خـاطــرات بانــوی بـــرفی

خریــــــــد

امروز خرید داشتیم شوهر اومد خوابید تابیدار شد ورفتیم هایپر ساعت هشت شد خرید کردیم وبرگشتیم ساعت ده بود تازه آقا واسه من نوبت آرایشگاه گرفته اومدیم سریع کوکو آماده بود با برنج واسه دخملی گرم کردم بهش دادم ورفتم به مرغ شستن😣شوهر نزدیک دوازده اومد گفت خانوم پاشو یه چیزی بخوریم گفتم برو روگاز کوکو هست یه کم بهش بی محلی کردم و وبلاگ خونی کردم بعد هی شوخی کرد دیگه خنده ام گرفت رفتم اوردم باهم خوردیم ...

حالا نیتم از این پست این بود که بگم حالم از شستن مرغ بهم میخوره😣ولی چاره چیست؟؟؟

تازه بعدشم باید همه جا رو ضدعفونی کنم هی فکر میکنم خونه بو گرفته😷

منم حالم بهم میخوره
باهم همدردیم
شنبه ۲۱ مرداد ۹۶ , ۱۹:۴۹ سپیده مامان درسا
وااااای مرغ پاک کردن
منم بدم میاد همیشه همسری برام میشوره طفلک ، ولی گاهی وقتها که مجبور باشم خودم بشورم حتما دستکش دستم میکنم ولی خب خیلی کم پیش میاد
تازه من پوستم حساس هم هست خخخخ
اخه اونا که تو فاز این نیستن بد هی دستاشونو بو کنن
من دستکش استفاده کردم ولی نمیتونم باهاش بشورم بعد تموم پوست دستم میره
شنبه ۲۱ مرداد ۹۶ , ۱۸:۳۹ انتخاب هایم مرا به اینجا رساند
ای گفتی بوش حالم رو بد میکنه
تازه من همش حس میکنم دستم بو گرفته!!
انگار کل خونه بو گند گرفته😣
مرغ پاک کردن کار طاقت فرسایییییییه 😏 اره مخصوصا بوش که رو دست میمونه ماهی و گوشتم همینه
آفرین همیشه آشتی و مهربون باشین 😁😘
واقعا طاقت فرساست😣😞بوش که افتضاح😷
آره خیلی سخته بخوام قهر کنم چون همیشه نازکش نیست که بعدخودم باید پیشقدم بشم
من کلا از مرغ بدم میاد،اصلا نمیخریم.😁با اون بوی بدشون.کلا تا چندساعت ظرفشویی بوی بدی میده.
قهر خوب است به شرطی که شوهر ناز آدم رو بخره😁
ما میخریم من دو سه سال نمیخوردم ولی الا ن دیگه میخورم
قبلا مامانم میشست حالا خودم😣
من هر بار انقد سفید کننده میریزم شوهر دنبال راه فراره دیشبم رفت آرایشگاه😀
آره ولی مردا در کل پرو هستن ذاتشون پروئه
بــَراے ِ ڪـَسـانـے ڪـﮧ از مـَن مُتنـَفـِر انـد وقــتی نــدارَم
زیـرا مـَن گـِرفتـارِ دوســت داشــتـَن ڪسـے هستـَم
ڪـﮧ مـَرا دوســــت دارَد
Designed By Banooye Barfi ...