خـاطــرات بانــوی بـــرفی

قاطی پاتی...

چند روز پیش یکی از دوستام گفت فلانی یه گروه زده میگه به بقیه هم بگو بیان با هم باشیم تو میایی گفتم مشکلی نیست 

راستش ما یه گروه چهارده نفره بودیم که همیشه با هم بودیم از کلاس اول بعد هر سال  یکی یکی کم میشدیم به خاطر خونه هامون
چقدر گریه میکردیم یادش بخیر 
آخرش اکیپمون هفت نفره شد ولی بازم روزای خوبی بود
این دوستی که گروه زده واسه انتخاب رشته جدا شد 
چندتا از بچه ها کلاس گذاشتن و نیومدن 
فقط هفت نفریم😀
باورم نمیشه دوستم دوتا بچه داره
تقریبا هممون مامان شدیم 
هیچوقت فکر نمیکردم دلم واسه اون روزا تنگ بشه اما انگار هرچی سنم میره بالاتر بیشتر دل تنگ میشم
یادش بخیر😉
مامان پول داده واسه شوهری یه لباس بخریم واسه اینکه لباس مشکیش رو دربیارن رفتیم دیدیم اومد میریم خرید تازه واسه خودمم لباس دیدم😄
امشب پر از حس مثبت بودم و خوشحال دوباره مادرشوهر اینا به همم ریختن حوصله شون رو ندارم 
از اینکه هی بگم چیکار میکنن بدم میاد متنفرم
فقط میدونم توقع زیادی ازشون ندارم

کم کم دارم به تنهایی و اینکه کسی نیست عادت میکنم به جمع سه نفرمون 

منی که همیشه عاشق شلوغی بودم کاش میشد بریم یه جای دور که هیچ آشنایی نباشه حتی فکر اینکه برم خارج ولی خوب هیچی آماده نیست

زهرا جان که گفتی لینک کانال ،عزیزم من ازت آدرس ندارم که بزارم

من که اصلا رفیق باز نیستم دوس ندارم ریخت هیچکدوم از دوستای قبلمو ببینم😉😅
دوری گاهی خوبه
منم واقعا هیچ دوستی ندارم اما خوب همکلاسی هام همیشه خوب بودن اما الان چند سالی بود که خبر نداشتم
دوری تو این دوره همیشه خوبه😀
من خیلی گروهای دوستانه رو دوست دارم. خوش‌گذرونی‌های مجردیمم بیشتر با همین دوستامه.
وارد کانالت نمی‌تونم بشم چه با لینک چه با آدرس
از وقتی ازدواج کردم ازشون خبر نداشتم حالا به لطف تلگرام قراره دور هم جمع بشیم
منم بیشتر خوش گذرونی هام با همینا بوده
نمیدونم عزیزم
چهارشنبه ۴ بهمن ۹۶ , ۲۳:۵۶ سپیده مامان درسا
گروه داشتن با دوستان خیلی لذت بخشه ، ما هم یک گروه بچه های دبیرستان داریم و حسابی انرژی میگیرم ازشون ...
عزیز دلم الهی همیشه کنار همسریت و دخملی نازت خوش باشی
آره خیلی خوب بود چون چند سال بود که از همدیگه خبر نداشتیم
ممنون سپیده جون 
همینطور شما😘
منم یه زمانی گروه تلگرامی داشتم با یه تعداد دوستان دبیرستانی،اماخیلی عوض شده بودن،منم کلا بیخیال شدم.
اما با چندتا ازدوستای وبلاگی گروه داریم،عالیههههه،هر روز باهم حرف میزنیم.
خانواده شوهر همینن،یه روز یه کاری کنن شادبشیم باید شک کرد.
بازم میگمممممم مهم نیست که چی کار میکنن و چی جوری فرق میذارن،مهم خودتونین و بس.سه تایی خوش باشین کافیه.
این هفت نفری که گفتم الان همون مدل قدیم هستن ولی اون دونفر اصلا دوست ندارن با ما برخورد داشته باشن دوستم میگه یه بار بهش زنگ زدم بیا ببینمت گفت کاری ندارم بیام😳میتونست محترمانه بگه نه
چه باحال دوستای وبلاگی هم عالیه
آره آدم نمیدونه به چه سازشون برقصه
من فقط از دروغاشون زورم میگیره متوجه نیستن که منم مشتاق نیستم باهاشون جایی برم بعد میرن میان دروغ میگن

