خـاطــرات بانــوی بـــرفی

تلـویزیون

پدر شوهر اینا اومدن یه تلویزیون ال جی ۴۹ اینچ واسمون آوردن ولی از اینکه جاری رو برداشتن آوردن تا در جریان همه چیز باشه حالم بهم خورد مگه واسه اون، این همه چیز گرفتین من بودم ولی دوس ندارم قبولش کنم انگار بعد چهار سال منت سر ما گذاشتن حیف که شوهر خودش نبود آوردن دوس ندارم با دیده منت بهم نگاه کنن اصلا از آوردنش خوشحال نیستم حالا شاید بگید چقدر پررویی ولی اگه شما هم رفتاراشونو با من میدید ومیدونستیددرکم میکردید 
همون اول که گذاشتن گفت اینو واسه دخترم آوردم ،بعدم لزومی نداشت جاری همراهشون باشه که اونطوری به من نگاه کنه 
اگه چهار سال پیش این تلویزیون رو میدادن خیلی خوشحال میشدم ولی الان نه
+شرایط زندگی هر لحظه ممکن است تغییر کند . هیچ کس را تحقیر نکنیم .
پی نوشت:
برادر شوهر وقتی میخواست بره خونه ش چون خیلی واسش وسیله خریده بودن تلویزیون نداشت بعد که از مشهد اومدن مارفتیم خونه ی پدر شوهر دیدیم تلویزیونشون نیست با میز وتشکیلات برده بودن خونه ی برادر شوهر 😳😳😳پلاسما بود حالا میترکه که مال ما جدیده دیگه گندش که دراومد خواهر شوهر بهشون گفت خیلی کارتون اشتباه بود نباید بینشون انقدر فرق میذاشتید البته من شنیدم جلوم نگفت بعد برادرشوهر یه م.ا.ه.و.ا.ر.ه مال شوهر که گذاشت براشون گفت نمیارم رو با تموم چیزاش برده بود سر این دیگه آتیش گرفتم بیشعورا ما خودمون تو منگنه بودیم رفتیم خریدیم بعد برداشتن دادن به اون کم کم در جریان میذارمتون

يكشنبه ۱۵ مرداد ۹۶ , ۱۷:۲۱ سپیده مامان درسا
کاش همون چند سال پیش میدادن بیشتر ذوق داشت
بعد هم آدم یه هدیه ی بخواد بده دیگه نباید تو قیافه باشه تا طرف دلش بگیره از این کادو
ان شالله خیر باشه و به خوبی و خوشی استفاده کنین عزیزم
یاد آوری عروسی وخاطراتش هنوزم دلگیرم میکنه 😔
باور کن این اولین چیزی بود که واسه ما خریدن ولی انقدر رفتارشون زشت بود که اصلا  دوس نداشتم قبول کنم بعد که گفت واسه دخملی وبه شوهر تبریک گفت بیخیالش شدم 
ممنون سپیده جون
منم کلا از هر چیزی که خانواده همسر میدن متنفرم...
اولا خوشحال میشدم...
اما وقتی منت گذاشتن رو دیدم و اینکه باید بابت هرکارشون تا کمر واسشون خم شم
متنفر شدم
من از هیچ چیزشون خوشم نمیاد چون با یه نگاه خیلی خاص میدن دست آدم انگار اگه ندن ما هیچی نداریم به قول تو متنفرم
خوشحالی نداره عزیزم که به قول خودت 4سال پیش باید میگرفتن.ولی خب دستشون دردنکنه حالا که اوردن دیگه به فکر قبل نباش
آره دیگه این مادر شوهر با من مشکل داره خوب تو که رفتی سه تومن پول دادی دیگه انطوری رفتار نکن که آدم بفهمه زورت بوده
پنجشنبه ۱۲ مرداد ۹۶ , ۱۰:۰۹ انتخاب هایم مرا به اینجا رساند
ما برای خودمون غرور داریم
بعضی ها نه فقط دنبال همون ی تیکه جنس هستن و با تصاحبش کلی خوشحال میشن
حالا به هر قیمتی
وای خوبه من جاری ندارم
اون رو دیگه کجای دلم میذاشتم
وای اگه بدونی به خدا اگه  به خاطر پدر شوهر نبود همون لحظه برمیگردوندم
اتفاقا برادر شوهرم از ایناس که به هر قیمتی میخواد ازشون سو استفاده کنه
بهتر که نداری جاری منم آدم بدی نیست ولی خوب شوهرشه دیگه نمیذارن باکسی حرف بزنه
تلویزیونتون مبارک.
جاری چیکارس؟کارشون چقد عجیب بوده.شایدم آوردن ببینه ازمال اونا بزرگترنیست و خیالش راحت بشه.
ممنون عزیزم
فکرشو بکن جانبوده بشینن تلویزیون عقب بوده  چهار نفری نشستن جلو ماشین اومدن برادر شوهر با زنش چیکاره بودن خدا میدونه
مال اونا پلاسمائه 
یه پی نوشت میزنم  پایین بخون
بــَراے ِ ڪـَسـانـے ڪـﮧ از مـَن مُتنـَفـِر انـد وقــتی نــدارَم
زیـرا مـَن گـِرفتـارِ دوســت داشــتـَن ڪسـے هستـَم
ڪـﮧ مـَرا دوســــت دارَد
Designed By Banooye Barfi ...