خـاطــرات بانــوی بـــرفی

ســرماخوردگی

سرما خوردیم بدجور فعلا دارم خود درمانی میکنم دخملی رو هم میخواستم ببرم پیش دکترش زنگ که زدم گفت شربت سرماخوردگی بهش بده اگه بعد سه روز بهتر نشد بیا حالا خدا رو شکر یه کم بهتر شده اگه دوباره برنگرده😐
الانم دارم چایی میخورم دلم یه آش رشته گرم وخوش رنگ میخواد که برم تو کلبه پایینیه بخورم😉 خدارو شکر که هوا سرد شده دوس دارم مرتب یه چیزی دستم باشه بخورم مخصوصا نوشیدنی گرم😋
همیشه دوس داشتم مثه فیلما و برنامه کودک ها توی یه کلبــــــه اینطوری بشینم ولذت ببرم ولی کی منومیبره😀
من مریض که بشم خیلی از این هوسا میکنم تازه صله ی رحمم به جا میارم ولی دیشب انقد حالم بد بود که دعوت عمو اینا رو قبول نکردم😟

چرا نمینویسی ؟!
بهتر شدين بانوجان؟
اين روزها شربت عسل و آبليمو حتما تو برنامتون باشه براي پائيز و زمستون
من خوب شدم عزیزم دخملی یه کم درگیره😔
حتما عزیزم...ممنون
شنبه ۲۲ مهر ۹۶ , ۲۳:۲۱ سپیده مامان درسا
سلام خانومی خوبین
بهترین خداروشکر ؟
گل دخملی خوبه
بیاین دلمون تنگه واستون
سلام عزیزم...ممنون
من خوب شدم دخمل هنوز یه کم درگیره
حتما عزیزم
خودتم کم پیدایی؟
خوبی الی جونم
سرماخوردیگیتون بهتر شد؟
من برگشتم
قول میدم دیگه نرم
مگر اینکه بمیرم
مرسی فرانک. جون
خوبیم عزیزم
دور از جونت انشالله سایه ت بالا سر هانی کوچولو باشه
اميدوارم بهتر شده باشي عزيزم، سرماخوردگي خيلي بده، حسابي آدم بيجون ميشه.
واي منم عاشق اين كلبه هام! يكي از آرزوهامه واقعا. البته اينجا دوباره يه مقدار گرم شده اما برعكس تو اصلا از سرما استقبال نميكنم. بدنم به سرما عادت نداره دردهاي عضلاني ميگيرم
وای افتضاحه خدا رو شکر این بار زیاد طول نکشید
کلبه ها خیلی خوشگلن عاشقتونم😍
آخه من همیشه تو خونه ام لذت میبرم شما شاغلید پدر رفت و آمد مطمئنم اگه شاغل بودم سرما رو دوست نداشتم
سلام الی عزیز
تو از بهترینهایی بودی که دنیای مجازی بهم هدیه داد
همیشه بودی و با کامنتهات خوشحالم میکردی
متاسفانه یا خوشبختانه دلم دیگه با نوشتن نیست...
حرفی برای گفتن ندارم....
سلام عزیزم
الان که تایید میکنم خوشحالم که برگشتی
سلام عزیزم برگشتم بلاگفا اینم آدرس
مرسی عزیزم
اه حالم بد شد
کجا بریم پس ؟؟؟کلا حس نوشتنم پریده اون از بلاگفا اینم ازین با اینکه باهاش راحت نبودم به زور می نوشتم یه فکری باید بکنم
بیا بلاگ عزیزم من که خیلی ازش راضی ام 
به جز دوبار که واسه سرویس دهی چهل مین قطع شد مشکل دیگه ای نداشت
دوست جان دمنوش آویشن حتما بخورید
ممنون عزیزم
اتفاقا مامان داده ولی از ممنون عزیزم حالم بد میشه
من کامنت گذاشته بودم برت
وقت نکردم الان تایید شد عزیزم
سلام عزیزم
من دو روزه هر چقدر رمز وبلاگمو میزنم باز نمی کنه چند بار هم عوض کردم ولی بازم نمیشه .دوستای بلاگ اسکای اگه اینجا میان راهنمایی کنید شما هم مشکل دارید ؟؟؟
عزیزم بلاگ اسکای از دیشب قاطی کرده منم هرچی خواستم باز کنم نشد کامنت ها رو هم نشون نمی‌داد نصف کامنتای بعضی وبلاگ ها رو خورده بعضی ها یا اصلا وبشون براشون باز نمیشه یا بد باز میشه
ایشالله که زود خوب شید.
فصل سرد زمان هوسای رنگارنگه
ممنون عزیزم
اره دقیقا
عزیزم بیا خودم میبرمت....
دقیقا تو این هوا و این فصل که مثل بهاره آدم مریض میشه...
بیشتر باید مراقب باشی...
مواظب اون عشق کوچولو هم باش
بیا با هم بریم عاشق اینجور جاها هستم مخصوصا کوهستانی باشه
فدات عزیزم 
شما هم مراقب خودتون باشید
سرماخوردگی خراست😭
من از سرما خوردگی فقط بدن درد گرفتم ک باوجود پاشا وحشتناک گذشت
چنان گرفتکی شکم و پهلو گرفتم ک فک کردم الانه ک دنیا بیاد،ولی خداروشکر بعد یک ساعت آروم شد و من زیر پتو عرق میریختم

