خـاطــرات بانــوی بـــرفی

عروسی

شوهر رفته خونه ی مامانش اینا زنگ زد گفت یه فامیلاشون دو هفته پیش کارت داده خونه ی عمه ش اونوقت اون بی شخصیتا حالا به ما میگن آخر هفته هم عروسیه😬ولی خوب انقد دلم یه عروسی میخواست دعوت شدیم  حالا بعد دوسال میخوام برم یه لباس شیک و خوشگل بخرم چقد دلم واسه خرید این لباسا تنگ شده بودقبلا هر جا میدیدم میخریدم ولی حالا نه دیگه دخملیم شیر نمیخوره هر مدلی بخوام میخرم 😃😉

از الان دارم آخر هفته رو پیش بینی میکنم اینا اهل لباس مجلسی و خوشتیپی واسه مجلس نیستن شونشون میگیره ولی من همونم که هستم 

يكشنبه ۲۲ مرداد ۹۶ , ۱۴:۵۷ سپیده مامان درسا
خوش بگذره عزیزم
ممنون عزیزم😘
عروسی خوش بگذره:) :) :)
انشالله... مرسی عزیزم😘
وااااا،میزاشتن یه دفعه روز عروسی میگفتن.
به به عروسی.
ما هم پنجشنبه عروسی بودیم،شهریور هم یه عروسی داریم باز.
ان شاالله عروسی دختر گلت.
فک میکنن همه مثه خودشون راه میفتن عروسی 😱
چه خوب شهریورم هم عروسی خوش بگذره
ممنون نیلو جون😘
بــَراے ِ ڪـَسـانـے ڪـﮧ از مـَن مُتنـَفـِر انـد وقــتی نــدارَم
زیـرا مـَن گـِرفتـارِ دوســت داشــتـَن ڪسـے هستـَم
ڪـﮧ مـَرا دوســــت دارَد
Designed By Banooye Barfi ...