خـاطــرات بانــوی بـــرفی

نوه خاله

دخملی دوس نداره کش مو یا دستمال سر رو سرش باشه سریع باز میکنه رفتیم خونه ی خاله نوه ش یه دستمال سر بسته بود از رو سرش برداشت وای که چقدر این بچه گریه کرد و صدا کرد😳 بعد هی میگفتن آره دخملی بد و شیطونه ...که یعنی تو خیلی خوبی بعد بچه شون بلند شد دخملی رو زد😡😡 اونا هم جلوشو نگرفتن منم طبق حرف روانشناس که گفت تا جایی که دعوا باعث آسیب نشه خودتون رو دخالت ندین جلو نرفتم تا یاد بگیره از خودش دفاع کنه بعد دخملی رفت واومد رفت سمتش که بزندش اونا جلوشو گرفتن وگفتن دخترت شیطونه و بعد دختر خاله میگه این طاقت نداره یکی بهش تو بگه چه برسه به زدن میخواستم بگم پس جلو بچه تو بگیر اگه نه دفعه بعدی خودم میزنمش والا هر کسی بچه ش عزیزه واسه خودش!!

دیگه هم گفتم وقتی این نوه ی عتیقه ش خونشون باشه نمیرم فکر کردن کی هستن
بحثش مفصله نمیخوام بیشتر از این دربارشون بگم ارزش ندارن اینم گفتم که اگه بچه تون یکی رو زد سریع جداشون نکنید بذارید خودشون کنار بیان بعد اگه کشدار شد بزرگتر میتونه خودش رو دخالت بده ولی هر کسی که شعورشو نداره مثله اینا

هر بچه ی طاقت نداره بهش بگی تو چه برسه یه زدن ، چه رویی دارن بعضی ها
گل دخملی نازمون اصلا هم شیطون نیست فقط خواسته یکم با اون کوچولو بازی کنه
ببوسش از طرف من
والا فک کرده ما بچه مون رو صبح تا شب توخونه کتک میزنیم😡
بچه شون دوس نداره کسی دست به وسایلش بزنه واسه همین گریه میکرد بعد میخواستن بگن دختر ما بده😡
فدات عزیزم😘
هه پس من قایمکی بیام می فهمی ؟؟؟😎
کلا کامنت با محتوایی نبود الان دیگه مزه ندارم بگم فقط حرص نخورید همین😁
بعضی وقتا نشون میده😀
فدات عزیزم... حتما
میگفتی بچه باید شیطون باشه،اگه نباشه که بچه نیست یه گوشه گیره منزویه خخخخ
مامان منم اصلا دخالت نمیکرد،میگفت بچن دو وقیقه بعد خودشون آشتی میکنن،حتی اگه ماهارو میزدن هم هیچی نمیگفت
و واقعا هم همینطوره،تو چندثانیه یادمون میرفت و دوباره بازی میکردیم.
درک که ندارن بچه ی خودشون رو از اول جلوشو گرفتن که شیطونی نکنه و کسی چشمش نزنه😣
دیروز دختر همسایه یه سنگ ریز پرت کرد خورد به سر دخملی ولی من هیچی نگفتم چون بچه س اگه هم من هی دخالت کنم دوسال دیگه باید قشون کشی کنم چون دخملی حساس شده و میخواد هر دعوایی رو به من بگه
مامانت لایک داره
من مطمئنم که برا این پست نظر دادم عایا تایید نکردی ؟
نه عزیزم چیزی نیومد بازدیدت هست ولی کامنت نرسید

بعضی ها به طرز حرص آوری فقط بچه خودشونو میبین و راحت به بچه های دیگه توهین میکنن ،من خیلی حساسم خدایا کمک کنه
بعد اسمش روشه دیگه بچه س یه آدم بزرگ نیست که ازش انتظار خاص ترین کارهارو داشت
اینا هم جز همون دسته هستن عزیزم اگه شوهر خودش بود که میدونم یه بحث پیش میومد
من اوایل به خاطر حساسیت اصلا ااز خونه بیرون نمیومدم فقط در حد خونه ی مامان اینا
اخه همین خاله ی من به زور بچه رو بغل میکنه و بوس میکنه بعد بچه واکنشش عادیه که ارکم بزنه بگه نکن بعد میره میگه دخترش منو زد اخه ادم عاقل وبالغ سرش نمیشه نباید سربه سر بچه گذاشت
سلام عزیزم خوبی؟دخملی گلت خوبه؟؟عصرت بخیر

خب بچه شیطون نباشه عجیبه خاصیت بچه شیطنته

آره خب بعضی بچه ها دلشون نمیخواد کش مو داشته باشن یادمه مامانم همیشه میگه بچه بودی هر چی رو سرت بود مینداختی دور خخخخخخ

خب نمیشه یه بچه بزنه یه بچه دیگه نگاش باشه ولی جای باریک شد به دعوای ناجور رسید باید دخالت کرد
آره کار درستی نکردن قلدری فقط برای بچه دیگرون نمیشه که...
حرص نخور..مراقب خودت باش عزیزکم
والا اینا توقع دارن بچه جایی میره بشینه تکون نخوره😳اخه بچه ی خودشون رو همینطوری کنترل میکنن
دخمل منم مثه توئه ولی اگه بگم بریم بیرون دیگه دست نمیزنه
منم میگم دوتا بچه خودشون میدونن ولی اینکه بزرگتر دخالت کنه خیلی زشته
فدات عزیزم😘
تو همونجا باید میگفتی که چرا نوشون دست رو دخترت بلند کرد چیزی نگفتین؟
حالم بهم میخوره از این ادمها...
بخدا الی الان تعریف کردی انگاری یکی پسر خودمو زده...
مامانم بهشون گفت شوهر نبود اگه نه عصبانی میشد
منم حالم بهم میخوره ولی بعضی جاها مجبوری رو در رو میشم
باور کن اگه دخالت نمیکردن کاری نداشتم چون دوتا بچه ن ولی بزرگتراش جنبه ندارن
فدای تو عزیزم هانی کوچولو رو ببوسش😘😍
وای چقد حرص خوردم. همون بهتر رفت و امدتو کم کنی
خودم دیشب دیگه داشتم دیوونه میشدم اینم به خاطر بازدید مشهدش رفتم اگه نه نمیرفتم تازه رفتن گفتن من بچه م شیطونه جایی نمیبرمش منتظرم یه آدم مطمئن اینو بگه تا حسابشون رو بذارم کف دستشون😡
بچه سالم باید شیطون باشه بعدم من میتونم چیکار کنم بچه م از بس تنهاس وقتی یکی رو میبینه از ذوقش هی بالا پایین میپره
بــَراے ِ ڪـَسـانـے ڪـﮧ از مـَن مُتنـَفـِر انـد وقــتی نــدارَم
زیـرا مـَن گـِرفتـارِ دوســت داشــتـَن ڪسـے هستـَم
ڪـﮧ مـَرا دوســــت دارَد
Designed By Banooye Barfi ...