خـاطــرات بانــوی بـــرفی

بیرون و خـرید

+پنجشنبه خواهری زنگ زد و گفت میرم پیش دوستم وشب میام خونتون ولی کاری نمیکنم و غذا واینا نمیپزم😳گفتم خودم درست میکنم چون قرار هست عصر بریم بیرون دیگه قطع که کردم سریع لپه پاک کردم گذاشتم جوش بیاد تا نفخش رو بگیره  ورفتم طی کشیدم وجارو کردم و آب لپه رو عوض کردم دوباره گذاشتم باقی کارها  رو انجام دادم  پیاز خرد کردم و آماده کردم اومدم لپه رو بردارم دیدم همه ش له شده خوب منم از لپه زودپز بدم میاد باید  همه چی خورشت باهم جا بیفته دیگه با اعصاب خردی رفتم دخملی رو خوابوندم و اومدم مرغ درست کردم  ودراز کشیدم دخملی که بیدار شد برنج رو پختم و بعد شوهری اومد که ناهار نخورده بود دیگه سریع ناهار آماده کردم و چایی گذاشتم خوردیم و رفتیم بیرون اول رفتیم مغازه ای که عضو تلگرامش هستم و ظرف هاش رو دیدم و این سرویس غذاخوری رو خریدم خوب شیشه ای ورنگی هستن  رو قیمتش خوب بود بعد خوشگلترش رو میخرم😉
نمایشگاه ها  امسال خیلی زود باز شدن راستش تعجب کردم😳
دیگه یه کم نگاه کردیم یه جا هم کاسه سفالی دیدم که خیلی خوشگل بود خواستم بخرم دونه ای چهارده تومن بود بعد شوهر اصرار میکرد هزارو چهارصد😳😀خیلی گرون بود چون یه سرویسش رو داشتم بیخیال شدم
یه کبابی هم تازه افتتاح شده بود که از کنارش رد شدیم بهمون تست دادن و دخملی خورد  بعدم رفتیم دنبال جاادویه که خیلی قیمت ها بالا بود وآخرش یه سینی خریدم
این جا ادویه ای رو دوس دارم خوشگله ولی این یکی راحت تره میپاشه رو غذا حالا نمیدونم کدوم رو بخرم 😐
بعدش دیگه ساعت نه خواهری زنگ زد که دوستش میخواد بره گفتم میاییم سر راه میرسونیمش که گفت عجله داره میرم خونشون بیایین دنبالم اومدیم میوه  خریدیم و باهم برگشتیم خونه و شام خوردیم که البته خواهری نخورد😐
صبح هم با هم رفتیم خونه ی مامان اینا بدک نبود اما خونه ی خودم یه آرامش دیگه ای داره 😍
فعلا هم واسه تولدم خواهر کوچیکه شش تا رژ داد😍
قرار بود خواهر کوچیکه واسه وسطی خونه ی ما تولد بگیره که کنسل شد
دیروز دستشویی رو تمیز میکردم پیشونیم  خورد بهش خودم خنده ام گرفت اما اگه شوهری بود سرش خالی میکردم الانم  درد میکنه سرگیجه هم دارم هی فکرای منفی میاد تو ذهنم😄
+گیتا جان وبت چند روز هست که واسم باز نمیشه


سلام عزیزم
سال نو مبارک
خیلی ناراحت شدم
دیشب وب اوا رو خوندم امروزم تو رو
نحسی 96 روزهای اخرم شما رو گرفته
الان دخملی بهتره؟ خداروشکر بازم به خیر گذشته ...
سلام عزیزم😍
انشالله سال خوبی واسه هممون باشه
خدا رو شکر به خیر گذشت و بهتر شد ولی دوس نداشتم اونطوری تموم بشه

