خـاطــرات بانــوی بـــرفی

دُختــــــــــــــر

+همین چند دقیقه پیش یه جیر جیرک کشتم چقد وحشتناک بود ای مردشور هرچی حشره و سوسکه ببرن 😣بعد دخملی دنبالش گذاشته میخنده😵

+دخملی عاشق خورش ماست و کشک بادمجون وتن ماهی هستش😜البته بادمجون تازه دو ماهه که من بهش میدم خدا رو شکر حساسیت نشون نداد.

+میگه بریم پیاده روی وقتی میریم فقط باید بغل باشه چند قدم که میره میگه خسته شدم😀

+مامانم بهش میگه میایی خونمون میگه نه حالم بده!

مامان: خدا نکنه چته مامانی؟

پام درد میکنه نمیتونم😳

+کار جدیدش طراحی رو چرمه!تموم چرم مبل با خودکار یکی شده😐

+گوشواره رو باز کرده میگه مامانی آشغاله بنداز😮

+مامان یه همسایه دارن دخترش کوچیکتره بعد این با دست دخملی رو هل میداد حالا دخملی یاد گرفته بهش حمله کنه موهاشو بکشه یا لپشو😳واسش انقد توضیح دادم که باهاش بازی کنه دختره دوباره زدش دخملی هم تلافی کرد.

+عاشق حموم رفتنه ولی سرش رو که اب میریزم جیغ وداد راه میندازه😐


ااااااااای جان چه ملوسه خداحفظش کنه 😍😍😍😘😘😘😘
فدات عزیزم😍
انشالله نی نی خودت 😘
بیشتر از کارهای دختری بگو.....
خیلی لذت میبرم.....
تازه واسم میشن تجربه....
از طرف من ببوسش.....
باشه عزیزم.حتما میگم
فدای تو😍
تو هم هانی کوچولو رو ببوس
قبلا چطوری بودم الی؟
ای جانم
دلم ضعف رفت براش
خداحفظش کنه
فدات عزیزم😍😘
ما منتظر عکسای نی نی هستیم
سلام خوبی گلم؟؟دخملی چند سالشه ؟چقد بامزه است خدا حفظش کنه..

من فداش***

بچه تو این سن آب بازی دوست دارن یعنی میگی از حموم بدش میاد؟خخخخ

اون قسمت جیرجیرک باحال بود...

جیرجیرک آزار نداره ولی من خودم به شخصه از هر چی جک و جونور بدم میاد ولی هواست باشه سعی کنی دخترت نترسه مثلا فکر کنه تو مینترسی اونم بترسه....اینکه میخندیدد جالب بود من گفتم اولش میترسه بازم خوبه..
خوبه دخملی بادمجون تو این سن کم دوست داره ...تن ماهی هم دوست داره.خخخخ

بازم سعی کن براش توضیح بدی که هل دادن خوب نیست حتی بگو کار دوستت اشتباهه یا جلوی دوتاشون بگو ...

مراقب خودت باش عزیزم.آخر هفته خوبی داشته باشی
سلام عزیزم...دو سال و دوماهشه😍😘
نه فقط دوس نداره سرش آب بریزم😳
من هم بدم میاد هم میترسم ازشون نترسید منم چیزی نگفتم ولی واسه کشتنش دیگه فهمید میترسم😀
آره خیلی من بهش ندادم  ولی الان از عاشقای بادمجونه
توضیح دادم ولی دختر همسایه هی میزنه اونم ازش یاد گرفته که تا زد اونم باید بزنه
توهم همینطور عزیزم
پنجشنبه ۹ شهریور ۹۶ , ۱۱:۵۵ سپیده مامان درسا
ای جان
عزیزم خدا حفظش کنه گل دخمل شیرین زبون و ... بووووس
ممنون عزیزم...فدات 😘😘
وای جیگرشو ماشالله ببوسش.
نمیدونم این سر شستن‌چیه همه بچه ها بیزارن
فدات عزیزم😍😘
آره دوست داره آب بازی کنه ولی واسه سرش بدش میاد :(
خدا حفظش کنه ⁦❤️⁩⁦❤️⁩⁦❤️⁩
ممنون عزیزم😘
خداوند حغظش کناد :)
ممنون :)
بــَراے ِ ڪـَسـانـے ڪـﮧ از مـَن مُتنـَفـِر انـد وقــتی نــدارَم
زیـرا مـَن گـِرفتـارِ دوســت داشــتـَن ڪسـے هستـَم
ڪـﮧ مـَرا دوســــت دارَد
Designed By Banooye Barfi ...