ان شالله دخملی سرماخوردکی رفع بشه
مریضی بچه خیلی بده
آخی عزیزم درکت میکنم سرماخوردگی تو بارداری افتضاحه 
من دقیقا روز سیزده بدر از پهلو درد به خودم میپیچیدم
آره حاضرم صدبار مریض بشم ولی دخملی نه خیلی بده
جمعه ۱۴ مهر ۹۶ , ۰۰:۲۲ سپیده مامان درسا
هوا سرد شده خیلی مواظب خودتون باشین ، حسابی گرم چوش کنین خودتون و
ان شالله بهتر شین
 اینجا فقط از خونه بیرون بری سرما رو میفهمی هنوز زیاد سرد نیست
مراقب خودتون باشین عزیزم
عزیزم مواظب خودتون باشید ،حدا روشکر من مریض نشدم حالا خودمو چشم نزنم خوبه 🙄
خدا نکنه عزیزم مراقب خودت باش
منم خودمو چشم زدم سرماخوردم😡😡
الهی هوا یهو سرد شده ایشالا زودتر خوب بشی
جات خالی امروز آش خوردیم
از خودت مراقبت کن که طولانی نشه
آره رفتم تراس واقعا سرد شده 
نوش جونت عزیزم😋
حتما گلم😘
منم دلم آش رشته نذری همسایه زمان بچگیامو میخواد😁اولین بار که حامله بودمم همین آش رو هوس کرده بودم خخخ،طفلی مامانم نمیدونست چیکارکنه چون همسایمون الان شمال زندگی میکنن.

عاشق اینجور کلبه هام،بشینی روصندلی و کتاب بخونی،خیلی حال میده.
باز سرما اومد و سرماخوردگیا هم باهاش میاد.
وای نیلوتو هم که از این هوسا میکنی ولی خیلی خوبه😍
حامله شدی خودم واست آش میارم😊
کاش من یه کلبه داشتم همه ش چوب بود و هیزم که داخلش غذا درست کنم😴
خیلی بده مراقب خودت باش عزیزم
بــَراے ِ ڪـَسـانـے ڪـﮧ از مـَن مُتنـَفـِر انـد وقــتی نــدارَم
زیـرا مـَن گـِرفتـارِ دوســت داشــتـَن ڪسـے هستـَم
ڪـﮧ مـَرا دوســــت دارَد
Designed By Banooye Barfi ...