خـاطــرات بانــوی بـــرفی

روزانه نوشت

+انقد تو خونه بیکارم و حوصله م سر میره مامان اینا دوبار که اومدن کار داشتن باهاشون رفتم بر خلاف تصمیماتی که گرفته بودم خو چیکار کنم😀
پریروز که بابا اومد فرش  رو برداشتیم بردیم  قالیشویی یه فرش  قدیمی از مامان اینا آوردیم  زمینه لاکی انقدر خونه زشت شده😄

تازه فرش رو سرامیک هی لیز میخوره  باید مراقب دخملی باشم 😐کی بشه سوم بشه فرش خودمون بیاد راحت بشیم
فردا هم که شوهر اینجاست باید پرده ها رو باز کنم ببرم یه کم کوتاهشون کنه که گیر نکنه پشت مبل بعدم برم دنبال  جا ادویه ای  انقد گشتم دیگه خسته شدم یا قیمتاشون بالاس یا از این بسته شش تایی ها که خیلی زشتن😐
بچه ها اگه از این سرویس غذاخوری شش نفره ها که خیلی تبلیغ میکنن و صد وهفتاد تومنیه دارید بهم بگید جنسش خوبه؟
لک نمیشه؟
+این چند سال هر چیزی استفاده کردم که خط های بین سرامیک ها سفید بشه اما نمیشد امروز سرکه و آب و جوش شیرین مخلوط کردم کشیدم برق افتاد انگار تازه سرامیک شده😊
اما انقد دستام بی حس شده باقیش رو گذاشتم واسه شوهر 😂

اصلا خونه تکونی چیه هیچ وقت دوس نداشتم واسه خودم باشه  خونه ی مامان اینا زیر بار نمیرفتم اما الان خونه خودم مجبورم کارگرم که بیاد بازم باید خودم انجام بدم اما همیشه عاشق  آخر اسفند و عیدم چون همه جا شلوغه😊

تولد من ونیلو جونم و بانوی عاشق هم که اسفند هستش😍
+قرار بود واسه دخملی یه گردنبند یا دستبند بخریم یهو طلا چقدر کشید بالا😟
+شوهر واسه کارش باید میرفت تهران بعد رفته رستوران غذا بخوره یه فیلم سینمایی بوده دو ساعت داخل رستوران نشسته دیده نمی دونم رستورانیه نزدتش بگه پاشو برو بیرون😳
تازه جواب گوشی هم نمیداد
یعنی انقدر تلویزیون وماشین تو زندگی مردا نقش داره که هیچ کسی نداره😡
+این تبلیغ دورتو واسه من قابل هضم نیست اولا که فکر نمیکنم این مدلی دیگه باشه ثانیا  اگه هست و من جای زن باشم طلاق میگیرم والا عمه خانم کوفت بخوره که بخواد درباره ی خونه ی من نظر بده

+ما از روزی که عروسی کردیم کادو تعطیل شده انقد که اوایل عروسک و لباس میگرفتم حالا هیچی بعد که بهش میگم یه شاخه گلم که باشه میگه نه فقط طلا😳

چه طوری بگم طلا نمیخوام همون گلم حکم طلا داره😀

واسه ولنتاین فامیل ها کولاک کرده بودن اما ما هیچی البته به قول شوهر ما و یکی دیگه از دوستای وبلاگی ولنتاین واسه دوس دخ.تر پس.راس

++هسته پرتقال ونارنگی ها که جمع کرده بودم واسه سبزه شوهری ریخته پلاستیک زباله😠😡😡😳

 
 

