خـاطــرات بانــوی بـــرفی

دروغ

این مادرشوهر تو تاریکی هم تیرشو پرتاب میکنه شوهر اومد گفت مامانش گفته فردا برادر شوهر میرن تهران عروسی دختر خاله ی زنش  😳این در حالیه که جاری قبلا گفته همه فامیلاش آبادانن 😂😂حالا من از قبل یادم بود که مرداد از طرف کارش یه هفته ویلا بهش دادن نمیدونم مادرشوهر چه فکری کرده لابد پیش خودش گفته ما هم میخواهیم باهاشون بریم😣😣😣فکر کرده همه مثه خودش نخاله ان😐نمیدونم چرا میخوان این چیزا رو از ما پنهون کنن😳ولی اگه بتونم  تیرشو برمیگردونم سمت خودش تا انقد ادعا نکنه😀

+نمیدونم چرا نمیتونم جواب حرفاشونو بدم با اینکه این همه دلخورم کردن😟

سه شنبه ۲۴ مرداد ۹۶ , ۱۱:۳۱ سپیده مامان درسا
در کل بعضی ها با خودشون درگیرن عزیزم مشکل از ماها نیست
بعد دلیل جواب ندادن هاتم برمیگرده به تربیت خانوادگی و اون احترامی که برای بزرگتر میذاری عزیزم
الهی همیشه خدا پشت و پناه زندگیت باشه
آره والا ولی خیلی رو مخن
آره دقیقا همینه عزیزم چون نمیتونم به کسی بی احترامی کنم نمیدونم چطوری با آدم چشم تو چشم میشن
فدات سپیده جون
اینا دیگه کین بابا!!!
شایدم از انور بهش خط دادن و گفتن نگووو
نه اومد اینجا بهش گفتم تو رو ساده گیر اوردن من میدونم از چه قراره حالا من بهش نخ دادم که تیکه بندازه😀
واقعیتش نفهمیدم چی شد مادرشوهرت با چه نیتی گفته که اونا میرن؟
به هر حال تیرشو بگیر و بشکن بنداز دور 😈
مادر شوهر میترسه به ما بگه چون فکر میکنه ما میخوایم دنبالشون بریم  یا میگیم چرا رفتن...
اونا کلا یه همچین چیزایی رو پنهون میکنن
کاش میتونستم
این چیزا قایم کردنی هستن مگه؟
چقد عجیب و غریبن خانواده شوهرت.
خدا بهت صبر بده.
والا منم در عجبم😀
هر کی ببینه میفهمه دارم
 دیوونه میشم از دستشون
خودتو ناراحت نکن عزیزم...

نه چیز مهمی نیست خانومی
بــَراے ِ ڪـَسـانـے ڪـﮧ از مـَن مُتنـَفـِر انـد وقــتی نــدارَم
زیـرا مـَن گـِرفتـارِ دوســت داشــتـَن ڪسـے هستـَم
ڪـﮧ مـَرا دوســــت دارَد
Designed By Banooye Barfi ...