خـاطــرات بانــوی بـــرفی

رنگ مو

دیروز خونه ی مامان اینا بودم که دختر عمه گفت موهاتو چرا رنگ نمیکنی خیلی از ریشه زده بیرون گفتم میخوام دکو کرم بزنم ببینم چطوره یدفعه خواهر کوچیکه گفت هم رنگ هست هم دکو کرم 😳😠چشم وابرو میام که نه نفهمید خلاصه که رنگ گذاشتن به خواهر میگم اول باید ساقه رو بذاری بعد ریشه چون ریشه زود رنگ میگیره گفت نه 😡حالا ریشه روشن تر شده 😕همسری هم که از رنگ اصلا خوشش نیومد منم همینطور دیشب از خونه مامان راه افتادیم شوهری گفت بریم بستنی بخوریم گفتم من با این وضع نمیام دیگه خودش رفت خرید اومدیم خونه حالا منتظرم عصر برم یه رنگ تیره بخرم برای اولین بار باید با حجاب کامل برم بیرون 

زودتر از دست این رنگ خلاص بشم،خیلی روم تاثیر گذاشته به هم ریخته ام

+این دو روز هر چی میخوابم بازم کمه الانم چشمام میسوزه وسرم سنگینه😐

سلام عزیزم خوبی؟ آره دندون خیلی ناجوره مخصوا به درد بکشه یا به کشیدن
+ چرا استرس گرفتی؟؟ آدم پی علاقش بره و بتونه خیلی هم خوبه
موفق باشی عزیزم.
ممنون پرنسس جون
حس میکردم منتظر نتیجه ی کنکور خودم هستم...حتما یه روز دنبالش میکنم
رک میگفتی نمیخواام....
الی اون پست بالایی هم به شدت زیبا بود
موهام خیلی و رنگ بود اونا هم واسه این که یه دست بشه گفتن همه گفتن خیلی بهت میاد من خودم دوس ندارم روشن باشه
مرسی عزیزم
سلام برفی جان خوبی؟؟ خود موهات چه رنگیه؟؟ راستش منم هی وسوسه میشم برای تنوع رنگ کنم اما دلم نمیاد اخه موهای من خودش بلود و فرفری هست.خخخخخ ایشالا چند سال دیگه یه فکری به حالش کنم

وبلاگ منم بیا خوشحال میشم
سلام عزیزم...من موهام بین قهوه ای ومشکیه
نه عزیزم رنگ نکن وقتی موهای خودت خوبه ...واسه تنوع خوبه ولی اگه بری تو کارش باید مرتب رنگ کنی تا درنیاد
ای جانم...حجاب کامل ^_^ مگه همیشه حجاب کامل نیستی کلک..قربونت بشم...
خوب موهامو جمع میکنم بالا عزیزم یه کم بیرون میمونه حالا باید کامل بپوشونم که یه تار جا نمونه بیرون😀
خدا نکنه عزیزم❤
رفتی رنگ خریدی؟
دختر عمه ت مگه آرایشگره؟
من تاحالا رنگ نذاشتم موهامو،شوهرجان کلا دوست نداره😑
نه این بار نخریدم خواهرم داشت
آرایشگر نیست فقط گفت موهات دورنگ شده
بهتر که نذاری منم شوهرم یه رنگایی دوس داره که باید صبح تا شب به خودت برسی سه چهار بار گذاشتم ولی شوهر هم موهای خودمو میخواد هم رنگ شده😀
برای فیلم یه سرچ کن فیلم سینمایی ایرانی ها هستن من بیشتر سریال خارجی میبینم نه از این خانوادگی و صحنه دار تاریخی مثل وایکینگ هابازی تاج و تخت و..البته قبلا اصلا اهلش نبودم همسر ذائقمو عوض کرد،وای رنگ موانتخاب کردن خیلی سخته باید بهت بیاد هم اینکه رنگ قشنگی باشه تو ذوق نخوره مهم خودتی که باید با رنگي که گذاشتی احساس خوبی داشته باشی
وای مهتاب جون تو هم مثه من شدی شوهر منم همیشه از این فیلما میدید منم کم کم دیدم یادمه یه کیف فیلم خارجی داشت همشو دیدم
من همیشه از یه مغازه حرفه ای میخریدم خودش رنگی بهم میداد که هم بهم میاد هم رو رنگ قبلی قرمزی نداشته باشه دیروز اشتباه کردم گوش دادم اصلا دوسش ندارم
بــَراے ِ ڪـَسـانـے ڪـﮧ از مـَن مُتنـَفـِر انـد وقــتی نــدارَم
زیـرا مـَن گـِرفتـارِ دوســت داشــتـَن ڪسـے هستـَم
ڪـﮧ مـَرا دوســــت دارَد
Designed By Banooye Barfi ...