خـاطــرات بانــوی بـــرفی

خوب گذشت...

دو روز پیش بابا اومد وباهم رفتیم خونشون داشتیم با هم حرف میزدیم بعد خواهر گفت یه میز میخواهیم واسه تلویزیون رفتم داخل برنامه ی دیوار یه تولیدی پیدا کردم  دیشب رفتیم ببینیم وقتی رفتیم داخل خیابون اصلا من از ترس سکته زدم شوهرم هی میگفت بیکاری دیگه میشینی اینا رو میخونی بعد چون اقائه گفته بود یه کم فرعیه حتما زنگ بزنین به شوهری گفتم زنگ بزن دیگه ادرس رو دقیق گفت رفتیم رسیدیم بهش گفتم اگه خلوت بود پیاده نشو دیدیم یه ماشین سفارش میبره گفت اینجا کارگاهمونه برید اون خیابون نمایشگاهه رفتیم دیدیم ده دوازده نفر غیر از ما هستن فقط مشکلش برق بود که گفت امشب مشکل پیدا کرده دیگه با نور گوشی دیدیم خوب میزاش خوشگل بود بعد یه چیزی گه تعجب کردم همین مغازه ای که قرار بود ما خرید کنیم از اینجا سفارش میگرفت ودقیقا دوبرابر یا حتی بیشترم میفروخت😳 گرونترین میزش سیصدوشصت بود من گفتم شاید جنسش خوب نیستۺ ولی کیفتش در حد بازاری ها بود خلاصه که تصویب شد از همین جا میز بخریم هم ما هم مامان اینا 😊

دیشبم رفتیم خونه ی مادرشوهر که خواهر شوهر اینا اونجا بودن و تا دخملی رو دید گفت این دونه چی شد گفتم رفتیم یه دکتر دیگه سونو گرافی نوشته که ببینه ابعاد و مواد داخل کیست چطوره!گفت فلان دکتر کارش حرف نداره میخواستم بگم فلان دکتر اگه کارش حرف نداشت یه فکری واسه موها وپوست خودش میکرد نه واسه تو و جاری!!!
بعدم مادرشوهر گزارش کارشون رو به ما داد که واسه اربعین اسم نوشتن واسه کربلا که پیاده برن پارسال بهشون مزه داده امسال هم میرن😐
برادرشوهر هم زانوش داخل دانشگاه وقتی که زلزله اومده و بهشون گفتن برید بیرون نمیدونم به کجا خورده و شکسته و دوهفته باید گچ بگیره😐
واسه شامم عدس پلو  نذری اورده بودن واسشون که همش برنج هندی بود نشد بخوریم من که گرسنه موندم به دخملی هم از عدسی که خود مادرشوهر پخته بود دادم دیگه برگشتن به شوهری گفتم بریم یه مینی پیتزا واسم بگیر و اومدیم خونه خوردیم که خیلی هم خوشمزه بود وچسبید😋

الان فقط نگرانیم همین کیسته  و کمبود وزن دخملیه نمیدونم چیکار کنیم دکتر طب سنتی هم گفت واسه این مدل کیست چیز خاصی ندارن😟

سه شنبه ۲ آبان ۹۶ , ۱۱:۳۰ سپیده مامان درسا
این تولید ها چقدر قیمت هاشون مناسبه ، همین جنس ها رو تو بازار چند برابر میدن دست مردم
ان شالله موضوع کیست گل دخملی هم حل بشه و زودی خوب شه
اره خیلی بازم از نصف قیمت کمتر بود😍
خدا کنه خیلی نگرانم کرده😐
به سلامتی بخرید عزیزم
ایشالله که کیست دختری راحت رفع بشه.

ممنون گلم
انشالله😘
عههه منم یه کیست داشتم یه جایی،که اونم درمویید بود،فک میکردم فقط مخصوصه اونجاس😁
منم یه روزی باید میزمونو عوض کنم،هم کهنه شده هم خیلی زشته دوسش ندارم،متتسفانه اینجاخیلی گرونه همه چی.
چه حالی دارن ها،میخوان پیاده برن،اونم تواون شلوغی
اره منم واسه همون جا شنیده بودم تعجب کردم😳
آره عزیزم خیلی گرونه منم از شهر خودمون میخواستم بگیرم مدل دلخواهم زیر هفتصد پیدا نکردم ولی اینجا عالی بود
آره خیلی من که اصلا دوس ندارم مخصوصا که از امنیت خیال آدم راحت نیست
سلام عزیزم.....
بنده خدا برادر شوهرت ، بهش بگو اینجا زلزله زیاد میاد و باید عادت کنه....

