیزم منم وقتی شیر میخورد رو پام نمیخوابید جدیدا بعضی وقتا میاد میخوابه
همیشه شاد وخندون باشی گلم😘
واای ال جون اول اینکه دختری رو ببوس خیلی نازه...
بعدشم اینکه من بلد نیستم عکس بزارم!!!!!!!
میخواستم بهم یاد بدی....
ممنون عزیزم😘
Picofile.comبرو عکسو انتخاب کن بعد آپلود میکنه از آدرس کپی بگیر درج تصویر رو بزن آدرستو کپی کن البته من از باکس بلاگ استفاده کردم نمیدونم براگ اسکای هم باکس داره یا نه
سلام...قدر این خوشبختیا رو بدونید همیشه شاد و سلامت باشین
سلام عزیزم خوش اومدی
ممنون گلم شما هم شاد وسلامت باشید
بــَراے ِ ڪـَسـانـے ڪـﮧ از مـَن مُتنـَفـِر انـد وقــتی نــدارَم
زیـرا مـَن گـِرفتـارِ دوســت داشــتـَن ڪسـے هستـَم
ڪـﮧ مـَرا دوســــت دارَد
Designed By Banooye Barfi ...