خـاطــرات بانــوی بـــرفی

ماجراهای من و تو...

این  متـــــن  رو خوندم دادم به شوهری گفتم اینو بخون تو مغزت فرو بره که باید چیکار کنی 
میگه من میرم خلوت کنم دیگه یادم میره بیام😀
نمیدونم چرا من وشوهر از هم فاصله میگیریم خیلی واسه هم دوست داشتنی میشیم مثلا وقتی سر کار میره هی زنگ میزنه صحبت میکنه ولی کنار هم باشیم بحثمون میشه البته نه همیشه ولی روابطمون دورا دور خیلی عالی تره به قول معروف دوری و دوستی😀
جمعه بدجور هوس آش کردم این شد که رفتیم سبزی تازه خریدیم و رفتیم خونه ی مامان گفتم سریع آش بپزیم یه ظرف هم ببرم که دو روز گرم کنیم بخوریم یدفعه عموها و عمه ها ریختن خونمون مامانم گفت دختر خاله هم حامله س یه ظرفم واسه اون ببریم دیگه هیچی نموند واسمون ولی خوب خیلی چسبید و همه تعریف کردن و برخلاف اینکه آشپز دوتا بشه غذا یا شور میشه یا بی نمک از دستپخت من و خواهری خیلی تعریف کردن😉
دوباره دیروز دیدم نه هنوز دلم میخواد شوهر رو فرستادم یه ظرف شله قلمکار واسمون خرید آش رشته بیرون رو اصلا قبول ندارم فقط شنیدم آش هتل عباسی حرف نداره اونم من ازش نخوردم😜
خوب بگم که چند وقتی من فاصله ها رو زیاد کرده بودم وخیلی خوشحال بودن از نرفتن ما این شد که کمش کردیم البته جو مساعده اگه یه کم برن رو اعصابم برمیگردم به جو قبلی 😄
دوشب هم خونه ی پدر شوهر سر زدیم که کُرسی گذاشته بودن بعد بخاری رو کم کرده بودن بچه سردش شد فرششون رو کثیف کرد بعد هر چی شوهر میگه میرید زیر کرسی دیگه بخاری رو کم نکنین گوش نمیدن دخملی هم بار اولش بود تا حالا خونشون رو کثیف نکرده بود اونم باز تقصیر مادرشوهر شد بچه بهش گفته جیش دارم نشسته منو صدا میکنه حقشه انگار کمش میومد یه بار بچه رو ببره😡

 البته دستور از مقام بالا تر میرسه 😐
بعد دوباره نمیدونم چه خبر شده خواهر شوهر رو جو گرفته نمیره وبیاد مادر شوهر مثله همیشه به شوهری ساده ما متوسل شده که زنگشون بزنه برن وبیان خوب این موقع ها شوهری بچشون میشه😡
وای یه کاپشن دادن به شوهری بپوشه تن خورش مثه مردای دهه سی وچهل😀😣

چرا مردی که زن و بچه داره هنوز چشمش دنبال عشق قدیمیشه!؟واقعا چرا!؟

اینستا کسی نیومد حذفش میکنم واقعا رو مخه هی پیجا جابجا میشه اگه خواستم کانال میزنم خیلی بیشتر استقبال کردین


