خـاطــرات بانــوی بـــرفی

سیاست

امروز یه اس از طرف ال جی واسمون اومد که داخل قرعه کشی برنده یه کارت هدیه شدید😳 همسری زنگ زد خونشون گفت بعداز ظهر برید بگیرید ومن الان تازه فهمیدم که اون دو روزی که میومدن واسه این بوده که واسه فرم مشخصات خودشون رو بدن که ما متوجه جشنواره وهدیه نشیم حتی روزی که واسه نصب اومدن همسری زنگ زد که بپرسه از کجا خریدن نمیگفتن تا بهشون گفتیم واسه فرم میخوان مجبور شدن بگن 😀😀😀

جشنواره تابستانه ی ۴۹ اینچ سه مدل داشته که مدلی که واسه ماهم خریدن داخلش بوده😀

حالا اگه گفتین من از کجا اطلاعات گرفتم؟

خیلی راحت جشنواره ی تابستانه ی ال جی رو سرچ کردم و متوجه همه چی شدم فکر کردن خیلی زرنگن😂

آهان میزی که واسه ما خریدن شیشه س که من اصلا دوس ندارم و با این تلویزیون اصلا نمای جالبی نداره میز یا باید چوب باشه یا شیشه وام دی اف حالا قراره بریم میز ببینیم جریان میزم از این قراره که:

میخواستن میز ام دی اف بخرن برادرشوهر نخاله خودشوانداخته وسط گفته دوست من یه میز داره میخواد بفروشه رفتن اینو خریدن شوهرم گفته زنم میز ام دی اف دوس داره حالا قراره بهشون برگردونیم تا برادرشوهر نتیجه خاک انداز بازیشو ببینه😀😉

+به شوهر گفتم هر بار که میان تو اتاقا سرک میکشن اون چند بار در رو میبستم که متوجه بشن این دفعه که باز بود دوباره رفتن تو اتاقا(مادرشوهر وخواهرشوهر) گفت این بار بهشون میگم اتاق خواب یه چیز شخصیه حالا اتاق بچه یه چیزی ولی اتاق ما چیکار دارن😕😯

+من تا حالا یه بار مهمونشون کردم همون یه بارم انقد حرف مفت زدن که پشیمون شدم حالا فکر نکنید مهمون دوس ندارم اتفاقا عاشق اینم مهمون بیاد واسش با کلی مخلفات تدارک ببینم ولی اینا از بس از غذا ایراد میگیرن اعصاب آدمو خرد میکنن نمونه ش:

همون شب که رفتیم شهربازی خواهر شوهر که اومد چایی زنجبیل واسش ریختم خورد بعد گفت چاییش به دهنم مزه نداد😳این خواهر شوهر فقط غذای پولدارا به دهنش خوشمزه س تازه به دوران رسیده😐این یه نوشیدنی بود حالا دیگه واسه غذا خودتون حدس بزنید چه خبره!!!

شوهر عاشق بو و طعم این چایی بود خواهر شوهر فقط میخواست تیکه شو بندازه 😉

فعلا من برم شوهر رسید منتظر خبرا وهنرهای جدیدشون باشید

شنبه ۲۱ مرداد ۹۶ , ۱۹:۲۴ سپیده مامان درسا
مبارک باشه کارت هدیه عزیزم
مرسی عزیزم ولی خودشون برداشتن
باز خوبه همسرت به حرفت گوش میده و میخواد عوض کنه...
ولی عجب بدبختایی هستن...
با خودشون نگفتن اگه بفهمن چی باید بگن؟
حالا به اسم شما در اومد یا اونا؟
آره همسر خودشم این میز رو دوس نداره 
نه اینا که فکر این مسائل بعدشو نمیکنن من فقط دیدم اصرار داشتن موقع نصب خودشون باشن دو روزم اومدن
آدرس ما بود بهشون گفتیم رفتن گرفتن دیگه پیش خودشون میگن خودمون تلویزیون خریدیم هدیه شم مال خودمونه
۱۵۰ تومن کارت هدیه بود
واااای عجب آدمی هستن ها،خب کارت هدیه به شمابرسه نمیشه.

شاید آدم تو اتاقش سر بریده گذاشته باشه باید برن ببینن،منم هنیشه در اتاقهارو میبندم که کسی نره توش،خیلی بدم میاد،

واااااااا،جه خواهرشوهری،همون بهتر که مهمونی ندی هیچوقت،وقتی قراره بعدش اعصاب خردی بشه.
میگه خودمون پولشو دادیم قشنگ معلومه که زورش بوده بگیره انگار مجبور بوده😀
اینا کارشونه همه جا سرک میکشن ولی بستگی به جا داره یه ذره شعور ندارن
خدا رو شکر که شوهر درکم میکنه هیچوقتم دوس نداره مهمونشون کتگنیم
واقعااااااا 😨حالاچقدر بود اين هدیه ؟
خوب کارب کردی ميخوای میز چوبی بخری
چقدر کار زشتیه سرک کشیدن تو خونه ولی بعضی ها انقدر خوبن ادم دلش میخواد همه جارو نشونش بده
جلو بچه تون دعوا نکنین بحثم نکنین خیلی میفهمه بيشتر از اونی که فکرشم کنی
عزیزم چای زنجبیل و..سلیقه ای خیلی ها نمیپسندن چرا خودتو به دردسر میندازی همون حالت عادی چای بذار اونا که ایراد میگیرن پس تو هم ساده بذار همه چی رو
هدیه ی یه کارت ۱۵۰تومنی بود
آره اصلا یه نمای خاص وشیک داره
خیلی بدم میاد ولی من عر کس که واسه اولین بار بیاد نشونش میدم چون دوس دارم ولی اینا دیگه از حد گذروندن😳
آره اتفاقا داخل فیلما هم که دعوا میشه دقیق میشه به فیلم ولی دیشب یه دفعه شد بازم همسر خیلی خودشو کنترل کرد منم زبون به دهن گرفتم بعد که آروم شدم رفتم بچه که بازی میکرد باهم کنار اومدیم
نه اینا همه مدل چایی دوس دارن اون شبم من واسه خودمون برده بودم سر رسیدن من خودم حتی اگه ازز چیزی خوشم نیاد تشکر میکنم نمیذارم کسی دلخور بشه
اینا از همه چی دنبال بهونه هستن فقط خدارو شکر که همسر درک میکنه هر وقت بگم منو میبره حتی خود همسر دوس نداره مهمونشون کنم
بــَراے ِ ڪـَسـانـے ڪـﮧ از مـَن مُتنـَفـِر انـد وقــتی نــدارَم
زیـرا مـَن گـِرفتـارِ دوســت داشــتـَن ڪسـے هستـَم
ڪـﮧ مـَرا دوســــت دارَد
Designed By Banooye Barfi ...