خـاطــرات بانــوی بـــرفی

نوستــالوژی

جریان وبلاگ خوانی هم شده مثه کودکیه ما که میگفتیم ولم کن تا ولت کنم😀
طرف میاد میگه دنبالم کن تا دنبالت کنم😳
لینکم کن تا لینکت کنم 😮
کامنت بذار تا کامنت بذارم😐
رمز بده تارمز بدم😑
البته مورد آخر هنوز واسه من پیش نیومده😀
من خودم به شخصه خیلی وبلاگ ها رو خاموش میخونم...
واسه خیلی ها کامنت میذارم بدون اینکه بخوام بهم سربزنن...
اما هیچوقت با اسم ناشناس واسه کسی کامنت نمیذارم نه از کسی ترسی دارم نه مثل بعضیا یاوه گویی میکنم حرف خاصی هم باشه خصوصی میگم

بعضی وقتا کامنتا رو میبندم ولی اگه کسی کامنت بذاره خوشحال میشم ...

خوشحال هستم که خواننده دارم چه خاموش چه روشن هر چقدر کم😊


شنبه ۲۱ مرداد ۹۶ , ۱۹:۴۵ سپیده مامان درسا
خیلی باحال بود
عالی گفتی
من خودم اصلا تو این خطا نیستم ولی دیدم اینایی که میگی
والا به خدا
آخه اگه تو میخوایی وبی رو دنبال کنی دیگه چیکار به نویسندش داری که میاد بخونتت یا نه
ولم کن تا ولت کنم خوب گفتی😄😄😄😄😄
😀😃😄😀
منم وقتی میخونم و کامنت میدم انتظار ندارم طرف هم بیاد و جبران کنه،اما اگه وقتی من کامنت میذارم و فوری بیاد و با زور کامنت بذاره میذارمش کنار😁
نه دوست دارم لینک بشم،نه لینک میکنم،که چی بشه این کارا.
ازآمارها معلومه کلی هم خواننده خاموش دارم ،رمزی هم نمینویسم همه راحتن خخخ
اینو خوب گفتی بعضیا میان یه  کامنت الکی میذارن واقعا زور داره منم زورم میاد دیگه کامنت نمیذارم خوب وقتی حوصله نداری نخون
منم فقط همون چندتا مخاطبم چون از وبلاگای دیگه ان 
باقی رو خاموش دنبال میکنم 
بــَراے ِ ڪـَسـانـے ڪـﮧ از مـَن مُتنـَفـِر انـد وقــتی نــدارَم
زیـرا مـَن گـِرفتـارِ دوســت داشــتـَن ڪسـے هستـَم
ڪـﮧ مـَرا دوســــت دارَد
Designed By Banooye Barfi ...