خـاطــرات بانــوی بـــرفی

درهـــــــم

دیشب شوهری زنگ زد گفت بوق زدم بیایید پایین بریم یه دوری بزنیم دیگه شام دخملی رو که داده بودم زیر غذاها رو خاموش کردم و چون شوهری بالا نیومد از پله ها رفتیم
 رسیدیم به بازار بزرگ که شوهری گفت بریم چند تا مدل پالتو ببین بعد بیاییم بخر خدا رو شکر خیلی خلوت بود سریع مغازه ها رو دیدیم و سه مدل انتخاب کردم که بعد بپوشم ببینم چطوره😊بعدم اومدیم من هوس شیرینی کرده بودم خریدیم و شوهری گفت سیب زمینی بخرم بعد دوباره پشیمون شد گفت بریم شام بخوریم😳سر راه میوه خریدیم و بلال مکزیکی میخواستیم که نداشت واومدیم غذا رو گرم کردم خوردیم 😉
خوب شوهری وقتی میاد خونه کنترل تلویزیون دست خودشه و شبکه ها رو زیر ورو میکنه گذاشته بود روی یه فیلم داشتیم میدیدیم بعد تبلیغ اومد زد یه فیلم دیگه خلاصه که باهاش نمیشه فیلم دید چون وقتی تبلیغ میاد میره یه شبکه دیگه😀بعدشم که دیگه دخملی خوابش گرفته بود سریع جا پهن کردیم که بخوابیم نمیدونم دیشب از چی ترسیده بود رسما دیوونه شدم تا خوابید😐
دیگه ساعت یک بود رفتم تلگرام دیدم مسخره بازیه بعد دیدم همکار خواهری زده زلزله اومده اول فکر کردم چیز خاصی نبوده اما متاسفانه خیلی سنگین تموم شده همین همکار خواهر تمام فامیلشون کرمانشاه هستن که گفت خدا رو شکر همشون حالشون خوبه اما بابای عروسشون سر پل ذهابه گفته شهر خیلی خراب شده هیچ امکاناتی هم نبوده اونا هم رفتن کرمانشاه و امار کشته ها هم خیلی بالاتر از چیزیه که گفتن😔
اینجا بیشتر از دوبار زلزله نیومده اونم باریشتر پایین  بار اول که زلزله اومد نصفه شب بود شوهری اونشب خیلی حالش بد بود و رفته بود داخل حیاطشون که من اذیت نشم یدفعه دیدم وسایل اشپزخونه میلرزه وصدا میده سریع پریدم تو حیاط دیدم شوهر کنار لوله ی گاز هستش فکر کردم گاز رو باز گذاشته و کبریت زده که این صدا اومد شروع کردم جیغ زدن برادرشوهر پرید بیرون گفت نترس زلزله اومده😳😳تا اون روز زلزله رو تجربه نکرده بودم اما همون ریشتر کم هم خیلی وحشتناک بود ولی  حتی اگه دیشب زلزله هم اومده باشه ما متوجه نشدیم همون موقع من داشتم از پله ها میرفتم پایین😐
الان دخملی داخل تختش خوابه اما میترسم تنهاش بزارم
خدا به مردم کرمانشاه صبر بده خصوصا کسایی که عزیزانشون رو از دست دادن


منم از زلزله خیلی میترسم
خدا صبر بده عزیزم
واقعا هم ترس داره😐
خدا به همشون صبر بده😔
ماهم زلزله رو فهمیدیم.شهرما زیاد زلزله میاد
تصمیم گرفتم بیام دیار شما😁
اخیش بالاخره اومدی😍
دلم تنگ شده بود...
آره اصفهانم همه فهمیده بودن ولی شهر ما بیشتریا متوجه نشده بودن 
بفرمایید در خدمتیم
شما کجایید!؟
سلام بانو جان :-*

میخوای پالتو بخری؟ به نظرم که الان همه چی رو گرون میفروشن وقتی آف میخوره بخر ;-)

اینجا که ما احساس کردیم :-( البته گاهی به همسر میگم زلزله واسه ما باید عادی باشه چون اینجا زیاد میاد :-)))‌

خدا به بازماندگان صبر و رفتگان رو بیامرزه :-(
سلام عزیزم:)))
نخریدم عزیزم تن خور جالبی نداشتن قیمت ها هم از دویست و پنجاه به بالا بود
وای خیلی وحشتناکه من فقط یه بار احساس کردم 
خدا صبرشون عکسایی که میبینم خیلی حرف و درد دارن
انقد این آهنگ و دوست دارم که نگو ⁦❤️
خدا بهشون صبر بده خیلی بد میشه 😢
منم خیلی دوسش دارم زیر نویس یه عکس خیلی دردناک هم بود
فقط خدا توانش رو بهشون بده 
سه شنبه ۲۳ آبان ۹۶ , ۱۰:۴۷ سپیده مامان درسا
وای خدایا خودت رحم کن خیای بد و دردناکه
خیلی بعضی از عکس ها خیلی درد دارن 
خدا کمکشون کنه وصبرشون بده
من همش ميگم کاش این بلاهای وحشتناک نبود به مرگ عادی بمیریم کمتر درد داره 😔😏
فقط خدا رحم کنه به بچه هایی که بی پدر و مادر میشن به زندگی هایی که نابود میشه فقط یکم رحم کنه
ای کاش همشون دردناکه و وحشتناکه😔
اره وقتی عکساشون رو میبینم حالم بد میشه اخه این بچه ها چه گناهی دارن😟
با موزیکت تو خونه تنها کلی گریه کردم واسه مردم سرمازده توی زلزله
خودمم کلی گریه کردم واسشون عزیزم
بیچاره مردم بیگناهمون
من ديشب متوجه زلزله نشدم اما بعضي از آشناها تو تهران هم حس كرده بودند، من فقط يكبار شايد هفده سال پيش زلزله رو احساس كردم، وحشتناك بود و تا چندسال بعدش فوبياي زلزله داشتم، خدا خودش كمك كنه به مردممون،‌دلم براي مردم كرمانشاه خونه.
اميدوارم بلا از شما هم دور باشه عزيزم
منم متوجه نشدم اما دختر عموم گفت فهمیدن
اره منم چند سال پیش احساسش کردم واقعا وحشتناک بود 
دلم واسه مردم بیگناهم میسوزه خدا خودش کمکشون کنه وصبرشون بده
همینطور شما عزیزم
خدا به مردم کرمانشاه صبر بده!!

واقعا غم سنگینیه!!
خدا بهشون صبر بده
خیلی ناراحت کننده س😟😔
بــَراے ِ ڪـَسـانـے ڪـﮧ از مـَن مُتنـَفـِر انـد وقــتی نــدارَم
زیـرا مـَن گـِرفتـارِ دوســت داشــتـَن ڪسـے هستـَم
ڪـﮧ مـَرا دوســــت دارَد
Designed By Banooye Barfi ...