تولدت مبارک عزیزم
خانه تکانی اولش خر است ولی بعد که تمام میشه معرکه س
ممنون عزیزم
یه برق خاصی داره ولی خسته کننده س
22 اسفندی عزیزدلم تولدت مبارک الهی که همیشه شاد باشی عزیزجان
ممنون  عزیز دلم😘😘😘
همینطور شما
سلام بانو جونم خوبی گل من؟
چه خبر چقدر تو کم پیدا شدی نبودم بیشتر میومدی پیشما
منم مث نیلئ جون سرویس آرکوپال دارم خیلی هم راضی ام
ولی خونه تکونی یه حس خیلی خوبیه کلا کیف میده وسایلا رو جا به جا کنیم و دکوراسیون تغییر بدیم و کلی بریز و بپاش کلا حال میده من دوس دارم تازه فک کن ما شاید توو این ماه جابجا بشم انقد ذهنم درگیره عزیزجان
سلام عزیزم ،فدات😘😘😘
تو که نمیایی بنویسی عزیزم😞
اون سرویس رو زورم اومد بیارم واسه دست اخه تعدادش زیاد بود 
اگه پول باشه که تغییر بدیم عالی میشه عاشقشم
انشالله درست میشه عزیزم نگران نباش
خونه تکونی...دو سال که من خونه تکونی ندارم و خیلیییی دلم حتی تنگ خونه تکونی قبل عیدکه همه جارو قشنگترررر از همیشه میکردم.با همه سختی بعدش خیلی میچسبم تکیه بدی به مبل و ببینی همه جا تمیز و مرتب....چه رسم خوبی داریم...
دلم سوخت برا هسته پرتقالا‌...
واسه من خسته کننده س ولی خوب انگار خونه یه برق دیگه ای بهش میفته
خودمو کشتم از بس زورکی پرتقال خوردم
منم تا امسال از وقتی نامزد بودیم کادویی از طرف همسر دریافت نکردم اما بزوووور واسه تولدم یکاری کردم بخره خخخخ هی از یه ماه قبل گفتمم میدونم میخای برام گوشی بخری و سوپرایزم کنی خخخخ
اخرش که خرید گفتم شوخی کردم چرا خریدی باااو خخخخخ
خلاصه اینکه تو تنها نیستی
من یه سال هم همین کارو باهاش کردم مگه جواب داد دو شب بعد رفت شیرینی خرید دعوا شد اساسی😀
هر سال همین شوخی ها رو بکن جدی بشه😄
به به چه روز قشنگی.
پس به نفع شوهرجانت شده کادوهارو میپیچونه مثل شوهرجان من.
اسفند کلا قشنگه😍
از روزی که عروسی کردیم کادو رو کلا پیچونده😀
وای خونه تکوتی خدایی خیلی خسته کننده اس و نصف کارهاشم بیهودس نیاز نیست ولی چه کنیم ذهن درگیرمون اجازه نمیده دست نزنیم
پس شماها اسفندی هستین پیشاپش مبارک 🌹
همه چی نزدیک عید گرون میشه طلا که الان جای خود داره
من رسم کادو دادن بهم دوست دارم اما بخوام برای پُز و...باشه نمیپسندم بعد خرس دوست ندارم از عروسکهای دیگه بیشتر خوشم میاد کلا مردم ایران جوزده ان،طلا که بهتره من هیچوقت ردش نمیکنم😁
آره خیلی خسته کننده س واقعا هم الکی هستش مخصوصا واسه ما که همیشه خونه  هستیم ومرتب میکنیم
ممنون عزیزم😍
خیلی مردم توان خرید دارن اینطوری قیمت ها رو میبرن بالا
الان شده چشم و هم چشمی مثلا این خرس میگیره اون میره یکی بزرگتر میگیره میخوان نشون ملت بدن دیگه😣
طلا خوبه به شرطی که شیک وخاص باشه
والا من خدايي از اين مارك ظروف خبر ندارم ولي براي منم جالبه بدونم و كامنتها رو دنبال ميكنم
من و سامان هم انقدر از اون تبليغ بدمون بياد كه حد نداره..ما هم ميگيم تو اين دور و زمونه مادر آدم هم نمياد از اين تذكرها بده چه برسه عمه خانم...والا! خانم خونه ميزنه تو دهن هركي بخواد دخالت كنه...
كلا خيلي از اين تبليغهاي تلويزيون ما بيخوده.
من كه هنوز خونه تكونيمو شروع نكردم شماها رو ميبينم استرس ميگيرم. اتفاقا از اون ايده سركه و جوش شيرين و آب حتما استفاده ميكنم
راستي بانوجان ممنون ميشم مياي تو وبلاگ نظر ميذاري آدرس وبت رو هم بذاري... آخه من لينك ندارم و خيلي گشتم تا آدرستو پيدا كنم.
فدات
آخه قیمتش رو خیلی خوب میده طرح هاشم خوبه من فرانسویش رو گرفتم قیمتش بالا بود
واقعا تبلیغ مزخرفیه نمیدونم چرا فکر نمیکنن
 سرامیک ها رو تمیز کردم وقت گیر بود اما نتیجه ش عالی بود حتما استفاده کن
نه هنوز وقت داری عزیزم دیر نشده
حتما عزیزم 😘😘😘
عهههههه من 25 اسفندم
تاریخ عقد ما 😀
من نمیدونم تهران زندگی میکنی یا نه، ولی اگه تهرانی، جمعه ها اگه میتونی برو شوش. اونجا شاید بتونی سرویس ادویه پیدا کنی. هم حراجی ِ، هم اینکه قیمت مناسبه تقریبن.