سلام عزیزم
حال دخملیت خوبه ؟؟؟
سال نو هم مبارک گلم ⁦❤️⁩😘⁦❤️⁩⁦❤️⁩
سلام آیلین جون😍
خدا رو شکر الان خیلی بهتر شده
سال نو مبارک انشالله که سال خوبی داشته باشی عزیزم😘
سلام عزیزم
الهی خدا بد نده
غصه نخور عزیزم ،خدا روشکر اتفاق بدتری نیفتاده ولی کاملا درکت می کنم ایشالا بلا ازتون دور باشه 😘🙏
ممنون عزیزم
خدا رو شکر بازم خیلی به خیر گذشت...
فدات😘
چقدر به خطر پست آخرت ناراحت شدم اما لطفا اينو به پاي بدبياري آخر سال نذار،‌خدا رو شكر كن كه بدتر از اين پيش نيومد. ايشالا كه خيره...
سال نوت هم مبارك بانوجان، خوب و خوش و دلشاد باشي در سال پيش رو
اون لحظه نمیتونستم فقط میگفتم واسه چی اما هر چی میگذره تازه میفهمم خدا چقدر باهامون بوده که انفاق بدتری نیفتاده
ممنون مرضیه جان انشالله که سال خوبی واسه همه باشه😘
عزیزم انشاالله بلا دور باشه صدقه بذارین این دو روز امسالم به خیر و خوشی بگذره
ممنون عزیزم😘
تمبل چرا پست نمیزاری؟
خیلی خسته شدم عزیزم اگه نه یه عالمه حرف بود یادم رفت😀
عههههههه کامنت من کو!!خوردتش باز.
خریدات مبارک.
عاشق سینیت شدم خیلی خوشگله.
جا ادویه هاهم هردوتاش قشنگن
کدومو خریدی؟
چرانمینویسی؟
کانالتم که حذف کردی.
همین کامنت اومد عزیزم😳
ممنون عزیزم
سینی رو منم خیلی دوسش دارم
خسته شدم تنبلیم میاد خودتم که نمینویسی
با کانال راحت نبودم
خيلي وقته ننوشتيها، فكر نكن حواسمون نيستا
فكر كنم سخت مشغول خريد عيد و خونه تكوني هستي. منتظرت هستيم
مشولم عزیزم یا میریم بیرون دیگه اومدنی خسته میشم 
فدات عزیزم😘
خسته نباشی عزیزم
هم تولدت مبارک-هم خریدات
منم مثل تو خونه کاری کنم و زخمی بشم از چشم همسر میبینم خخخخخ
ممنون عزیزم😘
والا اگه اونا انجام بدن که بلایی سرمون نمیاد😀
من يه كشفي خودم كردم اونم اينه كه اگه لپه رو يكم با روغن تفت بديم بعد بريزيم تو خورشت مجلسي تر ميشه.
سرويست هم خشگله، دوستش داشتم مبارك باشه عزيزم
اون جاادويه اوليه خيلي قشنگتره به نظرم... چيزي رو بگير كه بيشتر به دلت ميشينه وگرنه بعدها بازم چشمت دنبالشه.
این مدلی هم درست میکنم ببینم چطوری میشه ممنون عزیزم
چشمات قشنگه😍
منم اون مدل رو بیشتر دوست داشتم البته هنوز نخریدم😀
سلام صبح بخیر بانوی برفی جان ما چطوره؟؟

زیاد وبلاگ وقت نمیشه بیام دیگه کارای همیشگی...

تلگرام هستم اگه هستی ادرسشو بده

راستی دلم برات تنگ شده بودا...

مشغول خونه تکونی شدی و کارای عید؟؟

رمز بده طرفا رو رویت کنیم.خخخ..
فدات
سلام عزیزم
چه عجب اومدی
دل بهدلراه داره
فعلا کابینت تمیز کردم😀
روی کلمه ها کلیک کن ظرف ها رو نشون میده 
رمز چی رو بدم عزیزم؟
آدرس رو برات میزارم
جمعه ۱۱ اسفند ۹۶ , ۰۰:۲۱ سپیده مامان درسا
عزیزم خسته نباشی ... الهی همه ی کارهات به خوبی پیش بره
چشم رو هم گذاشتیم عید شد ، چرا واقعا زمان داره بدو بدو میکنه آخه ...
خریدای قشنگت مبارکت باشه عزیزم
ببوس دخملی نازو از طرف من
ممنون عزیزم
زمان خیلی زود میگذره مخصوصا وقتی که خیلی شادی
فدای تو😘😘😘
خب چرا خواهرت اینجوری گفت غذا نمی پزم و کاری نمیکنم 😐😟😟
مبارکه خریدات باشه عزیزم
به به ۶ تا رژ 😋😋💄💄💄
آخه قبلا که میومد خیلی کمک میکرد حتی بیشتر کارای منو انجام میداد اما الان میگفت که یعنی من بهش نگم بعدش هم شام نخورد
ممنون عزیزم
سه تاش مدادی بود ولی خوشرنگه
سلام خانومی
وقتی لپه زود پز داری با گوشت وپیاز تفتش بده دیگه وا نمیره
جاادویه دومی رو من بیشتر خوشم اومد وچون یه چیزی زیاد استفاده میشه بهتره کاربردی تر باشه
سلام عزیزم😊
این بار درست میکنم ببینم چی میشه اگه نشد میزارم واسه کوفته و شامی
شیشه ای بود نخریدم یونیک خریدم شش تایی ولی واقعا راحت تره  اون مدل بیشتر تزیینی هستش
اگه وب داری واسم آدرس بزار عزیزم
مبارکه خریدات. به نظر من سرویس دومی بهتره.
ممنون عززم
هیچکدوم رو نگرفتم شش تایی یونیک خردم
حالا سرت خورد به دستشویی چرا اگه همسرت بود به اون گیر میدادی؟ :)))