منم عاشق جمع دوستاي قديمي هستم اما حيف كه تقريبا از هيچكدومشون ديگه خبر ندارم...
من هيچوقت از شلوغي بيش از حد خوشم نميومد اما اينروزها حس ميكنم بدم نمياد گاهي تو شلوغي قرار بگيرم، يكم از اين حال و هواي كسل دربيام
نميدونم خانواده همسر باز چيكار كردند اما اگر انقدر رو اعصابتند همون بهتر كه دوري باشه و دوستي. رمز پست قبل رو هم نداشتم بانوجان
شاد باشي عزيزم
ما خیلی با هم صمیمی بودیم اما الان دو سه تاشون وقتی ممارو میبینن نمیان سمتمون چون زودتر ازدواج کردن😳
نه شلوغی بیش از حد نه مثلا دور همی خیلی خوب بود آدم روحیه ش باز میشد
از دروغاشون و پنهون کاریاشون خسته شدم باقیش هیچی
رمز پست همون قبلیه ولی میفرستم عزیزم
پمنون،همینطور😘😘😘
سلام عزیزم
گروه تلگرام دوستانه عالیه ولی من دوتا گروه فامیلی دارم خوشم نمیاد 😠مجبورم باشم البته از گروه عمه ها چندبار لفت دادم پشت سرم کلی حرف زدن دوباره اد کردن 😕
باورت میشه من چندتا گروه دارم اصلا حرف نمیزنن من لفت میدم دوباره میبرنم واسه همین مهم نیست چون خبری داخلشون نیست
این دوستای بیچاره هم صبح یکیشون سلام میکنه عصر بقیه جواب میدن همین ولی خوب میدونیم که هستیم😉
میدونی گاهی وقتا بحث کلاس گذاشتن نیس،آدم حوصلشو نداره
چندتا از بچه ها دبیرستان منم گروه زدن تلگرام ولی من عضو نشدم چون حالشو ندارم
کلا از تلگرام خوشم نمیاد،فقط و فقط وبلاگ 😅
عوضش من اصلا دلم برای دوره دبیرستان تنگ نمیشه،همون بهتر که تموم شد،والا
آخی،کاش اذیتت نمی کردن خانواده شوهرت 😞
آره عزیزم میدونم مثلا تو همین گروه یکی از بچه ها بود که خیلی حرف میزد من یه کم به خاطر اون ولی الان هیچ خبری نیست فقط روز اول به سوال گذشت الان احوالپرسی
ولی این دو تا خودشون گفته بودن از بچه ها خوششون نمیاد!!!!
ما خیلی پایه بودیم و خوش میگذروندیم فقط دلم واسه همینا تنگ شده😀
کاش ولی غیر ممکنه با روانم بازی نکنن😄
سلام بانو جان :-*

چقدر این تلگرام باعث نزدیکی آدمها میشه ^ـ^ جالب تر که دوستان چندین و چند ساله رو بهم میرسونه :-)

قوم شوهر همیشه باعث اختلاف و ناراحتی میشن این عادتشونه >.< بیخیال اونا واقعا 3 تایی تون رو عشقه ♥
من هنوز نیومدم کانالت حذف نکنی لینکشو ;-)
آره خیلی خوبه من اوایل اصلا تلگرام دوست نداشتم اما الان خوشم میاد
قوم شوهر هستش دیگه 😀
خدا به راه راست هدایتشون کنه
نه عزیزم لینکش هست
گاهی دوست از خانوده ام برامون بهترن ،میشه باهاشون انرژی مثبت گرفت خوشگذروند
ببین عزیزم یکم سعی کن قوووی باشی دقیقا اونا همین رو میخوان خوشحال بشن شاید حال خوب تو بهم بریزه! که کسی جز خودتم نمیتونه بهشون اجازه همچین کاری بد ،به نظرم برو مشاوره خیلی کمکت میکنه راه درست رو بری ،منم رفتم با وقتهایی که خودخوری میکردم خیییلی عوض شد بیشترشم برداشت خودم بوده
واقعا الان دوستام حس خوبی بهم دادن مخصوصا اونی که ازمون دور شده 
الان جلوی خودم یه حرفایی میزنن که من بهشون یه چیزی بگم ولی خوب من با آرامش برخورد میکنم اگه نه پروتر میشن
دقیقا یه مشاور میخوام چون خواه ناخواه رو اعصابم تاثیر میزاره
چند وقت پیش درباره ی شغل همسرت ننوشته بودی که می خواستین برین راه دور ؟؟؟چی شد؟؟؟
الان کلا مغزم هنگه شاید تو نبودی :))))
من دوستای قدیمو تو تلگرام دوباره زیارت مردم بعد فهمیدم چرا اینهمه مدت دلم برای اون دوران تنگ نمیشد ،همونطوری لوس وخودخواه و پز پزی موندن :/ ولی به خوب از مادر بودن بعضیاشون تعجب کردم
چرا عزیزم نشد اگه نه موقعیتش عالی بود طرف قهر کرده بود تا فهمید پیشنهاد شده برگشت چسبید به کارش😀
خیلی حس خوبی بود البته بیشترشون رو میبینم اما این دوستم رفته بود یه شهر دیگه 
این گروهمون خوبن اون دوتایی که نیومدن خیلی لوس بودن و فقط خودشون رو قبول داشتن بهتر که نیست این گروه پایه هستیم
منم هییییچ وقت فکر نمیکردم دلم برای قدیما تنگ شه
ای روزگار
همین که خانواده شوهر دور شی خودش یه حسنه خخخخخخ
آخه خیلی پایه بودیم مخصوصا این هفت نفری که الان هستیم
کاش میشد بری یه جا که چشمت بهشون نیفته 😀
سلام گلم میگم ادرس کانالت برا من نمیاد هر چی میزنم
درستشو برام بذار ممنون
واست فرستادم عزیزم ولی لینکش همینه
بــَراے ِ ڪـَسـانـے ڪـﮧ از مـَن مُتنـَفـِر انـد وقــتی نــدارَم
زیـرا مـَن گـِرفتـارِ دوســت داشــتـَن ڪسـے هستـَم
ڪـﮧ مـَرا دوســــت دارَد
Designed By Banooye Barfi ...