خـاطــرات بانــوی بـــرفی

شــهر و...

+دیروز پیج شهر رو فالو کردم گفتم یه برنامه ای داره آدم باخبر بشه اگه خوب بود بریم دهنمون رو سرویس کردن از بس درخواست میدن  رد میدی میان دایرکت ما که جواب نمیدیم بیخیال شوهر خیلی بدش میاد البته منم میدونم هدف پسرا چیه واقعا متاسفم واسشون😳😐

+یه ادم مهم داره میاد شهر ما داخل پیج گفتن بازار شب وساندویچی ها به خاطر این سفر تا اخر هفته تعطیلن ملت همیشه در صحنه هم ابراز لطف نمودن😐 تو رو خدا انقد چرت وپرت نگید هیچی نمیشه

+دیروز رفتیم مانتو رو بگیریم آف خورده بود بیست تومن ارزونتر داد😀 

+دیشب لباسای شوهر رو ریختم لباسشویی رفتم مسواک بزنم بهش میگم بنداز رو بند انقد پشت گوش انداخت اخر سرم گفت تو برو گفتم نمیرم بحثمون شد گفت اصلا نمیخوام بندازی صبح میخواست بره پاشدم اتو بکشم گفتم حالا میره بیرون میگن لباساش چرا اینطوریه رفتم اتاق دیدم شلوار انداخته رو زمین اطو میکنه😳😀بهش گفتم بده خودم از خدا خواسته بلند شد وای وقتی خودش اتو میکنه آستین که اصلا اتو نمیخوره پشت یقه هم خط داره شلوارم فقط جای زانو رو اتو میکنه میگه خوب شد😀تازه بعضی وقتا میخواد هنراش رو رو لباسای من نشون بده😑😐

+‌کارت هدیه تلویزیون رو یادتونه شوهر رفته خونشون برادرشوهر با خط شوهر شماره کارت خودش رو فرستاده که واسش بریزن گفته واسه تو تلویزیون خریدن هدیه ش مال منه هر چی بیشتر داشته باشه بازم خسیسه وطمع داره😣😣خودتو واسه صدوپنجاه نشون دادی به تو میگن برادر😟


دوشنبه ۶ شهریور ۹۶ , ۱۶:۱۰ سپیده مامان درسا
دلم یهو واسه گل دخملی ناز تنگ شد
چی کارا میکنه بیا یکم ازش بنویس قربونش برم
فدای تو عزیزم لطف داری😘
در اولین فرصت مینویسم
سلام بانو برفی جان خوبی؟؟چه خبرا؟پست نذاشتی که..

آره منم عاشق تن ماهی ام.خخخ

روزت شیک باشه عزیزم.
سلام عزیرم...ممنون
حال ندارم تایپ کنم در اولین فرصت مینویسم
همچنین عزیزم
یعنی چی عزیزم؟
دوستی بین ما فقط همون لینکه یعنی؟؟؟؟؟؟
من عاشق خودت و دختر خشگلت شدم..
فدای تو عزیزم😘😘😘
خسته شدم از بس تبادل لینک میاد
يكشنبه ۵ شهریور ۹۶ , ۱۶:۴۶ سپیده مامان درسا
وااااای خرید مانتو چه باحال بود ، خیلی خوبه این جوری یهو آف بخوره
آره خیلی مزه داد خیلی تعجب کردم😊😉
آخ جون وبلاگ زنده یافتم.

منم یه دخمل یه سال و هشت ماهه دارم. خوشحالم که باهات آشنا شدم
خوش اومدی عزیزم...
خدا حفظش کنه وسایه ت بالاسرشون باشه
اولین فرصت بهت سر میزنم
اینجا هم لباس و مانتو ها همه آف خورده خیلی دلم میخواد اساسی برم بگردم چندتا بخرم
این تلویزیون سرررررر دراز دارد ،فکرکنم از شانسشون برنده یک دستگاه آپارتمان هم بشن 😉😍
آره منم دوس دارم برم چند تا مانتو باهم بگیریم البته شهر ما آف هم بخوره بازم گرون میدن ولی خوب به قول تو دوس دارم خرید اساسی بکنم😉
آره والا اگه شانس اینا باشه برنده هم میشن😀
سلام خانومی...
مطمئن بودم که برادرشوهرت کارت هدیه رو برمیداره.....خسیس!!

میگم چه همسر نازنازی داریاااا.....
همسر من میگه : فرانک لباسام اگه اتو نداشته باشن مردم میگن عجب زن شلخته ای داره یارو....

مثلا میخواد غیرتیم کنه!!!
سلام عزیزم...
حالم بد شد از کارش😣
خیلی ناناز فقط بعضی وقتا میخوام سربه تنش نباشه انقدر رو مخه😀
شوهر منم همین رو میگه بعد میره سر کار میگه بذار ببینن زنم چقدر به فکرمه😳
آره عزیزم خودم گفتم هر وقت دلت خواست برات شعر میگم..طبع شعرم گل کنه یهو میگم.خخخخ

ایشالا جور میشه مسافرت

مراقب خودت باش..شبت شیک
مرسی عزیزم...توهم همینطور...شب خوش
سلامی دوباره بانو جان برفی.خخخخ چه اسم قشنگی و پر ابهوت بانوی برفی...طبع شعرم گل کرد برایت

تو به سان بانوی برفی هستی برایم بانوی برفی قلبم که زمستان را می برد و بهار عشق می آفریند

این هم برای تو. بهلهههههه...