بعله، اسفند با تمموم خاطرات تلخی که داره برام، ولی دلم نمیاد دوسش نداشته باشم :)
آخه بد جور درد گرفت اونم اگه بود میخندید من عصبانی میشدم😀
انشالله از این به بعد بهترین خاطرات واست رقم بخوره و هر روز شادتر از قبل بشی
سلام عزیزم
دیر به دیر می نویسید منم دیر میرسم خخخخ
مبارک باشه خریدات خیلی هم خوشگله 💕 همون جا ادویه ای که دوست داری بگیر خوشمله فقط تعدادش کمه باز هر جور صلاح می دونی
تولدت چه وقته ؟؟ خواهرای من که تولدم فقط بلدن لباس زیر بدن اصلا خلاقیت ندارن 😂
من که زود مینویسم تو هر روز بنویس من دوست دارم😍
ممنون عزیزم 
راستش از اون شش تایی زیاد خوشم نیومد ولی اون سه تایی خوشگله حالا بازم مدل میبینم امسال هم گیرمون رو جا ادوسه موند
بیست و دو اسفند
خواهرا چیزای مختلف میخرن خوبه لباس زیر هم اگه خوشگل باشه که خوبه😊
دوشنبه ۷ اسفند ۹۶ , ۱۱:۵۲ بانوی تیر ماهی
سلام بانو جان :-*
چه بشقابهای رنگی خوشگلی آدم لذت میبره تو اینا غذا بخوره ^ـ^‌

حالا خواهرت چرا میومد شب رو بمونه خونه ی شما ؟ :-/ شام هم نخورده ؟ :-))) چه عجیبن خواهرات :-)))‌

من که جا ادویه ای از این 6 تایی ها خریدم که شبیه نمکدون هستن به نظرم کار باهاشون راحت تره ;-)

سلام عزیزم😍
پنجاه وشش تومن می ارزید انشالله پول اومد دستم جنس خوب میخرم حیفم اومد سرویسم تک بشه
دوستش نزدیک خونه ی ما هستش گفت شب می مونم
کلا زیاد شام نمیخوره اما من دوس ندارم وقتسی میاد خونه ما اینطوری باشه خوب من همیشه تنهام دوس دارم کسی که میاد باهم بخوریم
جدیدا جزو عجایب شدن😳
شش تایی ها راحت تره ولی اون مدل ها خوشگلترن
مبارک باشه سرویس خوشگله اگه میخوای راحت موقع غذا پختن ادویه جات بپاشی اون دومی بهتره چون اونایی که قاشق دارن بیشتر تزیینی هست خودم از این قاشق دارا دارم همشو تو چيدم تو کابینت، برای دم دستم که تو غذا بریزم تو بطری کوچک شیشه ای ریختم چندتا یه دست خریدم ولی اینم قاشق داره 😉حالا من بعدا میخوام از این قوطی فلزی که سرش سوراخ داره چندتا بگیرم راحتتر باشم

ممنون عزیزم😍
منم واسه همین موندم اولیه خوشگله ولی دومی خیلی راحت تره
البته قیمتاشون مناسبه
قوطی فلزیا مارک یونیک ۲۵۰بود که من الان نمیتونم انقد هزینه کنم
سلام عزیزم
خط اولو متوجه نشدم یعنی چی خواهرت میگه غذا نمی پزم؟
خریدات مبارک باشه ... خوب کردی سرویس رنگ شاد خریدی آرکوفام هستش؟
از اون جا ادویه اولی که قاشق داره منم واسه دوستم خریدم هدیه بردم 😉
سلام عزیزم😍
قبلا که میومد اگه من جایی کار داشتم بهش میگفتم برنج رو بپزه یا یه خرده کاری ولسم انجام بده حالا اینطوری میگفت
ممنون عزیزم
آرکوفام هست ولی خوب قیمتش رو پایین میداد نمیدونم چرا!!!
قاشق دار  رو خیلی دوس دارم ولی چون قاشقی هست یه کم سخته
خریدات مبترک خواهری:-)
ممنون عزیزم😘😘😘
بــَراے ِ ڪـَسـانـے ڪـﮧ از مـَن مُتنـَفـِر انـد وقــتی نــدارَم
زیـرا مـَن گـِرفتـارِ دوســت داشــتـَن ڪسـے هستـَم
ڪـﮧ مـَرا دوســــت دارَد
Designed By Banooye Barfi ...