مواظب دخترم باش
هر روز واسش سپند دود کن
سلام عزیزم...
اره بیچاره الانم باید تا اربعین داخل گچ باشه
فدات عزیزم😍😘
ممنون بابت ادرس 😘
خواهش میکنم عزیزم😘
شنبه ۲۹ مهر ۹۶ , ۱۸:۳۱ بانوی تیر ماهی
آهـا شهرتون که عالیه خوج بحالتون.

خب همه که با غریبه ازدباج میکنن دیگه. تو 100 تا دو سه نفر فامیلی ازدباج میکنن خب. اما بازم تو خودت رو ناراحت نکن مهم مقام و منزلت تو پیش خداس ^ـ^
اره عزیزم منم محیطش رو  دوسش دارم
اره شوهری به خاطر اینکه اصلیتشون سمت یزد هست و اومدن تو روستای ما واسه همین میگن و گرنه تو شهر خودشون اسم و رسم دارن 
اره اگه اهمیت بدم بیشتر سو استفاده میکنن
سلام عزیزم
چقدر قیمتاش خوب بوده ... جنسش چوب بود یا ام دی اف؟
اصفهان بودی ؟ اگه مایلی ادرسشو بگو چون منم باید میز تی وی بخرم
گل دخترت رو پیش همون دکار یوسفیان بردی ؟
سلام عزیزم
قیمت ها عالی با مدلای مختلف سرشم شلوغ بود
دکتر یوسفیان گفت چیز خاصی نیست ودارو نداره فقط مرهم سیاه که اونم چون صورت هست نمیشه بزاری ولی نگفت واسه چی
ادرسش رو وبت میزارم
اطراف تهرانم همچین کارگاهایی هست من رفتم خیلی خوبه خب چون تولیده ارزونتره
مبارکتون باشه عکسشم بذار
إ پیاده میخوان برن بسلامتی انشاالله
مگه کجا زلزله اومده بوده؟!
اه این برنج هندی چیه اخه یه مشت سم میدن مردم بخورن به نظرم حجم نذری اگه کم باشه ولی کیفیت داشته باشه ارزشش بیشتر از اینکه فقط بپزی یه چیزی والا
خب بازم سرچ کن ببین چکار میتونی کنی برای دخترت تهرانم دکترهای خوبی داره اگه بتونی کسی رو پیدا کنی
عالیه واقعا قشنگ نصف پول رو میتونی بدی واسه تزیین پشت میز😍
حتما خریدیم عکسشم میزارم
اره عزیزم پارسال هم پیاده رفتن
سمت مشهد زلزله اومده بود منم از برادر شوهر شنیدم
وای افتضاح بود اینجا اکثرا نذری رو با همین برنج میدن خوب بود ولی مال اینا افتضاح
دکترا میگن اگه کاری نداره بزار بزرگتر شد تخلیه ش میکنیم حالا ببینیم سونو چی میشه
شنبه ۲۹ مهر ۹۶ , ۱۳:۲۵ بانوی تیر ماهی
سلام بانو جان
به نظرم که از تولیدی خریدن خیلی به صرفه اس.
خب شمام برید کربلا ^ـ^

ایشالا که چیز خاصی نیست و حل میشه بیخودی خودت رو نگران نکن :-*

راستی شما ساکن کدوم شهرید ؟

راجع به سوالم نمیدونم. یادم نمیاد دقیقا اما احساس میکنم گفتی خالم مشکل داره انگار.
سلامـ عزیزم
خیلی از شهرمون قشنگ باید پول دوتا میز رو بدیم تا یه دونه بخریم😳
نه من با بچه ی کوچیک سختمه دوس دهرم یه روزی برم که امنیت باشه و قشنگ بشه زیارت کرد
عزیزم فامیل کلا چون شوهر من غریبه س مشکل دارن به رو نمیارن ولی خودشون رو بالاتر از بقیه میدونن
عزیزم دختردایی من نوزادی دچار همین مشکل شد روی بینیش بود اندازه ی یه سکه ی پونصد تومنی الان خداروشکر هشت سالشه کوچکترین اثری ازش نمونده ،دکتر هم اون موقع گفت اصلا درمون نداره و نمی مونه ،ایشالا برای دختری هم رفع میشه
اره از اینا روی پیشونی و کنار بینیش بود رفت الان یه دونه کیست دروموئید داره حالا دکتر گفته سونو بده ببینم چی داخلشه و ابعادش چقدره اگه مشکلی نبود بزرگتر شد تخلیه ش میکنیم
ممنون عزیزم😘
بــَراے ِ ڪـَسـانـے ڪـﮧ از مـَن مُتنـَفـِر انـد وقــتی نــدارَم
زیـرا مـَن گـِرفتـارِ دوســت داشــتـَن ڪسـے هستـَم
ڪـﮧ مـَرا دوســــت دارَد
Designed By Banooye Barfi ...