آره خوب بودن با خانواده همسر و ارتباط دو طرفه مهمه..ممنون عزیزم همچنین شما

ایشالا شما هم برین و کلی خوش بگذره

برای بچه آدم خودش میدونه ولی همین که بقیه میگن هی آدم آلرژی میگیره..

بچه خود آدم مهمه و باید وقتی که آمادگیشو پیدا کرد بیاره مهم همون مسوولیته

عصرت شیک..آخر هفته خوبی داشته باشی کنار خانواده
سلام عزیزم ممنون از شعر قشنگت خودت گفتی؟
اتفاقا اول میخواستم بذارم بانوی برفی بعد یدفعه شد آدم برفی حالا به خاطر این شعر دوباره میکنم بانوی برفی😉😊
خدا کنه خیلی احتیاج دارم
اره خدایی هنوز یاد نگرفتن که نباید تو این مسائل دخالت کرد
خیلی مهمه مسولیت سنگنیه
همچنین عزیزم
واقعا؟چی بود؟نه چیزی نیومد که....
سلام عزیزم خوبی؟صبح قشنگت بخیر...آره یکم بخاطر هوا آدم کسل میشه
یکم هم زیاد وقت نمیکنم ایشالا بیشتر مینویسم
باشگاه حس خوبیه اگه وقت داشته باشه حتما برو منم تا برو طول کشید خخخخ
قربونت موفق باشی گلم
سلام عزیزم...ممنون
اره درسته ولی ما منتظریم بیشتر بنویس
کاش تنبل نبودم اراده میکردم
سلام خوبی عزیزم دلم تنگ شده بود نبودم پستات و بخونم...بهله...
خب اینستا قسمت تنظیماتش بری بزنی خصوصی دیگه این مشکلات پیش نمیاد
مانتو هم خیلی خیلی مبارک خانم.
آره خب شاید طبیعی باشه بعضی مردا عادت ندارن به بعضی کارها مثلا اتو کشیدن
نمیدونم خدا منو دوست داشته یا نه ولی شوهرم همه کار بلده خخخخخ
خوبه که آدم مهارتی داشته باشه ولی خب اگرم نداشت نمیشه چیزی گفت به هر حال هر کسی یه جوره بازم آفرین به خودت کد بانو.....

در مورد تلوزیون هم چی بگم والا عجیب بود..

مراقب خودت باش عزیزم..*
سلام عزیزم خوبی؟چقد کم مینویسی؟
آره پیج که خصوصیه ولی میان دایرکت
ممنون عزیزم😘😍
نه عزیزم دوره ی کار آموزیشو خوب گذرونده یاد گرفته😀😀
اره  منم سخت نمیگیرم ولی اگه کمک کنن آدم ذوق میکنه
اوایل واسه خودمم عجیب بود حالا فقط مینویسم که دخملی بعدا بخونه 
فدات عزیزم توهم همینطور
مبارک باشه مانتوت
هر روز تو اینستا ده نفر درخواست فالو میدن ،کیه که توجه کنه
قضیه ی تلوزیون هم نمی دونم چیه ولی بی خیال 😉
مرسی عزیزم😍
آره ولی بعضیا میان دایرکت هزار تا چرت وپرت میگن خجالتم نمیکشن منم خوشم نمیاد جواب شونو بدم که پروتر بشن
خیلی طولانی شد ولی این تیر آخریش بود😀
آخه جرا تعطیل؟مسیری که آدم مهم رد میشه؟خب چی جوری پول دربیارن ملت؟

چه شانسیی،بیست هزار تخفیف خیلی هم خوب.مبارکت باشه.

باز شوهرجان تو این اندازه بلده،والا شوهرجان من نمیدونه اصلا اتو چی هست،چی جوری باهاش کار میکنن.

کار برادرشوهرت واقعا بچگانه بود،خودش خجالت نکشیده از این حرف
آخه از این مغازه های سیار بودن که خیابون رو شلوغ کرده بودن وترافیک سنگین میشد
آره من گفتم تخفیف بدید گفت دیگه بیست اف خورده چشمام گرد شد😳😀مرسی عزیزم
نیلو از شوهرت که میگی خندم میگیره شوهر منم همین یه کار رو بلده با شبکه عوض کردن😀
اگه خجالت میکشید که خوب بود الان خرید خونه شم بعضی وقتا انجام میدن
بــَراے ِ ڪـَسـانـے ڪـﮧ از مـَن مُتنـَفـِر انـد وقــتی نــدارَم
زیـرا مـَن گـِرفتـارِ دوســت داشــتـَن ڪسـے هستـَم
ڪـﮧ مـَرا دوســــت دارَد
Designed By Banooye Barfi ...