چه قشنگ اسفندی هستی :) منم اسفندی َم.
نه عزیزم تهران نیستم اگه اونجا مدل تنوع داره و مناسب تره
چه خوب به افتخار خودمون😍
انشالله که وبت داره پررنگ میشه و پست میزاری
يكشنبه ۲۹ بهمن ۹۶ , ۱۳:۴۴ بانوی تیر ماهی
سلام بانو جان :-*

واااااااااااییییییییییی کارای خونه تکونی واقعا عذاب آوره :-/ یعنی هیچ کاری خسته کننده تر از کار خونه نیس به نظرم >.<

دیگه دم عیده به جای اینکه فکری به حال جیب مردم بکنن و همه چی رو ارزون کنن یکمی گرون تر میکنن !!! از بس که مردم تو رفاه و آسایشن :-|

یه لیوان تمیز لطفا :-)))))))))))) بابای من انخده مسخره اش میکنه :-))))))))))) همه ی اینا الکیه باور نکن :-))‌ خب تو تلوزیون زیاد نشون میده با هم بودن بزرگترا و بچه ها رو اما در واقعیت که اینجوری نیس :-/

مام ولنتاین نداشیم -ـ- :-( البته که واسه دوس پسر نیس واسه عاشقاس :-)))‌
سلام عزیزم😍
خیلی بدم میاد والا خونه ای که همیشه داری تمیز میکنی دیگه تکوندنش چیه😐
به فکر مردم که نیستن فقط جیب خودشون
خیلی تبلیغ مسخره ایه 
امروز کادو بدین روز عشق خودمون 
سلام عزیزم
اتفاقا من فرش لاکی رو بیشتر دوس دارم البته بستگی داره به چیدمان و رنگ وسایل ...
سرکه و آب شیشه رو هم برق میندازه خیلی بهتر شیشه پاک کن هستش😉
تولدت پیشاپیش مبارک 😍 ایضا بقیه دوستای گلم 😍
حالا طلا میخره یا فقط در حد حرف؟ خب طلا که بهتر از گل😆 فری طلا دوست 😁
سلام عزیزم😍
به قول تو بستگی به رنگ وسایل داره ما همه کرم قهوه ای این وسط خونه خیلی مسخره س😀
خیلی خوبه من داخل شوینده ها هم ریختم عالیه
ممنون عزیزم
نه اگه باشه میخره البته نه سوپرایزی میگه بریم بخریم😄
این دل ما نازکه دیگه خوب کردی رفتی خخخخ
سه روز دیگه فرشاتون میاد خدا کنه خوب بشورن ما یبار دادیم اصلا خوب نشستن یه تیکه از فرشم بریده بودن دیر فهمیدیم،جا پاشون رو فرش بود :(
پیشاپیش تولداتون هم مبارکه 😉
یعنی همسرت خیلی باحاله نشسته فیلم دیده با روحیه ای که از الف سراغ دارم اصلا اینطوری بی خیال نیس 😂
منم ین تبلیغو یکی دو بار دیدم خواهر شوهر نداشته مو فحش می‌دادما
حالا طلا می گیره یا فقط اعتقاد داره ؟؟؟😂😂😂😂😂😂
دیگه دیر شده بی خیال هسته ها سال بعد ایشالا 😉
تا میام تصمیمم رو عملی کنم یکیشون میاد همه چی رو میریزه به هم😀
مامانم اینا هم دادن اصلا انگار نشسته بودن پارسال خودمون شستیم عالی شد 
فرش شما رو که دیگه داغون کردن مگه چیکارش میکردن
خیلی رو مخه فقط دلم میخواست مرد دم دستم بود😠
