خـاطــرات بانــوی بـــرفی

ذهنیت

بچه ها حالا که من و دیدید بگید قبل از عکس چه ذهنیتی از من داشتینن؟؟؟؟؟منو چطور تصور میکردین البته اشتباه کردم باید قبلش ازتون میپرسیدم بعد عکس میذاشتم

آخی پس عکس گذاشته بودی
ما که سعادت نداشتیم ببینیمت اما حتما زیبا هستی همونطور که دوستان میگن
هنوز هم هست عزیزم دو پست پایینش هست
پست قــــــــــاب
سه شنبه ۴ مهر ۹۶ , ۰۹:۱۶ سپیده مامان درسا
ممنون عزیز دلم
الهی تا ابد خوشبخت زندگی کنین کنار هم
دوست جونی زیبای خودم
ممنون عزیزم ...
همچنین شما😘😘😘
يكشنبه ۲۶ شهریور ۹۶ , ۱۴:۳۸ سپیده مامان درسا
من نبودم خانومی تازه از مسافرت برگشتیم
دوباره بذار ببینمت
فرستادم عزیزم
قلب نو مبارک
مرسی عزیزم😘
یه عکس دیگه از خودت بزار دلمون واشه خشگل خانوم....
خوبی عزیزم؟؟؟؟
مشغول بودم این چند روز.
امروز دیگه بیکار شدم.
منتظرت بودم عزیزم

راستش هیچ تصوری نداشتم فقط فکر میکرده ریزه میزه باشی😁
اخی دو نفرتون منو ریزه تصور میکردید 😀
کجایی نیستی عزیزم
إلي عزيزم خيلي خيلي خوشحالم كه ديدمت
صورتت يه زن شرقي زيباست
ممنون بابت اعتمادت
دختر نازت را ببوس
چرا اين فكر را كردي تو رفيق قديميم هستي از اول وبلاگ بودي خيلي هم عزيزي برام
ممنون از لطفت عزیزم
خواهش میکنم
فدای تو😘
من ندیدم الی
میشه بهم رمز بدی لطفا
تقریبا شبیه خودت بود تصورم ازت ولی همسرت نه یه چیز دیگه فکر میکردم در کل عالی بودین
ممنون از لطفت عزیزم اولین تصور صحیح😀
سلام عزیزم خوبی؟دو تا کامنت قبلیت رسیده فقط وقت نشد تایید کنم..قربونت بانو جان
ممنون عزیزم😘
کلا حشرات چندش آور و قابل تحمل هستن آدم دست خودش نیست ..ترس هم طبیعیه..

خدا نسلشون و منقرض کنه..والا
همیشه ترس اینا باهام هست هر جا که برم
کاش نبودن یا واقعا مثه دایناسورا منقرض میشدن
سلام عزیزم خوبی؟عیدت مبارک تعطیلات خوش گذشت؟؟

من نمیتونم درست نظر بدم چون تازه باهات آشنا شدم..

آره ما فاصله نامزدی تا عروسی مون کمتر یه ماه بود خلاصه همش بدو بدو بود.خخخخخ

سلام عزیزم...عیدت با تاخیر مبارک
درسته عزیزم ذهنیت سازی طول میکشه
عالی بوده ولی فشرده...
من ی دختر ریزه میزه میدیدمت
ازاینایی ک همه میتونن بهش زور بگن
ولی وقتی دیدمت از تصورم زیباتر بودی و خیلی چهره ی جدی و با صلابتی داری
وای تصورت خیلی باحال بود 😉
زور به جز شوهر که اونم خدمتش میرسم کس دیگه ای نمیتونه بگه😀
ممنون 😍😘
فکر میکنم با تصورم یکی بودی....
یه بار گفتی لاعرتر از حدی و تسبت به قدت...
منم فکر کردم الان یه دختر لاغر مردنی میبینم...
ولی هم خوشتیپ بودی و هم خشگل
چه خوب
نه اون لاغر که نه ولی قبلا پرتر از الان بودم فرانک یعنی اگه اونطوری بودم خودمو میکشتم😀
قربونت عزیزم😘
راستش چون تازه باهات آشنا شدم ذهنیت عمیق و خاصی نداشتم
اره واقعا منم باید بگذره تا ذهنیت سازی کنم الان فقط دارم خونتون رو تصور میکنم😀
لاغر تر بودی
صورتتو‌گرد تصور می کردم
واقعیتش اگه قبلاً می گفتی عکس خودتو میخوایم ببینیم من می‌گفتم تصورم ازت چیه الان که خودتو دیدم دیگه رویاهام پریده
خیلی دوس داشتتم قبلش رو میدونستم فقط اشتباه کردم باید این پست رو میذاشتم بعد عکس😉
خوب تو لاغر 
بــَراے ِ ڪـَسـانـے ڪـﮧ از مـَن مُتنـَفـِر انـد وقــتی نــدارَم
زیـرا مـَن گـِرفتـارِ دوســت داشــتـَن ڪسـے هستـَم
ڪـﮧ مـَرا دوســــت دارَد
Designed By Banooye Barfi ...