خـاطــرات بانــوی بـــرفی

خـــــــــــاموش

من اینجا وقتی میگم فامیل یا آشنا و نسبت اصلی رو نمیگم بیشتر از اقوام  هستن وتنها به خاطر اینه که دیدم بعضی آشناها داخل بعضی وب ها چراغ خاموش میان ومیرن و شاید در جریان اون موضوع نباشن ولی بعضی  چیزها رو کسی زیاد خبر نداره بعد اگه اینجا رو بخونن از این راز هم باخبر میشن و به بیرون درز پیدا میکنه واسه همین از نسبتشون چیزی نمیگم...

 از قضا امشب باز هم وب یکی از آشناها به طور اتفاقی واسم باز شد البته پستاش حذف بود ولی خوب یه چیزایی مونده بود که اینا رو خودم در جریانش هستم و واسم تعریف میکنه و چیزی نبود که بگم یواشکی بخونم و وب خودم هم زندگی روزمره س که فامیل و آشناها در جریانش هستن و بحث زن وشوهری هم که همه جا هست وعادیه...
 فقط یه جا نیست😀خونه سه تا از فامیل نزدیک ما که چون خیلی خوشبختن اصلا بحث ندارن😀نمیدونم راز خوشبختیشون در چیه

سلام عزیزم کجایی نیستی!
سلام عزیزم ...
پاییز اومده تنبلیم بیشتر شده😀
سلام گلم چطوری؟
میدونم خیلی دیراومدم پیشت🙈🙈🙈چون بلاگفا قبول نمیکنه بلاگیها جز پیوندهامون باشن‌من همیشه شرمنده دوستای بلاگیم‌میشم چون‌معمولا آدرساشون رو‌گم میکنم
درمورد این‌پستت باید بگم‌منم اصلااااا دوست ندارم آشنا بیاد منو بخونه ولی بدبختی اینه جاری بزرگه من وبلاگ خون‌قهاریه😄😄😄😄حالا خداکنه منو‌پیدا نکنه بازم چون‌حتی دوست‌ندارم‌خوشیهام رو بخونه
سلام عزیزم خوبی؟
اتفاقا منتظرت بودم همه کامنتای خصوصیم اشتباه پاک شدن آدرستم پاک شده دوباره واسم بزار بیام داخل لینک سپیده جون نبودی منتظرتم😘
وای پس خیلی در خطری خوب شد که ادرس عوض کردی
سلام خوبی عزیزم>تعطیلات چطوره؟؟ این کامنت اخریت اومد..

والا واکسن مامانم برای خودش و مامان بزرگم زد ...نع عوارض چرا برای پیشگیری از آنفولانزاست ممکنه سرما بخوری اما مثل آنفولانزا نمیشی خوبه..