نه اگه داشته باشه میخره طلا واسم میگرفت واسه خونه همه شو فروختم خداروشکر چون سلیقه ی خواهرشوهر بود😣
انشالله سال دیگه  امسال که گند زد
چه از همه چی از همه جا...
چقد قالی شویی طول داده. فرش دستبافته؟
واقعا شوئر از ترس اینکه از تلویزیونش کم بیاد نمی‌ره تو تلگرام. 😁
تولدت پیشاپیش مبارک.
اسفند بهتر از عیده. قبل عید یه جنب و جوشی هست که همه عاشقشن. سال تحویل می‌شه یهو فسی همه چی می‌خوابه.
آره خیلی درهم شد😉
نه ماشین باف هست ولی چون سرشون شلوغ بود گفت این تاریخ حالا خدا کنه تمیز بشوره
بعد هی میگن زن ها معتاد تلگرامن خوب مردا هم تلویزیون دارن دیگه
ممنون عزیزم
اسفند رو خیلی دوس دارم اما عید دوس دارم برم بیرون شهر ما خیلی خلوت و بد میشه
دقیقااااا منم میگم عمه کووووفت بخوره،عمه کیلویی چند!شوهرجان من اونجوری میگفت ازعمد کاری میکردم لیوان عمه خانوم بوی ماهی مرده بده تا اون باشه خونمون نیاد😁
بعدشم نشون میده زن ومرد چقددددددد بی بهداشتن که تا قبل ازتیومدن عمه خانوم توظرفای بودار میخوردن.
کوفت و مرگ رو باهم بخوره 
خا ک تو سر اون شوهر با زن کثیفش😣
والا 
من سرویس آرکوپال شش نفره دارم نه میشکنه نه خراب میشه،بعدچهارسال وخرده ای تازه لک افتاده که با پودر لباسشویی میشوری میشه مث اولش،امانمیدونم اینارومیگی یانه😁
دوستم میگه تو همه شوینده هاش سرکه ریخته همه چی قشنگگگ تمیز میشه.
خب خونه تکونی نکن مثل من،من اعتقادی ندارم اصلا،آدم همیشه تمیز میکنه دیگه.
چنداسفندی؟
موافقممممم تلویزیون هووی زنهاس.
من چون طلا دوس ندارم ازهمون اولش دغدغش نبوده،امسال ببینیم روز زن و تولدمون چه میکنن😁
ولنتاین چیه آخه،همش لوس بازیییییی
خودمون کلی مناسبتهای خوب داریم.
نه اون آرکوپال  که داری فرانسویه اینا ایرانی هستن واسه خودمون میخوام آخه قیمتش پایینه میترسم لک بشه
منم سرکه ریختم واقعا تمیز و براق میشه 
من نزدیک عید فقط پرده ها رو میشورم و جاهایی که تو طول سال کمتر مرتب میکنم بیشتر اگه چیز جدید بخوام میخرم چون همیشه داری تمیز میکنی ولی هر جا که میری بشور بسابه
بیست و دو خودت چند اسفند؟
الانم تلویزیون واسش لالایی میگه😀
منم از طلا خوشم نمیاد مگه اینکه ظریف و خاص باشه
ببینم امروز میتونم ازش  کادو بگیرم البته گفت کادوت اینه کمکت فریزر تمیز کردم😳
بــَراے ِ ڪـَسـانـے ڪـﮧ از مـَن مُتنـَفـِر انـد وقــتی نــدارَم
زیـرا مـَن گـِرفتـارِ دوســت داشــتـَن ڪسـے هستـَم
ڪـﮧ مـَرا دوســــت دارَد
Designed By Banooye Barfi ...