خـاطــرات بانــوی بـــرفی

تبتـــــــــــی

فال تبتی بسیار جالب

حیرت زده می شید. حتما امتحان کنید.  

خط به خط بخونید. جلوی کسی هم نخونیدش.

اعتقاد ات تبتی ها به شناخت درون بسیار جالب است تا جایی که اگر کسی زمان تولد

خود را بدقت حتی به ساعت و ثانیه بداند تسلسل روح وی را در کالبد ها ی گذشته و

آینده تشخیص خواهند داد.


این؛یکی از آزمونهای دلای لاما( از کاهنان برجسته آنهاست ) است برای این آزمون

زمان بگذارید

از آن لذت خواهید برد

دلای لاما توصیه میکند که آن را بخوانید چرا که برایتان مفید است

فقط 4 سوال

پاسخها روشنگر خواهند بود

ذهن همانند چتر میماند وقتی خوب کار می کند که کاملا باز شود

آزمون خود شناسی

قبل از آغاز 

یک آرزو کنید

بترتیب به سوالات جواب دهید

فقط 4 سوال پرسیده خواهد شد و اگر قبل از پاسخ ؛جوابها را ببینید آزمون بخوبی

شما را هدایت نخواهد کرد

به آرامی پیش بروید و حوصله بخرج دهید

در انتها به پاسخهای داده شده نیاز خواهید داشت.این یک پرسشنامه صادقانه است که

به شما چیزهایی درباره واقعیت درونتان خواهد گفت.

به هر سوال فقط یک پاسخ بدهید

اولین چیزی که به ذهنتان خطور می کند بهترین است

سوال اول

حیوانات زیر را بترتیب دلخواه مرتب کنید

گاو، پلنگ، گوسفند ، اسب ، خوک

سوال دوم

درمورد هرکدام کلمه ایی بنویسید که آنرا تشریح کند

سگ ، گربه، موش ، دریا

سوال سوم

درباره پنج نفر فکر کنید که برایتان مهم هستند و شما را می شناسد.و میتوانید آنها را به

رنگی اختصاص دهید.

هر رنگ را فقط به یک نفر اختصاص دهید

زرد ، نارنجی ،قرمز ، سفید ، سبز

سوال چهارم

یک عدد بنویسید (از 0 تا 20)

سوال پنجم 

روزهفته مورد علاقه خود را بنویسید

در انتها

مطمئن هستید این پاسخها صحیح هستند باز هم مرور کنید تا مطمئن شوی

قبل از خواندن جوابها آرزوی خود را تکرار کنید

قبل از خواندن جوابها آرزوی خود را تکرار کنید

پاسخ ها

1

گاو: پیشرواست

پلنگ : غرور و افتخار است

گوسفند : عشق است

اسب : خانواده است

خوک : پول است

2

توصیف شما از سگ شخصیت شماست

توصیف گربه همان توصیف شریک شماست

موش توصیف دشمن شماست

دریا زندگی شخصی شما را نشان

می دهد.

زرد: کسی که هرگز فراموش نمی کنید

نارنجی: کسی که شما او را دوست واقعی می دانید

قرمز: کسی که شما او را واقعا دوست دارید

سفید : روح دوم شما

سبز :کسی که در لحظات حساس زندگی او را بخاطر خواهید داشت.

0-4 : زندگی شما بتدریج و آرام رشد خواهد کرد

5-9 : زندگی شما برابر علاقه شما رشد خواهد کرد

10-14:شما تا 3 هفته دیگر 5 واقعه غیر منتظره خواهید داشت

15به بالا زندگی شما با سرعت بسیاری رشد خواهد کرد و آرزوی شما محقق خواهد شد

باید به تعداد عددی که آرزو کرده اید این پیام را برای افراد بفرستید. و آرزوی شما در پایان روزی که دوست داشتید برآورده می شود.

آنها معتقدند دلای لاما راست گوست و اگر کسی به این موضوع اعتقاد ندارد کافی

است این پیام را به 5 نفر بدهد تا درستی آنرا درک کندچرا که بزودی برایش یک

اتفاق جالب و شگفت انگیز رخ خواهد داد

تبتی ها عقیده دارند این پیام را نباید بدور انداخت.

آنها عقیده دارند فرشته عجایب موسوم به مانترا از دستان دارنده این پیام پس از

96 ساعت بیرون خواهد آمد و یک موقعیت شگفت انگیز خواهيد

داشت....