دقیقا من و محسنم این مدلی ایم...یعنی پشت گوشی و تو چت خیلی راحت مشکلاتمون رو حل میکنیم یا ابراز علاقه میکنیم ولی کنار همیم هیچکدوم زیربار حرف اون یکی نمیریم خخخ من فکر میکردم فقط ما اینجوری ایم
خاندان شوهر رو بزار تو دیگ سرشو بزار بپزن اگه خیلی اذیتت میکنن و رو مخن😂😂😂
دست دخملی طلااااا خخخخخ
چه خوب یکی مثه من پیدا شد نمیدونم اصلا با فاصله محبت بینمون فوران میکنه😀
کاش میشد نبودن وقتی انقد رو مخن حیف که نمیخوام بی احترامی پیش بیاد
حقش بود که فکر نکنه یه دستشویی چیزی ازش کم مزکنه
سلام بانو جانم خوبی خانومی ؟ الهی من قربون مهربونیت بشم آخه یعنی منم کلا کیف کردم با متن و الان فرستادم واسه همسر ....
ما زن ها همیشه گناه داریم والا....
ببخش بخاطر نبودنم یعنی من هلاک توام و مهربونیات ایشالله ازین به بعد هستم عزیزدلم...
من دلم آش خواست
سلام عزیزم...
فدای تو 😍
اره به خدا متن خیلی مناسبی بود که درک کنن
وای دیگه غیب نشیا خواستی ننویسی هم بگو مثلا چند روز نیستی
کاش شما دوستای وبلاگی بودین واستون اش میپختم
دست دخترت نکنه،بگو هروقت رفتی آبیاری کن فرششونو😁

مابرعکس شماییم،شوهرجان که میره سرکار،عمرا زنگ بزنه،یا برم مسافرت،بعدش دعوامون میشه اما اگه خونه باشیم بهتریم باهم.

من آش دوست ندارم،سوپ رو ترجیح میدم،اونم فقط سوپهای مامانم.

الان زن ومرد شدن لنگه هم،تو خیانت کردن دست همو از پشت بستن
واسه یه بار و اونم در حد چند تا قطره اخماشو کشید توهم دیگه فکرشو بکن ولی حقش بود😀
مردا هر وقت خودشون بخوان و سر حال باشن خوبن یعضی وقتا هم که جو گیر میشن دیگه هیچی ما اوایل از هم دور میشدیم بینمون جنگ میشد حالا نه😄
من الان که خودم میپزم خیلی دوس دارم ولی قبلا دوس نداشتم سوپ جو دوس دارم 
وای یه لحظه دلم سوپ مامانتو خواست😋
وای من میگم حتی فکر کردن به یه نفرم خیانته بعد چطوری میرن با هم 😳
خب كلاً منم معتقدم مردها اگر خيلي ور دلشون باشي بعد مدتي ازت دلسرد ميشن،‌براي همين يه مقدار فاصله خوبه كه قدرتو بدونه
واي گفتي كرسي! كلي تصويرسازي كردم باهاش، چه نوستالژي خوبي...
آش رشته هم نوش جونتون، خيلي هوسر كردم،‌شوهرم عاشقشه،‌حتما بايد درست كنم. مشخصه كه دستپختت خيلي خوبه، حالا يروز سر فرصت دستور آش رشتتو هم برام بگو بانوجان
اره دقیقا وتی فاصله میگیره خیلی عاشقونه تر میشه ولی اوایل وقتی دور بودیم بیشتر بحث میشد
اره من مامانم اینا هم دوساله خریدن میزارن من که ظهرا نمیخوابم وقتی میرم زیرش خوابم میبره
من از وقتی یاد گرفتم آش بپزم خودمم عاشقش شدم تا هوس کنم درست میکنیم
لطف داری عزیزم😍😘
برعکس ما وقتی دوریم دعوامون می‌شه کنار هم خیلی با هم خوبیم.
ما دوره عقدمون اینطوری بودیم حالا فک ر کنم زیادی پیش هم هستیم البته تا وقتی بیرون بریم خوبه من تو خونه حوصله م میگیره غر میزنم بحثمون میشه
سه شنبه ۲۸ آذر ۹۶ , ۰۱:۲۸ سپیده مامان درسا
به به آش رشته من عاشقشم
کاپشن تن خوره دهه ی سی و چهل ، از دست تو دختر کلی خندیدم .
جات خالی عزیزم😍😉
وهلا به خدا به زور خودمو کنترل کردم جلوشون نخندم خیلی بیریخت بود😀
سلام عزیزم
من آش رشته دوست ندارم ولی پختنش رو دوست دارم😁
مادرشوهر تنبیه شد حالا چه فرقی داره بهتر این بود که فرش کثیف بشه😈
راستی کانال من اومدی یا نه؟ آخه بعضی آیدی ها رو نمی شناسنم ولی کلا کانال بهتر اینستا هستش
منم دوس نداشتم بعد که شروع به پختن کردم عاشق خودشم شدم😋
نه دیگه خواهرشوهر بهش گفته این کارا ت  نبتید بکنی فقط واسه بچه های اون باورت میشه بعضی وقتا جلوی خواهرشوهر حتی بچه رو بوسم نمیکنه انقد حساب  میبره😳
آره عزیزم عضو کانالت هستم زدم خبرتون میکنم😊
منم این متن رو خونده بودم ،مردا تو این چیزا اکثرا شبیه همن ما زنام همینطور
نوش جانتون آش رشته😋😋😋
چه تدابیری داری باز دیدی رو مخت رفتن کم کن رفت وآمد رو ،حالا مادرشوهرت ناراحت شد رو فرششون جیش کرد؟
آره واقعا مردا بیخیال دنیا😀
جات خالی عزیزم
اره والا تو بهترین روزام یه کاری کردن که اگه یه کم برن رو مخم یاداوری میشه واسم کمش میکنم اعصابم راحت باشه
آره اخماش رفت تو هم خیلی تابلو بود
متن که خیلی زیبا بود
واقعا همینطوره
من تا ناراحت میشم میرم تو اتاق اهنگ غمگین میذارم خخخخخ ینی زودتر بیا
کانال بزن عزیزم من هستم
چون تو اینستا باید هی اکانت بسازیم الکی
منم واسه خودم یه جا تنها میشینم صحبت نمیکنم اما شوهر خیلی عادی بعد قهرش حرف میزنه
اره احتمالا کانال بزنم اینستا هم بازدید نداشت هم رو مخه
دوشنبه ۲۷ آذر ۹۶ , ۱۲:۰۹ بانوی تیر ماهی
سلام بانو جان :-*
این متنه خوبه ها اما یکمی نشون دهنده ی کمبود استقلال ما زنهاس که خودمون رو بیش از اندازه وابسته ی یه مرد میکنیم.اما مردها خیلی آزاد تر برخورد میکنن :-)