موفق باشی..
سلام عزیزم...ممنون😘
فک کنم از قالبت باشه اگه تونستی تغییرش بده
اخه یکی میگفت سرما  نمیخوری بعد یدفعه سخت مریض میشی واسه همین میترسیدم 
سه شنبه ۴ مهر ۹۶ , ۰۹:۱۸ سپیده مامان درسا
خوب کاری میکنی گلم اگه دوست نداری آشنا اینجا رو بخونه یه جوری بنویس که آشنا نتونه پیدات کنه
اره خوب اینطوری خیلی راحت تر مینویسم هیچوقت دوس نداشتم کسی به حریم دوستیم تجاوز کنه حتی شما وبلاگی ها
وای خدا نکنه پای فامیل به وب من وا شه. رسما بر فنا میرم
خوبه که اگه فامیل شوهر پیدامون کنن خودشون رو خوب میشناسن که چقدر مهربونن😀
سلام عزیزم...
شایدد بخاطر اینکه میدونن وبلاگ داری پیدات میکنن!!
نه کسی نمیدونه عزیزم  ولی خوب قبلا چندتا وب بود که آشناهاشون پیداشون کرده بودن و یکیشون به مشکل خورده بود
وای منم همش همین استرسو دارم نکنه یکی بخونه وبمو
به نظر من عزیزم ما نباید ظاهر زندگی دیگران رو بببنیم.
مثلا من فک میکردم جاریم هیچ مشکلی نداره با شوهرش ولی بعد متوجه شدم ک نخیراینطوریا نیس.
نه من استرس ندارم ولی خوب بدون آشنا ادم راحتتر مینویسه
آره اینا هم مشکل که دارن فقط زنش میخواد با پنهان کاری بگه که خیلی خوشبختن وشوهرش بهش تو نمیگه😳
یعنی می تونم بگم امکان خوندن وبلاگم توسط آشنا صفره چون اصلا وبلاگ نمی خونن
وبلاگ اولیم آدرسشو همه داشتن ولی وقتی ترکوندمش دیگه به کسی آدرس ندادم و می دونم کسی نمی خونه اصلا ،فقط تو کل فامیل معتاد وبلاگ خودمم
شاید الف بفهمه وبلاگ دارم ولی اونم باز سرک نمی کشه و فضولی نمی کنه
نیلو خیلی قشنگ گفته تو خونه ای که بحث نیست قطعا یکی داره خودشو نادیده می گیره
منم یه اشنا هست که ازش پرسیدم گفت چند سال پیش داشتم ولی حالا نه وبشم که پیدا کردم از سه سال پیش ننوشته خودشم گفت حوصله ی وب ندارم با بیشترشون از اینستا در ارتباطه
منم شوهر میدونه دارم ولی سر نمیزنه فقط همیشه میگه تو اب بحور بدو وبلاگ بنویس😀
اینی که گفتم اصلا به شوهر وبچه ش زیاد بها نمیده فقط به خانواده ی خودش شوهرشم چیزی بهش نمیگه ولی غیر ممکنه میخوان پنهان کاری کنن که مشکل ندارن
من از لحاظ فامیل راحتم هم از طرف شوهرجانم هم خانواده خودم،هیچکدوم اهله این چیزانیستن،اگه فقط یکی از فامیلای شوهرجان بخونه من بیچاره میشم 😁
مگه میشه بحث نباشه؟روانشناس ها میگن اگه زن و شوهری بحث نکنن ما بهشون شک میکنیم،این نشون میده ممکنه یکی فقط داره از خودش میگذره و این خطرناکه.
فامیل ما هم همین یه نفر فامیل شوهر اصلا از اینکارا بلد نیستن فقط تلگرام واینستا😀
نمیفهمن که فکر میکنن اگه به یکی بگن بحث ندارن میگن وای چه خوشبختن اخه مگه زندگی بدون مشکل میشه😳
یه سوال از کجا میفهمی از آشناهات هستن که وبت رو یا خاموش یا روشن میخونن ؟
خب رمز بذار جاهای حساس من اگر لحظه ای بفهمم کسی که منو میشناسه بخونه سریع رمزی میکنم یا کلا تعطیل سرک کشیدن نزدیکا تو خاص ترین لحظه های زندگی که برای دل خودم مینویسم رو اصلا نمیپسندم
همه رو نمیتونم ولی خوب وب امشب رو از روی اسم واقعی وتاریخای واقعی پیداش کردم اخه خیلی تابلو بود ولی خدا رو شکر که نمینویسن دیگه، درسته چیز خاصی نیست ولی من بازم دوس ندارم آشنا بخونه چون سرک کشیدنه واسه همین اونا که خیلی تابلوئه که زود شناسایی بشم رو رمزی میکنم 
این آشنای امشبی هم در جریان زندگی ما هست ولی چون از اینا هست که اگه رو بدی سواری میگیره خوشم نمیاد که دیگه نمینویسه
بــَراے ِ ڪـَسـانـے ڪـﮧ از مـَن مُتنـَفـِر انـد وقــتی نــدارَم
زیـرا مـَن گـِرفتـارِ دوســت داشــتـَن ڪسـے هستـَم
ڪـﮧ مـَرا دوســــت دارَد
Designed By Banooye Barfi ...