خیلی جالب بود :)
من رو زرد و قرمز به جاریهام فکر کردم! :|
:)))
اره واقعا جالب بود  منم خوشم اومد 
باز خوبه جاری واسه من زرد مادر شوهر شد😳
لوسی میتونی واسه مسترم انجام بدی باحاله
پنجشنبه ۹ شهریور ۹۶ , ۱۱:۵۳ سپیده مامان درسا
جالب بود
خیلی منم خوشم اومد
جالب بود من قبلا مجرد بودم گرفتم ولی اصلا یادم نمیومد چی میشد ، خدا کنه هميشه برای همه راه زندگیشون روشن و باز باشه لذت ببرن مرسی که وذاشتی ،راستی برم به همسرم بگم ببینم چه جوابایی میده
منم یادمه ولی کلمه هاش فرق داشت 
آره بپرس یکمی هم سربه سرش بذار😀
خواهش عزیزم
کامنتات انگار پاک شده چی گذاشته بودی؟؟
واسه پست گذاشته بودم دوباره فرستادم عزیزم
چه جالب بود..

من حیوون گوسفند و اسب انتخاب کردم. و رنگ سبز خخخخ

در کل جالب بود ممنون ازت
واسه منم جالب بود گفتم اینجا هم بذارم
خواهش عزیزم
واسه من خیلی خیلی جالب در اومد.کاش واقعا درست بود.
من عدد گفتم ۱۸.خداکنه واقعا باسرعت بالا رشد کنه.
من زرد رو شوهرجانم نوشتم،سفید رو مامانم،نارنجی خواهرم
دریا رو نوشته بودم موج،که زندگی شخصیمم اینجوریه دیگه بالاوپایینش مثل موج میمونه😁
واسه منم به جز دو مورد جالب بود
زرد مادرشوهر😀گربه بی چشم ورو شوهر😀😀
من عدد ۱۹عاشقشم
دریا واسه من آرامش بود خوب زندگی هم واقعا الان ارامش دارم بحثم که انقد ارامش رو از ادم نمیگیره به قول تو بالا پایین میکنه
نیلو از شوهرتم بگیر من منتظرم سر فرصت بپرسم یکم بخندیم
جالب بود.
گربه رو گفتم ملوس :))))) فک کن یعنی شوئر ملوسه. :))))))
رنگا خیلی جالب بود. سفید فسقلی بود. روح دومم :*
اره سرگرمی خوبی بود مال منم به جز دوتاش بقیه درست بود
انشالله که زود خبر نی نی دار شدنتو بهمون میگی😍
مادر شوهر زرد بود😀
گربه ی بی چشم و رو شوهر بود😀😀😀
حالا باید بیاد ازش این تست رو بگیرم ببینم چیکار میکنه
مال منم زیاد درست نبود...
رنگ نارنجی و زدم واسه خواهر شوهر!!!!
ازش متنفرم.....
میگم شاید به خاطر بدی هاشون فراموششون نکنیم😀
پنجاه، پنجاه بود درستی جواباش
اونجاش که من سگو ترسناک توصیف کردم گفته نشان شخصیت من واقعا من ترسناک نیستم با همه سازش می کنم حتی بداخلاقای فامیل دوستشون منم
رنگ سبز و سفید رو راست گفته بود چون الف وبابامو گفته بودم ولی اون یکی رنگا اصلا واقعی نبود تعریفشون
در کل این فال فکر کنم جنبه ی سرگرمی داره تا برآورده شدن آرزوها 😉
وای آیلین مال من زرد مادر شوهر بود اگه به خاطر حرفاش وبدیهاش فراموشش نکنم😀😀
مال منم چند تا اشتباه بود ولی سبز وسفیدوقرمز کاملا درست بود ولی خوب سرگرمی باحالی بود حالا ببینیم ما رو به آرزومون میرسونه😀

منتظرم
😊😉😍
منم خوندم منتظرم
😊😉😍
منم خوندم منتظرم
😊😍😉
خوندم
😊😌😍
من خوندم و منتظر جوابم
😉😍😀
بــَراے ِ ڪـَسـانـے ڪـﮧ از مـَن مُتنـَفـِر انـد وقــتی نــدارَم
زیـرا مـَن گـِرفتـارِ دوســت داشــتـَن ڪسـے هستـَم
ڪـﮧ مـَرا دوســــت دارَد
Designed By Banooye Barfi ...