نوش جونتون باشه آش ها ..
مادر شوهر است دیگر انتظار بیشتری ازش نمیره :-)))
دوری و دوستی راجع به این روابط بیشتر صدق میکنه ;-)
سلام عزیزم
اره ما خیلی به مردا وابسته ایم اونا یه چی میگن ده دقیقه بعد اصلا یادشون نیست
جاتون خالی...
قیافه ش دیدن داشت
اره اعصابم راحت تره
من و الف هم کلا ببین تو بیکاریش ما چی کشیدیم همش پیش هم 😂
منم آش هوس کردم ،فقط آش خودمو دوست دارم مادر شوهردرست می کنه دمش گرم ولی اصلا دوست ندارم بعد آش پختن کاش یه کم آسونتر بود 😣
پیش میاد دیگه بچه س زیاد فکرتونو درگیر نکنید
اون مورد سوالو نمی دونم چرا الان دیگه زنا هم اینطوری شدن با دو تا بچه فکر عشق دوران جاهلیتشه واین خود خیانته که فکر و دلت پیش خانواده ت نیست و داری تظاهر می کنی
وای اونو کا دیگه نگو من پارسال سه ماه تجربه ش کردم میفهممت😀
اگه نزدیکم بودین میختم واستون میاوردم چون من عاشق اینم که واسه یکی درست کنم ولی واقعا کارش زیاده😋
قیافه مادرشوهر دیدنی بود😄
اخه بچه این وسط چه گناهی داره!؟
بــَراے ِ ڪـَسـانـے ڪـﮧ از مـَن مُتنـَفـِر انـد وقــتی نــدارَم
زیـرا مـَن گـِرفتـارِ دوســت داشــتـَن ڪسـے هستـَم
ڪـﮧ مـَرا دوســــت دارَد
Designed By Banooye Barfi ...